Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De achterkant is subliem, de voorkant is wennen als de angeleyes opstaan

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Ik ben eigenlijk niet overtuigd; de stijlbreuk met de oude had groter mogen zijn. De achterlichten zijn nog geforceerder dan voorheen (en vooral te groot van opzij gezien), en hetzelfde geldt voor de Hofmeister. Interieur en front vallen dan weer wél erg goed in de smaak.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        De GLK scoort erg hard onder de verwachtingen. In 't begin was er vraag, omdat het nieuw was, opvallend, e.d. maar ondertussen is het nieuwe eraf en is Mr.Customer weer tot z'n senses gekomen.

Ik voorspel een beetje hetzelfde voor de X1 : ook spuuglelijk, rijdt ook goed, maar ik geef dat niet echt veel kans op lange termijn.
        Ik ben toch nog altijd zeer tevreden met mijn mijn keuze van de GLK en zou hem niet voor deze X3 noch een Q5 of XC60 willen ruilen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Ik ben eigenlijk niet overtuigd; de stijlbreuk met de oude had groter mogen zijn. De achterlichten zijn nog geforceerder dan voorheen (en vooral te groot van opzij gezien), en hetzelfde geldt voor de Hofmeister. Interieur en front vallen dan weer wél erg goed in de smaak.
          Klopt.

Eén en al voorspelbaarheid.
          BMW durft weeral niet.
          De Audi Q5 en de Volvo XC60 maken in ons land afgetekend de kopgroep uit in dit segment (Q5, XC60, X3 en GLK), ze blijven ook na deze bekendmaking duidelijk de mooiste en beste in prijs-kwaliteit (daar is de XC60 onklopbaar).
          Deze X3 brengt niets verassend (exterieur, interieur) , het lijkt een facelift naar een brave mini X5 en BMW zal waarschijnlijk ook een prijskaartje op tafel leggen om weeral u tegen te zeggen.
          En dan zwijgen we nog over het kannibalisme in eigen rangen met de X1.
          Dat de GLK niet verkoopt heeft maar één reden: lelijk.
          Last edited by joodoo; 15/07/2010, 09:41.

Comment

Opvallend dat velen de X1 zo lelijk vinden en nu deze X3 die er toch wel heel veel van weg heeft (vooral achteraan) wel knap vinden.

Ik vind het interieur een verbetering met de huidige bmw interieurs. Nooit zot van geweest. Dit ziet er veel robuuster uit.

Comment

Had er heel wat meer van verwacht. Wat me vooral niet aanspreekt is de 'hangende' gordellijn, waar de lat vlak onder de ruiten naar onder duikt.

Ben benieuwd om 'm irl te zien, maar voorlopig alles behalve overtuigd. De voorlichten doen me ook denken aan een A3, maar tegenwoordig wordt het natuurlijk moeilijk om nergens gelijkenissen mee te hebben.
              nls2000

Comment

Oogt een stuk volwassener dan de vorige, maar ik denk niet dat ik hiervoor een Q5 zou laten staan.

Comment

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Last edited by ; 15/07/2010, 11:37.

Comment

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

+ YouTube Video

Comment

+ YouTube Video

Comment

Je kunt al kleuren en velgen (keuze is nogal beperkt...) op de site van BMW Duitsland.

Bovenstaande kleur is Mineralsilber, nieuwe kleur denk ik.

Comment

+ YouTube Video

Ze kunnen het toch zo mooi aan de man brengen.

Comment

M-pack

Comment

Da's snel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
                                  M-pack

Superknap
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

niet mis, maar ik vind de koplampen zo on-BMW-ish...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      Ze lijken beetje op de E90 prefacelift koplampen precies
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                        Er zitten twee rondjes in, hoe meer BMW-ish kan het zijn.

Comment

Damn dat is knap i.c.m het M-pack!
                                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Working...
                                          X