Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben eigenlijk niet overtuigd; de stijlbreuk met de oude had groter mogen zijn. De achterlichten zijn nog geforceerder dan voorheen (en vooral te groot van opzij gezien), en hetzelfde geldt voor de Hofmeister. Interieur en front vallen dan weer wél erg goed in de smaak.
De GLK scoort erg hard onder de verwachtingen. In 't begin was er vraag, omdat het nieuw was, opvallend, e.d. maar ondertussen is het nieuwe eraf en is Mr.Customer weer tot z'n senses gekomen.
Ik voorspel een beetje hetzelfde voor de X1 : ook spuuglelijk, rijdt ook goed, maar ik geef dat niet echt veel kans op lange termijn.
Ik ben toch nog altijd zeer tevreden met mijn mijn keuze van de GLK en zou hem niet voor deze X3 noch een Q5 of XC60 willen ruilen...
Ik ben eigenlijk niet overtuigd; de stijlbreuk met de oude had groter mogen zijn. De achterlichten zijn nog geforceerder dan voorheen (en vooral te groot van opzij gezien), en hetzelfde geldt voor de Hofmeister. Interieur en front vallen dan weer wél erg goed in de smaak.
Klopt.
Eén en al voorspelbaarheid.
BMW durft weeral niet.
De Audi Q5 en de Volvo XC60 maken in ons land afgetekend de kopgroep uit in dit segment (Q5, XC60, X3 en GLK), ze blijven ook na deze bekendmaking duidelijk de mooiste en beste in prijs-kwaliteit (daar is de XC60 onklopbaar).
Deze X3 brengt niets verassend (exterieur, interieur) , het lijkt een facelift naar een brave mini X5 en BMW zal waarschijnlijk ook een prijskaartje op tafel leggen om weeral u tegen te zeggen.
En dan zwijgen we nog over het kannibalisme in eigen rangen met de X1.
Dat de GLK niet verkoopt heeft maar één reden: lelijk.
Had er heel wat meer van verwacht. Wat me vooral niet aanspreekt is de 'hangende' gordellijn, waar de lat vlak onder de ruiten naar onder duikt.
Ben benieuwd om 'm irl te zien, maar voorlopig alles behalve overtuigd. De voorlichten doen me ook denken aan een A3, maar tegenwoordig wordt het natuurlijk moeilijk om nergens gelijkenissen mee te hebben.
Comment