Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De daihatsu trevis... kunst of kitch??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

liever een tweedehands echte Mini/MINI
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

en "kitch" schrijf je als kitsch
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

whatever..... ik kan het wagentje echt wel smaken.... vandaag trouwens een hele oplegger gezien op de snelweg naar A'pen... het ziet er echt leuk uit... doet me denken aan die oude jaren 70 british leyland vehiceltjes, maar dan betrouwbaar...

vooral de verticale vooruit en het hoekige ontwerp vind ik leuk retro.... hij straalt voor mij meer engeland uit dan welke ander auto dan ook...of het zou een morgan moeten zijn...
        Last edited by ; 25/08/2006, 13:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann
          whatever.....
          Gelijk heb je. Hier op 't forum geldt dat iets minder maar eigenlijk koop je hetgene jij en jij alleen graag ziet.

'k Zou ook de voorkeur geven aan een occasie-mini zoals anderen. Maar als deze je aanstaat, wie houdt je tegen...

Comment

ik ben niet van zin hem te kopen... heb me net een punto aangeschaft en heb nog een ouwe mercedes bollen... maar m'n vriendin is er wel helemaal gek van...

dus in elk geval zal ik er nog wel mee rijden
            Last edited by ; 25/08/2006, 13:25.

Comment

Zijn ze al in het land

Ik zou er wel eens willen naar gaan kijken! Waar is er een Daihatsu verdeler hier in de buurt...

Comment

voila ze dat bedoel ik.

doet me denken aan die oude jaren 70 british leyland vehiceltjes
                zeker in dat engels groen zoals hij hier al een paar jaar rondtuft.

Comment

zo.... wat denken jullie ervan???

10.000 euro praktisch all-in (alu velgen, airco, alles in koetswerkkleur,....kortom niks van opties nodig)

guitige retro look... lijkt zelfs bijna meer op de mini als de BMW interpretatie...

door de retro lijnen (vertikale vooruit, hoog dak)...practisch bovendien

een mooi interieur....hoewel ze van mij het witte gedeelte van het dash in staal + koestwerkkleur mochten doen...dat zou pas geslaagd retro zijn)

bovendien is het daihatsu...dus betrouwbaar en niet stuk te krijgen...

mij lijkt hij echt wel geslaagd en het zou zeker het straatbeeld wat opvrolijken...zeker in een felle koetswerkkleur....

Mijne SMART fortwo is duurder
                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Wie hier de mini niet in herkend?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy

Wie hier de mini niet in herkenT?
                      Zelfs het BRG is geïmiteerd

Comment

ideaal wagentje voor mensen die voor niet te veel geld een tof standswagentje willen kopen. liever dit dan een Smart of andere minikarretjes.

Comment

Liever een standaard Suzuki Swifje, veel knapper dan deze kruiwagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS
                            ideaal wagentje voor mensen die voor niet te veel geld een tof standswagentje willen kopen. liever dit dan een Smart of andere minikarretjes.

Ooit als eens in een Smart ingezeten, of mee gereden?
                            MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

de oermini bedoel je dan toch ?
                              KLIK |&| KLAK

Comment

herkent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke
                                  Ooit als eens in een Smart ingezeten, of mee gereden?
                                  ja eigenlijk wel (een gehuurde smart) was wel tof, maar nog liever iets zoals dit..

Comment

liever iets dat jarenlang zal bollen itt tot zo'n smartje waarbij de motor het onmogelijk acht om meer dan 6 getalletjes ver te rijden....

Comment

liever iets dat jarenlang zal bollen itt tot zo'n smartje waarbij de motor het onmogelijk acht om meer dan 6 getalletjes ver te rijden....
                                      Na hoeveel getalletjes gaat dit apparaat uit elkaar rammelen, schat je?

Comment

toch meer dan de 78.000 km van de smart Cdi van onze buur...

en afgaande op de roeste/grijze daihatsu domino van een vriend van me... iets vna een 200.000 km..

Comment

toch meer dan de 78.000 km van de smart Cdi van onze buur...

en afgaande op de roeste/grijze daihatsu domino van een vriend van me... iets vna een 200.000 km..
                                          Nja die Cdi is brol dat is bekend. Maar de benzine trekt het wel iets langer eh. Hangt er ook vanaf hoe je hem onderhoudt.

Comment

Working...
                                          X