Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zie het sportpakket niet graag ... het maakt de X5 veel te lomp

de velgen style 214 in 20" vind ik er mooi op passen ( geen foto hier)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk Berichten
      wij hadden den onze pas in begin maart (begin paasvakantie ongeveer) besteld, en wij rijden er al een maandje mee rond ...
      Ze zeggen dat het aan onze opties ligt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
        Ze zeggen dat het aan onze opties ligt...
        Wat zit er dan speciaal op? Hier is toch nog een X5 met alles erop en eraan, die rijdt al ffkes rond... Ik weet niet meer wie het was, Eentje in spacegrau met sportpakket en 21", foto's in ondergrondse garage getrokken, dacht ik.
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• komt er een V8 diesel in de nieuwe X5 te liggen? Of een sportieve versie van de 4.8i (bv de motor van de m5/m6?)

Comment

• Ik denk dat de V8 diesel er niet in komt te liggen, omwille van de 3.0 sd, die biturbo diesel. Misschien een biturbo- V8 diesel. Maar daar waren ze aan bezig voor de volgende 7-serie.

Een zwaardere benzineversie komt er denk ik ook wel, maar daar is voorlopig nog niets over gezegd, toch?
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• de 3.0sd is die dan evenwaardig aan de 4.0tdi van Audi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Ik haat chroom op sportieve wagens... Zeker van de M-afdeling, en ik hoop dan ten zeerste dat de X5 met hoogglans beschikbaar zal zijn. Maar dat zal wel. Ik vind het raar dat het gewone sportpakket standaard met shadowline komt, en de M-niet.
                Ik vind het sportpakket ook veel mooier dan het M-pakket... in deze uitvoering is er weinig sportiefs uitgezonderd de velgen

Comment

• welke opties dan in het bijzonder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Wat zit er dan speciaal op? Hier is toch nog een X5 met alles erop en eraan, die rijdt al ffkes rond... Ik weet niet meer wie het was, Eentje in spacegrau met sportpakket en 21", foto's in ondergrondse garage getrokken, dacht ik.
                    Ik weet niet aan wat het ligt. Ik kan alleen maar zeggen wat de verkoper mij medeelde eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                      Ik weet niet aan wat het ligt. Ik kan alleen maar zeggen wat de verkoper mij medeelde eh.
                      Hebben jullie hem al toegekregen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk Berichten
                        Hebben jullie hem al toegekregen?
                        Hij staat nog in de garage. Ze zijn nog bezig met het alarm te installeren en de niertjes moeten ook nog gedaan worden. We gaan hem vrijdag ophalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                          de 3.0sd is die dan evenwaardig aan de 4.0tdi van Audi?
                          of beter gezegd, bestaat er binnenkort een equivalent voor de 4.0tdi van Audi bij BMW?

Comment

of beter gezegd, bestaat er binnenkort een equivalent voor de 4.0tdi van Audi bij BMW?
                            de 4.2 tdi, bedoel je ?
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                              Ik zie de kleur wit nog terugkomen in ons landje. En t'is nog goedkoper ook.
                              En het is ook nog lelijker ook.

Heb er de laatste 2 dagen 3 gezien in het wit (1 met zwarte velgen) en steeds vind ik het hoewel die met die zwarte velgen toch nog iets mooier was dan de andere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                de 4.2 tdi, bedoel je ?
                                ja, die bedoelde ik. Was het vroeger geen 4.0tdi? (althans in de a8?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  In 't zwart zal het wel knap zijn. Zou er hoogglans shadowline kunnen besteld worden in combinatie met dit M-Sportpakket?
                                  Ja, is een gratis optie.

In combinatie met 't M Pack en de (gratis) hoogglans Shadow Line kan je trouwens ook de dakrails in 't hoogglans zwart krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                    Misschien een biturbo- V8 diesel. Maar daar waren ze aan bezig voor de volgende 7-serie.
                                    De huidige V8 diesel uit de 745d is ook al een biturbo. ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      De huidige V8 diesel uit de 745d is ook al een biturbo. ;-)
                                      Echt? Wist ik niet... En is het dan een twin-turbo of een bi- met variabele goniometrie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Echt? Wist ik niet... En is het dan een twin-turbo of een bi- met variabele goniometrie?

Ik dacht gewoon één turbo per cilinderrij, dus twee turbo's in parallel. Niet in serie, zoals bij de 35d.

Comment

de 3.0sd is die dan evenwaardig aan de 4.0tdi van Audi?
                                          De 4.2 dus, hij heeft 50 pk minder maar is wel een stuk lichter, ik geloof dat de Q7
                                          nog wel iets sneller zal blijven, maar het zal niet enorm veel schillen, denk ik.

Comment

Working...
                                          X