liever een tweedehands echte Mini/MINI
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De daihatsu trevis... kunst of kitch??
Collapse
X
-
whatever..... ik kan het wagentje echt wel smaken.... vandaag trouwens een hele oplegger gezien op de snelweg naar A'pen... het ziet er echt leuk uit... doet me denken aan die oude jaren 70 british leyland vehiceltjes, maar dan betrouwbaar...
vooral de verticale vooruit en het hoekige ontwerp vind ik leuk retro.... hij straalt voor mij meer engeland uit dan welke ander auto dan ook...of het zou een morgan moeten zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jannwhatever.....
'k Zou ook de voorkeur geven aan een occasie-mini zoals anderen. Maar als deze je aanstaat, wie houdt je tegen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann
zo.... wat denken jullie ervan???
10.000 euro praktisch all-in (alu velgen, airco, alles in koetswerkkleur,....kortom niks van opties nodig)
guitige retro look... lijkt zelfs bijna meer op de mini als de BMW interpretatie...
door de retro lijnen (vertikale vooruit, hoog dak)...practisch bovendien
een mooi interieur....hoewel ze van mij het witte gedeelte van het dash in staal + koestwerkkleur mochten doen...dat zou pas geslaagd retro zijn)
bovendien is het daihatsu...dus betrouwbaar en niet stuk te krijgen...
mij lijkt hij echt wel geslaagd en het zou zeker het straatbeeld wat opvrolijken...zeker in een felle koetswerkkleur....
Mijne SMART fortwo is duurderMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWSideaal wagentje voor mensen die voor niet te veel geld een tof standswagentje willen kopen. liever dit dan een Smart of andere minikarretjes.
Ooit als eens in een Smart ingezeten, of mee gereden?MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Janntoch meer dan de 78.000 km van de smart Cdi van onze buur...
en afgaande op de roeste/grijze daihatsu domino van een vriend van me... iets vna een 200.000 km..
Comment
Comment