Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
    Nog niemand zijn nieuwe X3 ?
    Precies niet, ofwel is die aan het toeren en heeft die geen tijd om te posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thomasB Bekijk Berichten
      Toch wel erg eigenlijk dat al die prijzen zo de hoogte zijn ingeschoten. Wij hebben even uitgekeken naar een nieuwe fullsize suv ter vervanging van de touareg. We hadden interesse in de q7,x5 ,m-klasse of de nieuwe touareg maar de prijzen van deze modellen met gelijke opties kosten al snel 65 000 BTW incl en dan moet je nog niet teveel aanklikken in de configurator. In 2004 kostte onze touareg 2.5 full option 55 000 btw incl. Wat heb je daar de dag van vandaag nog voor? Zelfs in het mid-size suv segment (x3,glk, q5) kom je daar niet mee toe en die mogen dan nog maar 2000kg trekken.
      GLK mag 2,5 ton trekken en de X3 ook (of 2,4 ton) van de Q5 geen idee

Comment

• Deze morgen langs de garage gepasseerd om mijn kaarten voor het salon op te halen.
        Ik vroeg naar de verkoper (Alexanderr) wanneer mijn X3 binnenkwam, hij keek op z'n
        computer en zei : 't is voor elk moment.
        Er waren deze morgen 3 auto's geleverd en je mag eens raden, jawel de mijne stond
        er tussen !
        Zelfs Alexander wist het nog niet, van een complete verrassing gesproken !
        Vlug de sleutel genomen en er voor de allereerste keer in plaats genomen, wat een
        gevoel !
        Nu alles in orde brengen om hem op te halen.

Comment

• Afgelopen weekend eens gaan horen om onze huidige X3 te vervangen door een nieuwe.
          Exemplaar samengesteld met de noodzakelijke (en overbodige) opties en zeer tevreden van het resultaat op de configurator.

Beetje verschoten van de prijs, zeker vergeleken met die van de huidige X3.
          En dan de absolute afknapper: 9 maanden minimum leveringstermijn.

Dat zie ik eerlijk gezegd niet echt zitten. Toch eens uitkijken voor een alternatief.

Comment

Deze morgen langs de garage gepasseerd om mijn kaarten voor het salon op te halen.
            Ik vroeg naar de verkoper (Alexanderr) wanneer mijn X3 binnenkwam, hij keek op z'n
            computer en zei : 't is voor elk moment.
            Er waren deze morgen 3 auto's geleverd en je mag eens raden, jawel de mijne stond
            er tussen !
            Zelfs Alexander wist het nog niet, van een complete verrassing gesproken !
            Vlug de sleutel genomen en er voor de allereerste keer in plaats genomen, wat een
            gevoel !
            Nu alles in orde brengen om hem op te halen.
            Fijn !!! en wanneer heb je besteld?

Comment

• eind september

Comment

• Ik heb de bevestiging gekregen van mijn leverdatum, en deze is spijtig genoeg 15 November dus in mijn geval is het 10 maanden

Comment

• Vraagje : Heb offerte gevraagd bij mijn verzekering voor mijn nieuwe X3 2.0d (120kw/163pk) (54000 € BTW in)
                  en dit voor gewone verzekering en omnium.

1920 € alles in met franchise van 250 €
                  1850 € alles in met franchise van 500 €
                  30 maanden volle waarde en vanaf 31ste maand 1% af

salonconditie : bij ongeval of diefstal krijg je 54000 + 10% (compensatie voor dingen dat in de wagen gebleven zijn)

Wat vinden jullie van dit voorstel ?

