Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De daihatsu trevis... kunst of kitch??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De daihatsu trevis... kunst of kitch??

zo.... wat denken jullie ervan???

10.000 euro praktisch all-in (alu velgen, airco, alles in koetswerkkleur,....kortom niks van opties nodig)

guitige retro look... lijkt zelfs bijna meer op de mini als de BMW interpretatie...

door de retro lijnen (vertikale vooruit, hoog dak)...practisch bovendien

een mooi interieur....hoewel ze van mij het witte gedeelte van het dash in staal + koestwerkkleur mochten doen...dat zou pas geslaagd retro zijn)

bovendien is het daihatsu...dus betrouwbaar en niet stuk te krijgen...

mij lijkt hij echt wel geslaagd en het zou zeker het straatbeeld wat opvrolijken...zeker in een felle koetswerkkleur....

Waar zou hij toch de mosterd gehaald hebben???

Mini juist ja

Comment

Kunst of kitch ?
      Ik zeg namaak.

Comment

Interieur PRACHTIG maar vanbuiten nie denderend

Comment

namaak zou ik het niet echt noemen... met zijn 4 deuren en volledig andere achterkant...

de mini neus is wel zeer duidelijk, maar ik zie niet in waarom dit erg is??

Comment

Hier ook namaak. Zowel buiten als binnen.

Comment

Wat zouden die mannen zeggen als je ze vraagt of ze het design niet een klein klein beetje hebben gecopiërd van de mini?

Comment

als het dan toch namaak is zou ik eerder zeggen dat het een mini neus met een engelse taxi die te heet gewassne is.... maw... prachtig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                  Wat zouden die mannen zeggen als je ze vraagt of ze het design niet een klein klein beetje hebben gecopiërd van de mini?
                  Dan hoor je op de achtergrond subtiel de MINI persmap door de papierversnipperaar gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PieterK
                    Dan hoor je op de achtergrond subtiel de MINI persmap door de papierversnipperaar gaan
                    En de woordvoerders van "no no no not copied. Mini? What Mini?"

Comment

Komaan he, behalve de voorlichten, lijkt dit totaal niet op een MINI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi
                        Komaan he, behalve de voorlichten, lijkt dit totaal niet op een MINI
                        De achterlichten met chromen rand zijn er op zijn minst ook op geïnspireerd. En het interieur nog het duidelijkste van al

Comment

het feit is dat zowle de BMW mini als de daihatsu zich geinspireerd hebben op de OER-MINI

alles wat gelijkend is komt van de ouwe echte engelse mini

en dat vind ik niet negatief hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann
                            het feit is dat zowle de BMW mini als de daihatsu zich geinspireerd hebben op de OER-MINI

alles wat gelijkend is komt van de ouwe echte engelse mini

en dat vind ik niet negatief hoor
                            Het verschil is dat de ene nog steeds MINI noemt en de andere niet

Comment

De gelijkenissen zijn inderdaad wel duidelijk vind ik

Comment

Ja zeg, zo kan je ook 't interieur van de PT Cruiser, of dat van de MG ZT, of dat van de ... als een kopie van dat van de New MINI gaan bekijken hé. Zo'n vormgeving is nu eenmaal eigen aan retro... .
                                Op dezelfde manier kun je gaan zeggen dat de achterlichten van de Arnage de basis waren voor die van de New MINI, gewoon omdat ze met chroom omringd zijn. Komaan zeg... .

Voor de rest vind ik 't wel een geinig wagentje !
                                5-deurs met neerklapbare achterbank, goed uitgerust voor een mooie prijs, 't biedt dus alvast heel wat voordelen in die klasse. Ik zou veel liever dit wagentje dan zo'n VW Fox zien rondrijden.
                                Life's too short. Not to. Live it.
                                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vliegher
                                  De gelijkenissen zijn inderdaad wel duidelijk vind ik
                                  de gelijkenissen zijn iig treffend ja. De voorkant is helemaal de oude mini maar in een moderne interpretatie. In de achterkant zie ik dan weer meer een lancia....

de prijs heeft anders ook wel wat weg van de oude mini

Antwerpen is't Stad
                                  en al de rest is parking!!

Comment

En uhm, zie ik nu zo slecht of staat er daar echt "Momo" op dat stuurtje ?
                                    Life's too short. Not to. Live it.
                                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

nee hoor... dat is een van de weinige dingne die nog optie zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann
                                        nee hoor... dat is een van de weinige dingne die nog optie zijn
                                        't Is dan ook voor 99% een Toyota.

Comment

Working...
                                        X