Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ook aan te raden is de 3 jaar extra garantie en dit voor de prijs van 677 € voor de 2.0d.
Vind dit zeer schappelijk als ge weet wat het kost als je de BMW garage binnenrolt ...
Als je weet dat je op een Kia gratis 7 jaar garantie krijgt dan vind ik dat helemaal niet schappelijk. Ook geven ze bij BMW tijdelijk 4 jaar garantie op 2de handsauto's...
Enfin, de toekomst is toch dat je bij aankoop van een wagen meteen de extra garantie en het onderhoud erbij koopt. M.a.w. dat je na de aanschaf van de wagen enkel nog de slijtgevoelige onderdelen (banden, remmen,...) zelf betaalt en de rest inbegrepen zit.
Ook aan te raden is de 3 jaar extra garantie en dit voor de prijs van 677 € voor de 2.0d.
Vind dit zeer schappelijk als ge weet wat het kost als je de BMW garage binnenrolt ...
Bwoah,kweet niet,Kheb de mijne nu 6 jaar,en buiten onderhoud is er daar nog geen enkele sleutel aan te pas gekomen.
Paar jaar geleden op mijnen X3 PDC kapot, 1 oogje kapot en de rest werkte ook niet meer.
Nieuw oogje steken 320 €.
Als hij 4 jaar was, pano dak kapot. BMW wilde nog de helft ervan opzich nemen, maar de
andere helft + montage was voor mij (ong. 1500 €), heb vriendelijk bedankt en gewoon
dicht gelaten. Voor mij is de keuze vlug gemaakt !
Onder die extra garantie valt alles uitgezonderd slijtage remmen, koppeling, ...
Vanavond live gezien op de receptie bij Peter Daeninck Oudenaarde.
Mooie auto, zeer zeker. IRL vind ik 'm een pak beter ogen dan op foto. 't Is een fijngeslepen, modernere versie van de vorige X3, met een maatje meer. 'Ie is "ronder", wat minder strak, meer aanvaardbaar. Z'n snoet is krachtig, een beetje stoer en toch fijn. Zijdelings biedt de knik in de gordellijn vanaf de C-zuil nog een speciaal iets extra, en z'n kont is ook mooi. Zwart en grijs, beide met X-Line, een meerwaarde dat laatste, zo vermoed ik (zeker op zwart).
Beide zwart interieur (leder), de ene met en de andere zonder sportzetels. Leuk is de grijze stikking van 't leder, maar toch jammer van 't sombere interieur. Beide hadden ook de standaard grijze interieurlijsten, wat m.i. eerder triest (cheap) oogt.
En nu we op dat vlak bezig zijn: hoewel 't een verbetering is tegenover de vorige X3 (die inzake tactiele (materiaal)kwaliteit een reusachtige misser was), maar de X3 is zeker niet van 't niveau van de '5, X5 e.a. Hardere plastics, minder mooi afgewerkt (b.v. de softlack in 't interieur van de '5, en de met zacht vezel beklede binnenkanten van de bergvakken, enz) vind je niet in de X3, 't is er allemaal een beetje minder chique. Nu ja, er moet een verschil zijn tussen de familie-3 en de familie-5 natuurlijk. Hopelijk zet die trend zich niet door naar de toekomstige '3, al vrees ik er wat voor.
Voldoende ruime koffer: geen zee van ruimte, maar ook helemaal geen konijnenhok, en met neergeklapte rugleuning van de achterbank (waardoor helaas geen vlakke laadvloer ontstaat) kan je er alles in kwijt wat je ooit in een niet-camionette vervoeren wil. De auto is voor de inzittende ook erg aangenaam ruim: achter mezelf gaan zitten resulteerde in meer dan voldoende voetruimte, meer dan in een '5 touring zo leek het wel (zeker als die laatste met comfortzetels is uitgerust), en ook voorin zit je vorstelijk. De auto voelt wel smaller aan binnenin dan een X5, maar in lengte/hoogte heb je, wat mij betreft, niks te klagen.
Met de zeer te smaken 2-liter turbodiesel (krachtig, van de zuinigste van zijn soort) wordt dit een verkoopstopper, kan bijna niet anders...
Ben juist gaan kijken naar Verhelst in Oostende. 'k Vind de X3 een nette auto, maar zou 'm zelf nooit kopen. Er stonden ook nog een aantal 5's en X1's in de showroom, wel zot hoe duur die tegenwoordig zijn.
Ben juist gaan kijken naar Verhelst in Oostende. 'k Vind de X3 een nette auto, maar zou 'm zelf nooit kopen. Er stonden ook nog een aantal 5's en X1's in de showroom, wel zot hoe duur die tegenwoordig zijn.
Bij onze dealer waren de X3'en even duur als een 5 sedan en touring.
Net gaan kijken. Knappe auto. Korting blijkbaar zo'n 8%
Voor beetje aangeklede wagen zit je snel boven de 50.000€. Toch een smak geld als particulier.
Is duidelijk ruimer geworden dan de voorganger, voorzetels zijn ook meer naar achter te verstellen.
8% op een gloednieuw model ? Misschien om hem snel wat in de markt te plaatsen, maar lijkt me redelijk veel (behalve indien het fleetkortingen zijn, die lopen sneller op).
Anderszijds, vind hem ook mooi, gezien bij Jorssen gisteren, maar basisprijs 520 d Touring vs X3 2.0 d scheelt niet zo ontzettend (2.300 Euro)... dan zou ik toch niet twijfelen.
Vond het M-pack, op foto dan toch, van deze X overigens ook knap.
2014 BMW (F31) 335 d 2011 Mini One D 2007 Kawasaki ZX6R 1997 Honda VFR
1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R
8% op een gloednieuw model ? Misschien om hem snel wat in de markt te plaatsen, maar lijkt me redelijk veel (behalve indien het fleetkortingen zijn, die lopen sneller op).
Anderszijds, vind hem ook mooi, gezien bij Jorssen gisteren, maar basisprijs 520 d Touring vs X3 2.0 d scheelt niet zo ontzettend (2.300 Euro)... dan zou ik toch niet twijfelen.
Vond het M-pack, op foto dan toch, van deze X overigens ook knap.
Net gaan kijken. Knappe auto. Korting blijkbaar zo'n 8%
Voor beetje aangeklede wagen zit je snel boven de 50.000€. Toch een smak geld als particulier.
Is duidelijk ruimer geworden dan de voorganger, voorzetels zijn ook meer naar achter te verstellen.
BMW is nog nooit goedkoop geweest... en toch blijven ze verkopen.
Dat is ook een deel de sterkte van een bmw.
Met alle respect, vanaf welke leeftijd ben jij naar de prijzen van een bmw aan het kijken ?
Je bent er nu 21 ?
Zeg nooit, nooit... ik ging nooit met een bepaald merk/model rijden...
Comment