Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Echt.... Wacht tot je de c63 coupe ziet. Hij stond in allicante in het wit designo, met pano dak, zwarte wielen, zwarte kofferspoiler en rood leder. Niet normaal mooi, buiten de sls, voor mij de vetste amg...
Echt niet te snappen wat MB hier gedaan heeft. Wordt de Sportcoupé opgevolgd door een draak van een CLC die men aan de straatstenen niet kwijtgeraakte en dan wordt die op zijn beurt afgelost voor slechts 4 jaar door een van de mooiste creaties ooit van Mercedes. 3 jaar te laat. Begrijpe wie kan....
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
bmw deed 20 jaar terug ongeveer hetzelfde met de introductie van z'n eerste touring op basis van de e30 kwam schromelijk laat, maar op die manier werd de bijna stokoude e30 opeens weer hip, de break is dan ook nog een stuk blijven doorlopen naast de e36
en laat nu net die e30 touring ongeveer de knapste zijn van alle breaks bmw ooit produceerde
Echt niet te snappen wat MB hier gedaan heeft. Wordt de Sportcoupé opgevolgd door een draak van een CLC die men aan de straatstenen niet kwijtgeraakte en dan wordt die op zijn beurt afgelost voor slechts 4 jaar door een van de mooiste creaties ooit van Mercedes. 3 jaar te laat. Begrijpe wie kan....
C Sportcoupe verdween.
Plan was 2 jaar ofzo zonder opvolger te zitten, en dan de C-coupe uit te brengen. Kwamen teveel tegenkantingen voor omdat op bepaalde markten de Sportcoupe goed verkocht.
CLC is dan snelsnel ineengestoken om dat gat te vullen, en de C Coupe is enkele jaren uitgesteld, omdat anders de CLC een te korte levensloop had gekregen.
Begrijp nog steeds niet wat iedereen er zo énorm knap aan vindt.
De trend tegenwoordig is om de coupéversie z'n eigen identiteit mee te geven om zich zo te kunnen onderscheiden van de berline waarvan hij afgeleid is (kijk naar A5, 3 coupé, E coupé). Deze is gewoon een 2-deurs versie van de C berline en hij oogt nog lomper ook. Ik zeg niet dat hij lelijk is, maar ik vind het wat een gemiste kans. Ze hebben hem precies minder mooi gemaakt om niet in het vaarwater van de E coupé te komen.
Comment