Comment

Vraagje : Heb offerte gevraagd bij mijn verzekering voor mijn nieuwe X3 2.0d (120kw/163pk) (54000 € BTW in)

salonconditie : bij ongeval of diefstal krijg je 54000 + 10% (compensatie voor dingen dat in de wagen gebleven zijn)

Heb je al een offerte voor verzekering gevraagd bij BMW ? Ze zitten zeer goed qua prijs en franchise is 0%. Je kan dit ook online simuleren http://www.viviumaffinity.be/vah.nsf...Aff=BMW&Lng=NL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                      Heb je al een offerte voor verzekering gevraagd bij BMW ? Ze zitten zeer goed qua prijs en franchise is 0%. Je kan dit ook online simuleren http://www.viviumaffinity.be/vah.nsf...Aff=BMW&Lng=NL
                      Lijkt me veel ... ik betaal niet meer voor mijn X5 40d full opt bij BMW zelf zonder franchise

Om op een vorige post te reageren, ik heb al enkele X3's in Brussel centrum zien rondtoeren met particuliere platen ... de eerste leveringen zijn er dus al door...
                      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Vraagje : Heb offerte gevraagd bij mijn verzekering voor mijn nieuwe X3 2.0d (120kw/163pk) (54000 € BTW in)

Is moeilijk na te gaan als we je rijverleden niet kennen.
                        Alleszins lijkt dit veel te duur.

Comment

• Is bij KBC verzekeringen, bonus malus -2

Comment

• Heb simulatie bij BMW gedaan, 1599.88 € alles in (ook BIV) met 0 € franchise en 18 maanden full remplacement

Comment

• Bij welke maatschappij zitten jullie voor de verzekering ?

Comment

• leverdatum -korting

Oorspronkelijk geplaatst door Pitch74 Bekijk Berichten
                                Ik heb de bevestiging gekregen van mijn leverdatum, en deze is spijtig genoeg 15 November dus in mijn geval is het 10 maanden
                                Ben vandaag een kijkje gaan nemen bij de dealer, maar er was niet direct een verkoper beschikbaar. Heb dus maar afspraak voor morgenvroeg, zaterdag gemaakt.
                                Tussendoor kon een verkoper me wel al meegeven dat voor bestellingen nu, de levering verwacht word eind 2011, begin 2012 !!!

Kan me voorstellen dat de kortingen ook niet fameus zullen zijn.
                                Welke korting zou ik desondanks moeten kunnen bedingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flyer Bekijk Berichten
                                  Ben vandaag een kijkje gaan nemen bij de dealer, maar er was niet direct een verkoper beschikbaar. Heb dus maar afspraak voor morgenvroeg, zaterdag gemaakt.
                                  Tussendoor kon een verkoper me wel al meegeven dat voor bestellingen nu, de levering verwacht word eind 2011, begin 2012 !!!

Kan me voorstellen dat de kortingen ook niet fameus zullen zijn.
                                  Welke korting zou ik desondanks moeten kunnen bedingen?
                                  Nog volk van Geel op't forum
                                  Waar ben je geweest ? Bij Sneyers of G&A ?

Comment

• Daarstraks bij onze dealer ook eens gevraagd op welke levertermijn ze zitten bij de X3. 1 jaar... Alle X3's van 2011 zijn bij hen uitverkocht en tegen maart/april zullen ze pas weten of ze nog extra wagens gaan bij zullen krijgen...
                                    Senna, Driven To Perfection

Comment

Nog volk van Geel op't forum
                                      Waar ben je geweest ? Bij Sneyers of G&A ?
                                      Ben bij Van Osch geweest. (werk in de buurt)
                                      Bij G&A os andere mogelijkheid, wip daar dit weekend misschien ook nog wel binnen.
                                      Weet nie goed wat van Sneyers te denken ...

Comment

• Ik ben bij G&A en Sneyers geweest . Zelfde condities maar verkoper bij G&A vind ik maar niks .

Mijn F11 staat ondertussen te wachten op mij bij Sneyers .
                                        Twee weken terug nog met de firma een X3 gekocht , levering eind juni.

Comment

Ik ben bij G&A en Sneyers geweest . Zelfde condities maar verkoper bij G&A vind ik maar niks .

Mijn F11 staat ondertussen te wachten op mij bij Sneyers .
                                          Twee weken terug nog met de firma een X3 gekocht , levering eind juni.
                                          Offerte gevraagd voor een X3, 2.0 D automaat, exclusive line en nog wat opties zodat hij op zo'n 55.000 EUr kwam ... slechts 4 % korting
                                          En dan nog wachten tot in november ...

Comment

Working...
                                          X