Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De daihatsu trevis... kunst of kitch??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

78.000 km is en blijft zeer weinig, in elk gevla zal ene daihatsu, dat bekend staat om zijn gigantishce betrouwbaaheid en expertise in kleine motoren hier een veel beter beurt maken...
    en die domino van mijn vriend wordt alles behalve goed onderhouden, en steeds start dat ding.... gewoonweg wonderlijk

bovendien is mijn vriendin uitermate geinteresseerd in zo'n trevis... ik zal je laten weten als hij uit elkaar valt

Comment

het is niet lelijk, alleen jammer dat de verkeerstax in japan gebaseerd is op de breedte en daarmee dit te smal lijkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        het is niet lelijk, alleen jammer dat de verkeerstax in japan gebaseerd is op de breedte en daarmee dit te smal lijkt
        inderdaad... vandaar dat een huisvader met 3 kinderen ook meer moeite heeft om de middelste in een honda accord te krijgen dan in een opel vectra... wat wel jammer is want die accord is ook wel een mooie wagen , alleen wel niet als break...net een lijkwagen dan..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann
          78.000 km is en blijft zeer weinig, in elk gevla zal ene daihatsu, dat bekend staat om zijn gigantishce betrouwbaaheid en expertise in kleine motoren hier een veel beter beurt maken...
          en die domino van mijn vriend wordt alles behalve goed onderhouden, en steeds start dat ding.... gewoonweg wonderlijk

bovendien is mijn vriendin uitermate geinteresseerd in zo'n trevis... ik zal je laten weten als hij uit elkaar valt
          It's a deal

Comment

Deze is wel een beetje té duidelijk gekopieerd van de New Mini.

Comment

ik vind em écht geweldig... ik ben een fan

Comment

gemened of niet?

dan zijn we toch al met 2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann
                  gemened of niet?

dan zijn we toch al met 2
                  100%

Comment

haha... wie weet komt er nog een trevis loverstopic

Comment

wacht tot je het irl ziet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        wacht tot je het irl ziet
                        Wanneer staat ie in de showroom? Dan kan ik eens gaan kijken

Comment

binnekort denk ik... ik heb ze al op een opligger gezien op de snelweg... en irl zien ze er echt wel beter uit... een beetje breder...

Comment

op www.daihatsu.be is er nog geen spoor van te bekennen

Comment

inderdaad...daar heb ik ook al gekeken...maar officiele sites zijn altijd heel wat trager...

lanci is op dat vlak het ergste... een jaar nadat de kappa uit productie was stond ie er nog steeds in... hetzelfde nu met de lybra

Comment

ik heb alvast een Treviske in m'n onderschrift gezet

Comment

splendid.... hoe doe je dat

Comment

Comment

found it

Comment

Fout, charmant en toch een tikkeltje arrogant en grootgebekt.

Past perfect bij mij.

Comment

Kitsch zou ik het nu ook niet meteen noemen. Het is gewoon wééral een zoveelste Oosters productje gebaseerd op die supersmalle kleine stadsautootjes met bagger rijgedrag, bagger comfort, nul karakter en uitstraling en nul rijplezier. Nu wederom een vernieuwd design dat een beetje op dat van MINI lijkt, en terecht wederom een beetje (te?) veel gelijkenissen vertoont met andere auto's die het op de wereldwijde markt erg goed doen ... wat dus de vaak geopperde en slechts weinig afdoende ontkrachte kopieertactiek van de Japannertjes onderschrijft. Maar 't ziet er niet slecht uit !

Maar kunst is het zééér zeker niet ...

Comment

Working...
                                          X