Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Enige juiste keuze gemaakt. Hééééél veel plezier met je bolide.
Bedankt. Maar het verschil is echt wel enorm. Mijn vorige 2.7TDI was de gelimiteerde versie op 163pk die ik dan heb laten bijtunen tot het oorspronkelijke vermogen van 190pk.
Feit is als ik nu bij groen licht vertrek in sport de Allroad er als een speer vandoor gaat met 'slechts' 204pk. Ok, het is 15pk meer en het koppel is een stuk hoger maar dat het verschil zo spectaculair ging zijn had ik nooit gedacht. De quattro aandrijving zal hier waarschijnlijk ook wel voor een groot deel tussen zitten ...
Proficiat met deze fantastische ketel Mac ! Het interieur zou niet direct mijn keuze zijn maar verder niks op aan te merken, mooi kleurtje ook ! Ik kwam ook van de 2.7 190pk motor en ik moet ook zeggen dat deze 3 liter toch een andere karakter heeft, in lagere toerentallen is ie zeer comfortabel en toch vlot te rijden, wil je de iets sportievere toer opgaan moet je het gas toch iets dieper doordrukken maar dan gaat ie wel een pak beter dan m’n vorige ! Kan ook aan de drive select instellingen liggen natuurlijk, de mijne staat eigenlijk al 2000km op “Auto”
Veel sucses en geluk met je wagen !
Proficiat met deze fantastische ketel Mac ! Het interieur zou niet direct mijn keuze zijn maar verder niks op aan te merken, mooi kleurtje ook ! Ik kwam ook van de 2.7 190pk motor en ik moet ook zeggen dat deze 3 liter toch een andere karakter heeft, in lagere toerentallen is ie zeer comfortabel en toch vlot te rijden, wil je de iets sportievere toer opgaan moet je het gas toch iets dieper doordrukken maar dan gaat ie wel een pak beter dan m’n vorige ! Kan ook aan de drive select instellingen liggen natuurlijk, de mijne staat eigenlijk al 2000km op “Auto”
Veel sucses en geluk met je wagen !
Bedankt. Smaken verschillen inderdaad maar ik heb het nogal voor donkere interieurs met aluminium
Wat de motor betreft kan ik je alleen maar volgen. Valt heel rustig mee te rijden en als je eens diep doorduwt gaat het goed vooruit. Het blijft natuurlijk een zware wagen.
Ik heb al wat met de drive select instelling gespeeld en ik rijd het meeste in dynamic maar daarom niet altijd in sportmode. In de bebouwde kom vind ik de allroad mode heel handig. Kan ik gewoon zonder enig probleem over elke verkeersdrempel knallen
Congrats met je schitterend machien Mac! Exterieur gaat goed samen met de stijl van Allroad door het Java-bruin en vooral de chique & niet opvallende velgen.
Zoals je weet ben ik minder fan van uw 'veilig' interieur, maar je hebt het mij inziens wel afgemaakt door te kiezen voor de zwarte dakhemel .
Zeer aangename en veilige kilometers gewenst!
Congrats met je schitterend machien Mac! Exterieur gaat goed samen met de stijl van Allroad door het Java-bruin en vooral de chique & niet opvallende velgen.
Zoals je weet ben ik minder fan van uw 'veilig' interieur, maar je hebt het mij inziens wel afgemaakt door te kiezen voor de zwarte dakhemel .
Zeer aangename en veilige kilometers gewenst!
Bedankt. De 2de week is ingezet en het is echt een super wagen. Vooral de quattro aandrijving heeft zijn nut tijdens de laatste regendagen reeds bewezen. Perfecte baanvastheid en geen tractiecontrole lampje meer bij het acceleren aan een stoplicht
Ben blij dat ik die zwarte dakhemel genomen heb. Was een tip van mijn verkoper die me daar op gewezen heeft.
Bedankt. De 2de week is ingezet en het is echt een super wagen. Vooral de quattro aandrijving heeft zijn nut tijdens de laatste regendagen reeds bewezen. Perfecte baanvastheid en geen tractiecontrole lampje meer bij het acceleren aan een stoplicht
Ben blij dat ik die zwarte dakhemel genomen heb. Was een tip van mijn verkoper die me daar op gewezen heeft.
Oei, 381 pk!???? Beetje vreemd, ligt niet echt meer in de veiligheidsmarge volgens mij, als het al kan. Zal wel een typ-foutje zijn denk ik.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Ik zou in ieder geval van een BT-versie afblijven, als die nog niet snel genoeg is als daily...
Mmmm, veel vernieuwend staat er niet in want dat wisten we al (ben ook lid van die forumvereniging ) Heb vooral ook mijn bedenkingen voor de Tiptronic. Bij de HP70 staat er natuurlijk wel H achter, wat misschien zou kunnen wijzen dat ze die voor de hybride gebruiken. Steken ze die echter in de BT-uitvoering dan is deze "maar" tot 700Nm bedrijfszeker, wat wil zeggen dat je de 381pk versie in de soep kan draaien met MTM ingreep. Met een 8HP90 kunnen ze dan wel tot 1000Nm gaan. Blijkbaar weet er niemand welk type er precies in ligt in zo'n Bi.
Persoonlijk zou ik er ook afblijven. 313pk & 630+ Nm is meer dan genoeg om af & toe eens de onnozele uit te hangen.
Mmmm, veel vernieuwend staat er niet in want dat wisten we al (ben ook lid van die forumvereniging ) Heb vooral ook mijn bedenkingen voor de Tiptronic. Bij de HP70 staat er natuurlijk wel H achter, wat misschien zou kunnen wijzen dat ze die voor de hybride gebruiken. Steken ze die echter in de BT-uitvoering dan is deze "maar" tot 700Nm bedrijfszeker, wat wil zeggen dat je de 381pk versie in de soep kan draaien met MTM ingreep. Met een 8HP90 kunnen ze dan wel tot 1000Nm gaan. Blijkbaar weet er niemand welk type er precies in ligt in zo'n Bi.
Persoonlijk zou ik er ook afblijven. 313pk & 630+ Nm is meer dan genoeg om af & toe eens de onnozele uit te hangen.
Ik ben ook lid van dat forum, want ik dacht enkele maanden geleden nog dat dat van pas zou komen als hier een Allroad op de oprit zou staan. Niet dus....
Jij overweegt de Allroad nog altijd?
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Ik ben ook lid van dat forum, want ik dacht enkele maanden geleden nog dat dat van pas zou komen als hier een Allroad op de oprit zou staan. Niet dus....
Jij overweegt de Allroad nog altijd?
Mmmm, we zouden toch wat graag eens met iets anders rijden. De A6 beginnen nu toch al wel een beetje te kennen....
Al bij al, feitelijk zouden we hier zonder "break" kunnen. Ik ben eens gaan kijken hoeveel/dikwijls we hier met 3 klanten onderweg zijn geweest. Ik kom voor het laatste jaar op nog geen 20 maal. In principe heb ik dat dus niet nodig. Trouwens in het verleden hebben we ook steeds een berline gehad. Mocht het toch nodig zijn, kunnen we steeds de ML gebruiken, die hebben we speciaal genomen voor wat meer volk met bagage. Het is dan juist een kwestie van het werk (beter) in te delen.
Ik heb gisteren wel in een voertuig gezeten (en 7 meter gereden omdat ie in de weg stond ) waarvan het interieur in bamboo te verkrijgen is...
Comment