Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C-klasse coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Is Xenon trouwens standaard? Ik ben dat nergens tegengekomen in de configurator terwijl koplampsproeiers er wel instonden.
    Ik denk dat als Xenon wilt dat je dan de optie ILS moet aanvinken.

Comment

• xenon is niet nodig itt tot bmw zijn benzes lichtmachines krachtig genoeg halogeen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        met dezelfde uitrusting?
        Yup.

Buiten dat de C-klasse enkel rood nappaleder heeft, en geen gewoon leder in het rood.

Voor de rest dezelfde uitrusting.
        Daarom dat de Advanced Agility erbijstaat, is standaard op E coupe/cabrio met AMG-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          xenon is niet nodig itt tot bmw zijn benzes lichtmachines krachtig genoeg halogeen
          Bullshit.

Vroeger was dat misschien zo, nu is dat gewoon gelijkwaardig qua lichtopbrengst in halogeen

Comment

• ?
            ja dat bedoel ik

Comment

Is Xenon trouwens standaard? Ik ben dat nergens tegengekomen in de configurator terwijl koplampsproeiers er wel instonden.
              Xenons zijn niet standaard. De LED's zijn in België (in tegenstelling tot sommige andere landen) wel standaard.

Comment

• Vandaag in Wuppertal ook mijn eerste in 't wild gespot. Wat een prachtige bak
                Ik kon helaas niet goed bij de voorkant voor betere foto's.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Damn:

bron: www.autoblog.nl

nls2000

Comment

• In dat rood is die wel prachtig.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Toch liever een "gewone" AMG voor mij.

Comment

Toch liever een "gewone" AMG voor mij.
                          Toeval wil dat ik hier een "gewone" staan heb, koop jij snel zo'n black series en we kunnen wisselen

Wat een tuig !!!
                          2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
                            Toeval wil dat ik hier een "gewone" staan heb, koop jij snel zo'n black series en we kunnen wisselen

Wat een tuig !!!
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              + YouTube Video
                              2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Weet iemand of er nog een C180- C200 diesel komt ?
                                Wat is de BIV voor de C220 ?
                                Merci .

Comment

• C180/200 en C350cdi coupé zouden er niet meer komen. BIV voor een 163pk versie is ong. 1250€. Vanaf volgend jaar een beetje minder.

Comment

• biv minder?vertel

Comment

• Je gaat moeten betalen volgens vervuiling. Maw, iemand met een Dacia gaat meer moeten betalen dan iemand met een C180 CDI. ik vraag me nu wel af of dit ook gaat tellen bij auto's van +10 jaar.

Comment

• BIV wordt een Vlaamse materie. Vanaf begin 2012 zou dat in voege treden met als gevolg een belasting op co2 en niet meer op vermogen.

Comment

Working...
                                        X