Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De daihatsu trevis... kunst of kitch??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb dit weekend in Nederland m'n eerste Trevis is.Ik blijf bij mijn eerdere mening dat het een namaak-Mini is.

Comment

• (tussen de kaken van uw gat ?)

een namaak-mini dus...was't mooi of lelijk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        (tussen de kaken van uw gat ?)

een namaak-mini dus...was't mooi of lelijk ?
        Mooi voor namaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
          Zegt meer over jou dan over 't merk.

Daihatsu is in wezen niets meer dan een Skoda van VW. Een goedkopere variant van een merk met 'n grote naam. Alleen hebben ze niet echt de modellen die zouden moeten aanspreken in Europa, ze hebben een enorme afzetmarkt in het Oosten dus ik denk ook niet dat ze zich toespitsen op Europe. Daihatsu was 10 jaar geleden niet meer dan Hyundai, alleen hebben deze laatste gekeken wat wij, europeanen willen.

Trouwens, niet vergeten dat Skoda 15 jaar geleden een doodgebloed oost-europees merkje was dat bucht verkocht aan de wodca-zuipende gepatenteerde oost-europeaanse dopper.
          Kan goed zijn dat dat meer over mij vertelt...Het imago van Daihatsu staat me niet aan das al net zoals dat van skoda trouwens.

Comment

• Ik heb volgende week congé

'k Heb eens goesting om naar een Daihatsu garage te gaan

Comment

• dan ga je toch wel foto's nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann
                dan ga je toch wel foto's nemen
                wie weet zelfs eens een proefrit maken... als die mogelijkheid erin zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann

zo.... wat denken jullie ervan???

10.000 euro praktisch all-in (alu velgen, airco, alles in koetswerkkleur,....kortom niks van opties nodig)

guitige retro look... lijkt zelfs bijna meer op de mini als de BMW interpretatie...

door de retro lijnen (vertikale vooruit, hoog dak)...practisch bovendien

een mooi interieur....hoewel ze van mij het witte gedeelte van het dash in staal + koestwerkkleur mochten doen...dat zou pas geslaagd retro zijn)

bovendien is het daihatsu...dus betrouwbaar en niet stuk te krijgen...

mij lijkt hij echt wel geslaagd en het zou zeker het straatbeeld wat opvrolijken...zeker in een felle koetswerkkleur....
                  Voor in 't stad lijkt het me een leuk wagentje. Het design is ook best 'frivool'. Maar voor lange afstanden - alle dagen naar Brussel ofzo - no way.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TechThing
                    Maar voor lange afstanden - alle dagen naar Brussel ofzo - no way.
                    Das hetzelfde als een marathon lopen op hoge hakken

Daar dient dit wagentje idd niet voor... . Maar voor rond de kerktoren te bollen, kinderen naar 't school te doen, winkelen, woon-werkverkeer dat niet té ver is,....

ideaal!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                      Ik heb volgende week congé

'k Heb eens goesting om naar een Daihatsu garage te gaan
                      eerst nog op zoek naar zo'n garage hier in de buurt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                        eerst nog op zoek naar zo'n garage hier in de buurt
                        In hasselt op de genkersteenweg: Steinkamp
                        en in Balen op de Steenweg op Leopoldsburg.

Verder euhm...
                        Niks peins ik.
                        Is miss de reden (net zoals bij sommige andere merken) dat ze niet zo veel auto's aan de man krijgen gebracht.
                        Vele mensen hebben nu eenmaal graag een garage in de buurt..
                        KLIK |&| KLAK

Comment

• in sint niklaas zijn er zelfs 2 daihatsuverdelers....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns
                            In hasselt op de genkersteenweg: Steinkamp
                            en in Balen op de Steenweg op Leopoldsburg.
                            Volgende week ga ik één van de twee een bezoekje brengen Waarschijnlijk dinsdag

Comment

• Ik vind het echt zalige "bakskes" op het salon eens in gezeten en ik vond hem wel redelijk goed afgewerkt, en de voorkant vind ik prachtig. ook super uitgerust, meestal is het 1000€ bijbetalen voor een airco bij de concurentie dus dit is wel een koopje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                Ik vind hem wel redelijk goed afgewerkt
                                't is voor meer dan de helft een Toyota.

Comment

• toffe auto, een paar elementen van de Mini ( wat niet erg is )

echte stadsautotje maar natuurlijk niet op het niveau van een nieuw Fiat 500tje

Comment

• ik blijf het een supertof wagentje vinden...

er stond trouwens een vrij positieve test van in de huidige autowereld.

Comment

• heb er vandaag nog eentje gezien...

kekke bak!

Comment

• Knap bakje!

Spijtig van hun wat amateuristische site...
                                        Die zou toch stilaan ook wat opgewaardeerd mogen worden.

Comment

• Ik zie hem regalmatig in het dorp staan en ik kan mijn ogen er niet van af houden

Comment

Working...
                                          X