Ik heb dit weekend in Nederland m'n eerste Trevis is.Ik blijf bij mijn eerdere mening dat het een namaak-Mini is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De daihatsu trevis... kunst of kitch??
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusZegt meer over jou dan over 't merk.
Daihatsu is in wezen niets meer dan een Skoda van VW. Een goedkopere variant van een merk met 'n grote naam. Alleen hebben ze niet echt de modellen die zouden moeten aanspreken in Europa, ze hebben een enorme afzetmarkt in het Oosten dus ik denk ook niet dat ze zich toespitsen op Europe. Daihatsu was 10 jaar geleden niet meer dan Hyundai, alleen hebben deze laatste gekeken wat wij, europeanen willen.
Trouwens, niet vergeten dat Skoda 15 jaar geleden een doodgebloed oost-europees merkje was dat bucht verkocht aan de wodca-zuipende gepatenteerde oost-europeaanse dopper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann
zo.... wat denken jullie ervan???
10.000 euro praktisch all-in (alu velgen, airco, alles in koetswerkkleur,....kortom niks van opties nodig)
guitige retro look... lijkt zelfs bijna meer op de mini als de BMW interpretatie...
door de retro lijnen (vertikale vooruit, hoog dak)...practisch bovendien
een mooi interieur....hoewel ze van mij het witte gedeelte van het dash in staal + koestwerkkleur mochten doen...dat zou pas geslaagd retro zijn)
bovendien is het daihatsu...dus betrouwbaar en niet stuk te krijgen...
mij lijkt hij echt wel geslaagd en het zou zeker het straatbeeld wat opvrolijken...zeker in een felle koetswerkkleur....Maar voor lange afstanden - alle dagen naar Brussel ofzo - no way.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TechThingMaar voor lange afstanden - alle dagen naar Brussel ofzo - no way.
Daar dient dit wagentje idd niet voor... . Maar voor rond de kerktoren te bollen, kinderen naar 't school te doen, winkelen, woon-werkverkeer dat niet té ver is,....
ideaal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraeerst nog op zoek naar zo'n garage hier in de buurt
en in Balen op de Steenweg op Leopoldsburg.
Verder euhm...
Niks peins ik.
Is miss de reden (net zoals bij sommige andere merken) dat ze niet zo veel auto's aan de man krijgen gebracht.
Vele mensen hebben nu eenmaal graag een garage in de buurt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk vind hem wel redelijk goed afgewerkt
Comment
Comment