Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb er vorige maand nog een zien staan in een Daihatsu garage in Blaasveld, die kwamen ze toen juist leveren, in ook van dat paars-rood. Deed mij denken aan de 1e Cuore.
Ie is niet lelijk, maar 'ie kan me niet overtuigen, ook al ist een verdoken RAV4. De vorige Terios was te smal & te hoog, dat verkrachtte z'n verhoudingen. Daarbij zoop 'ie teveel ook.
Daihatsu is in wezen niets meer dan een Skoda van VW. Een goedkopere variant van een merk met 'n grote naam. Alleen hebben ze niet echt de modellen die zouden moeten aanspreken in Europa, ze hebben een enorme afzetmarkt in het Oosten dus ik denk ook niet dat ze zich toespitsen op Europe. Daihatsu was 10 jaar geleden niet meer dan Hyundai, alleen hebben deze laatste gekeken wat wij, europeanen willen.
Trouwens, niet vergeten dat Skoda 15 jaar geleden een doodgebloed oost-europees merkje was dat bucht verkocht aan de wodca-zuipende gepatenteerde oost-europeaanse dopper.
Comment