Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz C-klasse coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenVanachter lijkt hij wel ENORM hard op de CLK.
Ik kan dus verstaan waarom mensen hem nu al gedateerd vinden.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenVanachter lijkt hij wel ENORM hard op de CLK.
Ik kan dus verstaan waarom mensen hem nu al gedateerd vinden.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenMisschien een opvolger voor je 120d?
Zo'n 250 CDI, yum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEen instapprijs van rond de 25000 euro voor de instapbenzine (het jeukt veel te hard om terug naar benzine te gaan) en ik ga prijs vragen.Ik geloof nooit dat men hier de 1,6 van de CLC gaat inlepelen. Misschien na een tijdje moest ie niet verkopen en MB kennende, maar dat betwijfel ik met deze looks. Anyway, voor mij niet gelaten hoor want een beetje nederigheid vanwege Das Haus kan nooit kwaad
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk heb bewust de prijs zo laag gehouden omdat er in principe niet direct nog een ster in huis zou komen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Mercedes C Coupé
Mercedes voorstelling SLK & C Coupé Europese dealers in Spanje.
Ziet er ... nog knapper uit in het echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm Bekijk BerichtenMercedes voorstelling SLK & C Coupé Europese dealers in Spanje.
Ziet er ... nog knapper uit in het echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtendie zijn om te vergelijken met de c. Concurrentie kennen is belangrijker dan de c te kennen
Comment
Comment