Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C-klasse coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toch wel een knapperdje ze
    En om eerlijk te zijn ik heb de clc altijd al een ouwe wijvenbakje gevonden
    (sorry voor wie één heeft)
    Ze zijn er dus sterk op vooruitgegaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playgirl Bekijk Berichten
      Toch wel een knapperdje ze
      En om eerlijk te zijn ik heb de clc altijd al een ouwe wijvenbakje gevonden
      (sorry voor wie één heeft)
      Ze zijn er dus sterk op vooruitgegaan
      Aha, een ken(ster)ner, gelijk heb je hoor! Welkom op het forum
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Aha, een ken(ster)ner, gelijk heb je hoor! Welkom op het forum
        Daarmee bedoelt hij/zij waarschijnlijk ook wel de voorloper van de CLC mee denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Daarmee bedoelt hij/zij waarschijnlijk ook wel de voorloper van de CLC mee denk ik.
          Mogelijk KC, zover had ik weer niet nagedacht Anyway, dat de nieuwe knap is staat er ook en dat kan ik alleen maar beamen
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Foutje
            Last edited by Jocar; 02/04/2011, 06:27.

Comment

• Waar blijft het topic van de C63AMG Coupé ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                Waar blijft het topic van de C63AMG Coupé ?
                Staat hier al meer dan 2 weken

Comment

• Gisteren de eerste C-klasse Coupé gezien IRL.

looking very good!

Comment

• maxime carrierewending ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      maxime carrierewending ?
                      Jip!

Comment

• Bij Mercedes kijken ze niet op een coupé meer of minder en daarom is er nu ook een C-klasse Coupé. Een concurrent dus voor de BMW 3-serie Coupé en de Audi A5. En nu we ‘m gereden hebben weten we meteen wat de verschillen zijn met de E-klasse Coupé waarmee hij onderstelcomponenten en de wielbasis deelt.

De C-klasse Coupé stuurt een stuk directer en voelt minder log aan dan de coupéversie van de E-klasse. Zoals er ook tussen de C-klasse en de E-klasse een nadrukkelijk verschil is qua karakter. Onze testauto beschikte over de 220 CDI-motor, de 163 pk sterke viercilinder diesel. In Zuid-Spanje stond echter alleen een 170 pk sterke versie met automatische transmissie. Dat neemt niet weg dat de viercilinder geraffineerder klinkt. In de eerste serie van de C-klasse, die van voor de facelift, was het motorgeluid van de viercilinder diesel nadrukkelijker aanwezig. Het scheelt een hoop dat de viercilinder diesels nu aan de 7G-tronic-versnellingsbak gekoppeld kunnen worden.
                        Het Dynamic Handling Package op de testauto maakt de C-Coupé in normale setup nog altijd erg comfortabel, de dempers zijn dan soepel, in de sportstand wordt de demping vrij stevig en staat de bak op scherp. Je kunt de C-Coupé ook met het normale Agility Control-onderstel krijgen, of met een 15 mm verlaagd sportonderstel.

Comment

• Wat voorspellen jullie qua verkoop? (tov 3 coupe)

Comment

• Hij heeft alles om het te maken. Mooi lijn, leuke uitrustingsmogelijkheden en een redelijke prijs. Ik denk dat ie het goed zal doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Hij heeft alles om het te maken. Mooi lijn, leuke uitrustingsmogelijkheden en een redelijke prijs. Ik denk dat ie het goed zal doen!
                              Behalve dan dat hij niet beter rijdt dan een C berline of break. Niet sneller rijdt dan een C berline of break, maar WEL een pak minder binnenruimte biedt voor dezelfde prijs.

Eigenlijk is dit een 2+2 auto, een veredelde 2 zitter dus en DAAR ligt toch wel een uitdaging. Er bestaan namelijk een pak knappe 2 zitters........

Persoonlijk had ik echt wel interesse in deze wagen en is de zeer krappe binnenruimte DE reden dat ik hem niet gekozen heb.

Comment

Behalve dan dat hij niet beter rijdt dan een C berline of break. Niet sneller rijdt dan een C berline of break, maar WEL een pak minder binnenruimte biedt voor dezelfde prijs.
                                altijd zo geweest bij coupé's
                                ik koop dat occasie

Comment

Eigenlijk is dit een 2+2 auto, een veredelde 2 zitter dus en DAAR ligt toch wel een uitdaging. Er bestaan namelijk een pak knappe 2 zitters........

Persoonlijk had ik echt wel interesse in deze wagen en is de zeer krappe binnenruimte DE reden dat ik hem niet gekozen heb.
                                  Rijdt een E92 320d dan zo anders dan een E90 320d?
                                  Das toch een beetje het concept van een coupé-variant: hetzelfde maar dan anders.

Comment

• ik zat gisteren wat te kloten met de configurator van Benz en merkte ik plots op dat je de 3.0L V6 diesel niet in de C coupé kan krijgen.. wat een zonde ! heerlijke motor en nu met de 258 pk variant zou het een heeerlijke bak zijn !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                      ik zat gisteren wat te kloten met de configurator van Benz en merkte ik plots op dat je de 3.0L V6 diesel niet in de C coupé kan krijgen.. wat een zonde ! heerlijke motor en nu met de 258 pk variant zou het een heeerlijke bak zijn !!
                                      sedan dan

Comment

okay, je hebt een plaats minder achteraan, maar wielbabsis coupe, sedan of break zijn identiek, ik ga er dan toch vanuit dat het interieur even lang is alleen minder makkelijke instap

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                        altijd zo geweest bij coupé's
                                        hanee, bij uw 124 is de wielbasis ingekort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          okay, je hebt een plaats minder achteraan, maar wielbabsis coupe, sedan of break zijn identiek, ik ga er dan toch vanuit dat het interieur even lang is alleen minder makkelijke instap

hanee, bij uw 124 is de wielbasis ingekort

de c coupe is dan eens anders ok, er valt ook weinig in te korten natuurlijk

Comment

Working...
                                          X