Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C-klasse coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• of ze lenen ze gewoon bij bmw.
    Maar kan ook zijn dat ze die kopen ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
      Ja maar, hoe geraakt Mercedes dan aan die BMW's? Huren/kopen ze die dan?
      Huren ze bij een duitse verhuurmaatschappij!

Qua prijzen, +900€ extra voor de c220cdi coupe tozv een c220cdi berline avantgarde, aangezien de c-coupé standaar avantgarde is uitgevoerd.

Wij hebben ook in avant premiere de c63 coupé amg mogen zien en die is niet normaal. 1 vd mooiste amg's te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
        Huren ze bij een duitse verhuurmaatschappij!

Qua prijzen, +900€ extra voor de c220cdi coupe tozv een c220cdi berline avantgarde, aangezien de c-coupé standaar avantgarde is uitgevoerd.

Wij hebben ook in avant premiere de c63 coupé amg mogen zien en die is niet normaal. 1 vd mooiste amg's te krijgen
        Wanneer kan ik de foto's komen bekijken?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Meer foto's: [www.carview.co.jp]
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bron: [www.autowereld.com]
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dit is echt goed!
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    halo kroket ...
                    Ik kan alleen maar hopen dat de komende jaren dit idee niet verdwijnt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                      halo kroket ...
                      Ik kan alleen maar hopen dat de komende jaren dit idee niet verdwijnt.
                      Is maar voor 4j bedoeld....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
                        Is maar voor 4j bedoeld....
                        Zonde.....

Comment

Zonde.....
                          Echt.... Wacht tot je de c63 coupe ziet. Hij stond in allicante in het wit designo, met pano dak, zwarte wielen, zwarte kofferspoiler en rood leder. Niet normaal mooi, buiten de sls, voor mij de vetste amg...

Comment

• Echt niet te snappen wat MB hier gedaan heeft. Wordt de Sportcoupé opgevolgd door een draak van een CLC die men aan de straatstenen niet kwijtgeraakte en dan wordt die op zijn beurt afgelost voor slechts 4 jaar door een van de mooiste creaties ooit van Mercedes. 3 jaar te laat. Begrijpe wie kan....

Comment

• het vernieuwde elan van de c coupe straalt ook af op de break en de berline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                het vernieuwde elan van de c coupe straalt ook af op de break en de berline
                                Klopt bobo, ik vind de berline en de break nu nog mooier dan voorheen.

Comment

• bmw deed 20 jaar terug ongeveer hetzelfde met de introductie van z'n eerste touring op basis van de e30 kwam schromelijk laat, maar op die manier werd de bijna stokoude e30 opeens weer hip, de break is dan ook nog een stuk blijven doorlopen naast de e36

en laat nu net die e30 touring ongeveer de knapste zijn van alle breaks bmw ooit produceerde

Comment

• Ja dat werd eens tijd!! Vette bak!

Comment

Echt niet te snappen wat MB hier gedaan heeft. Wordt de Sportcoupé opgevolgd door een draak van een CLC die men aan de straatstenen niet kwijtgeraakte en dan wordt die op zijn beurt afgelost voor slechts 4 jaar door een van de mooiste creaties ooit van Mercedes. 3 jaar te laat. Begrijpe wie kan....

C Sportcoupe verdween.

Plan was 2 jaar ofzo zonder opvolger te zitten, en dan de C-coupe uit te brengen. Kwamen teveel tegenkantingen voor omdat op bepaalde markten de Sportcoupe goed verkocht.
                                      CLC is dan snelsnel ineengestoken om dat gat te vullen, en de C Coupe is enkele jaren uitgesteld, omdat anders de CLC een te korte levensloop had gekregen.

Comment

• Begrijp nog steeds niet wat iedereen er zo énorm knap aan vindt.

De trend tegenwoordig is om de coupéversie z'n eigen identiteit mee te geven om zich zo te kunnen onderscheiden van de berline waarvan hij afgeleid is (kijk naar A5, 3 coupé, E coupé). Deze is gewoon een 2-deurs versie van de C berline en hij oogt nog lomper ook. Ik zeg niet dat hij lelijk is, maar ik vind het wat een gemiste kans. Ze hebben hem precies minder mooi gemaakt om niet in het vaarwater van de E coupé te komen.

Gewoon mijn mening hè.

Comment

• Zeg jij nou A5 eigen identiteit?

Het verschil tussen een A5 en de A5 sportback moet ik nog altijd zien door het aantal deuren te tellen hoor

Comment

Working...
                                          X