Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C-klasse coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mooie, geslaagde coupé.
    Liever in een donkere kleur en mijn oordeel hangt af van de velgenkeuze (de foto's tot nu toe zijn niet mijn ding).

Hoewel: hij is nogal voorspelbaar en had als model wel ietsje verrassender uit de hoek mogen komen. Gaat Mercedes door de modellen heen dezelfde copie-stijl als VW en Audi doorvoeren?

Comment

Echt enorm knap
      Enkel de knik in de achterste zijruiten vind ik wat on-Mercedes maar wel mooi. Waarom geen 350 CDI?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Echt enorm knap
        Enkel de knik in de achterste zijruiten vind ik wat on-Mercedes maar wel mooi. Waarom geen 350 CDI?
        omdat de 250 CDI een beregoed blok is, en ze de nood aan een 350 niet bestaand vonden zeker

Comment

Lijkt me net wat te klein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
            Hoewel: hij is nogal voorspelbaar en had als model wel ietsje verrassender uit de hoek mogen komen. Gaat Mercedes door de modellen heen dezelfde copie-stijl als VW en Audi doorvoeren?
            't is een coupe, in de zin van gesneden zoals benz altijd zijn 2-deurs maakt, sc/clc de uitzondering erop
            je draait mi de rollen om...terwijl noch een a5 noch een 3 coupe de elegantie van een coupé van het huis evenaren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              't is een coupe, in de zin van gesneden zoals benz altijd zijn 2-deurs maakt, sc/clc de uitzondering erop
              je draait mi de rollen om...terwijl noch een a5 noch een 3 coupe de elegantie van een coupé van het huis evenaren
              ... vind jij.

Puur een kwestie van smaak, bobo. Ik geef toe dat een E- of S-coupé héél sierlijke automobielen zijn, maar je kan toch niet zeggen dat een A5 coupé niet minstens even elegant is? Trouwens, hoe kleiner, hoe moeilijker om er een 'elegant' product van te maken. Dat geldt evenzeer voor deze C-klasse coupé in vergelijking met zijn grotere broers...

... vind ik.

Comment

Het belangrijkste nog

Gaat deze qua prijzen onder of boven de berline gepositioneerd worden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                  ... vind jij.
                  ... vind ik.
                  100% akkoord

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Godmiljaarde wat een lekker ding
                    MB is echt goe bezig, fuck it dat het maar enkele jaren is dit is hot

Comment

Stuk van achter de deur tot aan het begin van de koffer is van een Ford Fuck Us

Comment

E Coupé is veel mooier.

Comment

Dat is logisch, die is groter en duurder, dus beter.

Comment

En past beter in het rijtje 3 Coupé - A5 Coupé, is tenslotte ook op basis van de C-klasse. Waarmee moet dit dan concurreren?

Comment

wat een mooie auto zeg.

zou een goede opvolger zijn van mijn 2 jaar oude A5coupe, het liefst met een AMG pakket en een turbomotor

Comment

Ik had op zn minst wel een andere kont, of toch wel andere achterlichten gewild.nu is het echt een berline met 2 deuren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                  wat een mooie auto zeg.

zou een goede opvolger zijn van mijn 2 jaar oude A5coupe, het liefst met een AMG pakket en een turbomotor
                                  Dan is de 250 CGI uw ding.

+/- 1800cc, turbo, 204pk

Comment

knap!

Comment

Precies ni slecht, die ga ik in Geneve is nader bekijken....

Comment

In het rood niet mijn ding (op 1/4e voor/zij-aanzicht heeft die rode veel weg van de Cadillac coupé, effe diens naam kwijt), maar zo:
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Godmiljaar.

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        E Coupé is veel mooier.
                                        Wat mij betreft is het dik andersom. E coupé is niet mis, maar ik vind dit veel knapper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          E Coupé is veel mooier.
                                          Die is knap maar die achterste wielkast en omgeving is veel te klassiek getekend.

Comment

Working...
                                          X