Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
    Nochtans gewoon de wet van vraag en aanbod.
    De vraag is echt zot.

Comment

• Je moet het zo zien.
      Toen de x5 uit kwam toen stonden er 2 x5'en een zwarte en een grijze(onze dealer).
      Na een paar dagen kregen we informatie dat de 3.0sd is bevestigd en we mochten
      meteen een proefrit maken met de 3.0d in dat volgende weekend.
      Toen we aankwamen werd net iemand ze grijze x5 naar buiten gereden met de eigenaar der naast.
      We vroegen wanneer heeft u hem besteld en toen zei die oktober 2006.
      hij was dus 1 van de eerste met een x5. het was daarna een heletijd rustig bij de dealer
      want 80procent van de x5'en kwamen pas weer in juni.
      Conclusie wij hebben hem gelijk besteld nadat het bevestigd was dat de 3.0sd zou komen en hij zei ook als volgende dat wij hem rond november zouden krijgen heel misshien eind oktober.
      De mensen die hem nu besteld hebben(juni) krijgen hem pas in maart en dat zal waarschijnlijk met de zelfde reden te maken als met man die hem gelijk een week kreeg na de release.
      Vraag me niet waarom maar een groot deel van de 3.0sd laat geleverd worden.
      Blijkbaar zijn de gene die er vroeg bij waren met bestellen(zoals wij) hem eerder krijgen.

Als je het er niet mee eens bent of denkt dat het anders gaat laat me dan even weten.
      Last edited by Steef101; 23/06/2007, 15:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
        De vraag is echt zot.
        Wat wil je, zo'n schitterende bak dat het is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
          De vraag is echt zot.
          In het begin van zo'n SUV is de vraag altijd enorm. Ik heb het geweten van de MB ML en uiteindelijk ook van AUDI Q7 levertijden hadden van +/- 6 maanden. De autofabrikanten zetten dat natuurlijk altijd graag in de verf maar het is een normale tendens.

Dit zal wel zijn redenen hebben waaronder: de dealers doen er goed aan bij de lancering zoveel mogelijk te reserveren. De eerste verkochte modellen worden met (geen) of weinig korting verkocht. Maar ook is de vraag het grootst bij de lancering van zo'n bolide omdat de "oude"-begoede-X5-eigenaren niet langer kunnen wachten om het nieuw model aan te kopen.

Bijvoorbeeld bij een AUDI Q7 ... halfjaar na de lancering met moeite korting: 3% levertijd 6 maanden ... jaar na de lancering 4 à 6% korting ... NU: 8% korting en leverbaar op 3 maanden.
          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• [quote=rudi X5;1964787]ik vrees dat ik binnenkort één van de weinige zwarte X5's zal rijden.
            quote]
            Alhoewel de testwagens van de garages bijna allemaal zwart zijn... (regio Antwerpen) zwart blijft natuurlijk DE kleur voor een BMW eh...

Comment

• We hebben momenteel een X5 als vervangwagen, een 3.0d. Daarnet even een ritje mee gemaakt.
              Wat me opvalt is dat het een zeer zwaar stuur is in vergelijking met de vorige X5, bij het manouvreren met je er echt aan sleuren.
              In lange bochten op nat wegdek heeft ie serieus de neiging te ondersturen.
              Voor de rest moet ik zeggen dat die 3.0d toch al deftig vooruit gaat, en dat de remmen dik in orde zijn!
              Kga straks nog eens een toerke gaan doen

Comment

• Videotime !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Videotime !
                  Neenee, zal seves mss eens een fotoke nemen met m'n gsm maar tis in feite gewoon een basis X5 3.0 denk ik, dus niet echt veel speciaals aan te zien

M'n moeder is er wel al heel zot van:

"stevy, dat rijdt wel goed hé, kvoel mij daar zo op mijn gemak in"
                  "ja mama"
                  "pa zou zo enen moeten kopen, maar dan wel met nen zwaarderen moteur derin, want nu gaat dat niet echt vooruit"
                  "way to go mama"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                    "pa zou zo enen moeten kopen, maar dan wel met nen zwaarderen moteur derin, want nu gaat dat niet echt vooruit"
                    Ik hoop dat dat voor te lachen is ...

Comment

• Allez mannen, de 3.0sd is officieel

klik: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6728

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                        Neenee, zal seves mss eens een fotoke nemen met m'n gsm maar tis in feite gewoon een basis X5 3.0 denk ik, dus niet echt veel speciaals aan te zien

M'n moeder is er wel al heel zot van:

"stevy, dat rijdt wel goed hé, kvoel mij daar zo op mijn gemak in"
                        "ja mama"
                        "way to go mama"

Ruilen van moeder?!

Comment

• Vandaag een witte gezien !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Allez mannen, de 3.0sd is officieel

klik: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6728
                            EDIT foutje...

Nu weten we nog niet de prestaties van de 3.0sd
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• bmw x5 3.0sd

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              EDIT foutje...

Nu weten we nog niet de prestaties van de 3.0sd
                              ik kijk net (21.30) en word door iemand de 3.0sd specs uitgegeven ik ben echt super blij hier zijn ze dus dan(officieel door Bmw)

by Adrian Hearn BMW has revealed details of its most powerful diesel SUV ever – the X5 3.0sd.
                              Using a twin-turbocharged 3-litre engine, the diesel produces 286bhp and an enormous 427lb/ft of pulling power.
                              This means the 4x4 will accelerate from 0-62mph (100kph) in 7 seconds before running out of steam at 146mph.
                              And the frugal engine means the X5 will still manage an impressive 34.4mpg, while overtaking and hill-climbing is made easier with the huge pulling power delivered at just 1,750rpm.
                              The 3.0sd is 52bhp more powerful than the standard 3-litre X5, and to cope with this, BMW has fitted uprated brakes.
                              As with the standard model, power is transmitted to the 4x4 via a six-speed automatic gearbox to all four-wheels.
                              And those wanting a sportier version can opt for the M Sport pack, which boasts 19-inch alloys, sports suspension, sports seats and a more aerodynamic bodykit.
                              Production of the 3.0sd begins in the USA in August with the X5 expecting to hit UK forecourts in October.
                              Prices start at £42,630 for the 3.0sd SE, rising to £47,675 for the 3.0sd M Sport.

146mph is rond de 235 zei mijn vader want 155 mph is 250

Me pa en ik zijn egt onder de indruk van de specs en we kunnen niet wachten

Bron x5world.com
                              Last edited by Steef101; 27/06/2007, 22:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten

Me pa en ik zijn egt onder de indruk van de specs en we kunnen niet wachten

Bron x5world.com
                                Ik ben ook ECHT onder de indruk

Comment

• Da's fonetisch schrift hè .
                                  @ Steef 1 mph = 1,6 km/u, zo kan je het ook uitrekenen hè

Comment

• Comment

• Ik rij toch graag mee als het kan

Comment

• De rest van deze prachtige foto's

Comment

• Velgen styling 214:

Comment

Working...
                                          X