Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben echt wel zwaar onder de indruk van deze kar. Ben een prijsje gaan laten maken nadat ik van het autosalon terug kwam. Vrij loaded...
Ik twijfel alleen tussen een klassiekere uitvoering (zwart metallic met beige leder) met dan een dikke velg en op termijn wat Heico-addenda of onmiddellijk een R-design.
Verschil tussen Summum met alle pakketten en opties en R-design met vergelijkbare uitrusting is 1000 euro, met de R-design als duurste.
Volvo gaat hard aan de weg timmeren met elektrische auto’s en plug in-hybrides. Al volgend jaar moet de geëlektrificeerde versie van de V60 op de markt komen.
Volvo brengt in 2012 de V60 Plug In-hybride op de markt. Die is ontwikkeld in samenwerking met het Zweedse energiebedrijf Vattenfall. Op de Autosalon van Genève is een prototype te zien waarvoor Volvo een uitstoot claimt van 50 gram CO2 per kilometer.
De auto is voorzien van een 215 pk sterke dieselmotor die is gecombineerd met een 70 pk sterke elektromotor. Wie in de auto in de ‘Power’-modus rijdt, heeft de beschikking over de combineerde kracht van die twee en kan bijvoorbeeld in 6,9 seconden van 0 naar 100 km/u. In de ‘Pure’-modus rijdt de auto louter op de elektromotor en is er een actieradius van vijftig kilometer; de ‘Hybride’-stand is goed voor een efficiënte hybride-aandrijving waarbij een uitstoot hoort van 49 gr/km.
Volvo-baas Stefan Jacoby hoopt wil met de plug in-hybride een auto neerzetten die liefhebbers aanspreekt. “Deze tweede generatie hybride is perfect voor de kritische klant die een auto wil met uitstekende ‘groene’ prestaties én een sportief rijgedrag,” meldt hij.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
vandaag ééntje zien rijden.
heel mooie lijn. echt een sportbreak zoals de alfa. (alles voor looks minder voor de ruimte )
zit die in de merc C-klasse en bmw 3 reeks hun vaarwater?
vandaag ééntje zien rijden.
heel mooie lijn. echt een sportbreak zoals de alfa. (alles voor looks minder voor de ruimte )
zit die in de merc C-klasse en bmw 3 reeks hun vaarwater?
Wat prijs betreft wel, maar hoewel je anders zou verwachten is de C-klasse voorzien van een grotere bagageruimte.
Wat prijs betreft wel, maar hoewel je anders zou verwachten is de C-klasse voorzien van een grotere bagageruimte.
is niet verwonderlijk in mijn ogen. merc heeft altijd al grote koffers gehad, en deze V60 gaat meer de alfa toer op. eerder sportief dan een veelslikker.
De V60 is wel degelijk goedkoper. Bij Mercedes en BMW moet je al een pak opties kopen om op het standaard-Volvoniveau te geraken.
Hoe kom je tot die uitspraak?
Zonder Momentum pakket is elke Volvo maar armetierig uitgerust, geen regensensor, geen pdc, geen dimmende binnenspiegel.
Basis van de basis als je het mij vraagt.
Ja idd, de Volvo V60 is behoorlijk 'kaal' in de Kinetic uitvoering. Maar als je oplegt voor een Momentum-uitvoering (iets van een 2500 euro geloof ik) heb je wel direct een behoorlijk uitgeruste wagen. Denk dat joodoo bedoelt dat er wat meer moet betaald worden bij een BMW/Mercedes om dezelfde opties te bekomen.
Zonder Momentum pakket is elke Volvo maar armetierig uitgerust, geen regensensor, geen pdc, geen dimmende binnenspiegel.
Basis van de basis als je het mij vraagt.
Ja idd, de Volvo V60 is behoorlijk 'kaal' in de Kinetic uitvoering. Maar als je oplegt voor een Momentum-uitvoering (iets van een 2500 euro geloof ik) heb je wel direct een behoorlijk uitgeruste wagen. Denk dat joodoo bedoelt dat er wat meer moet betaald worden bij een BMW/Mercedes om dezelfde opties te bekomen.
Voor de fun zo eens eentje geconfigureerd: € 54610 wel behoorlijk full
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Dan heb je quasi alles denk ik zo. Configureer nu eens een gelijkaardige C of 3 .
Ja zeker, bijna "alles", maar vraag mij dan af, wie kan dit particulier nog betalen....? Voor hier valt ie jammer genoeg een beetje te klein uit (zakelijk), maar het zou anders een zeer grote kanshebber zijn hoor.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment