Blijft een knappe verschijning (V60 nog mooier) en zou zeer goed rijden, dat lees ik toch. Ik vraag me alleen af wanneer ze de 1.6 turbo benzines gaan lanceren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo S60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenBlijft een knappe verschijning (V60 nog mooier) en zou zeer goed rijden, dat lees ik toch. Ik vraag me alleen af wanneer ze de 1.6 turbo benzines gaan lanceren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBen gaan kijken, er stond een witte D3 met 17". Hij "klopt" beter irl dan op de meeste foto's vind ik, maar hij komt erg compact over, hij lijkt kleiner dan de vorige. Poep is heel kort en de snuit wat speelgoedachtig, maar zeker niet lelijk. Het interieur viel me dan wel weer wat tegen, ik vond het niets nieuw, veel delen kende ik uit de S80 II waar ik regelmatig mee rij (tellers, bc, bediening), en voor de rest hebben ze hem precies geprobeerd speelser te maken, maar ik vond dat weinig geslaagd en een beetje saai zelfs, het ziet er ook niet zo stevig en bullitproof (het is wel stevig en goed afgewerkt, daar niet van) uit tov m'n eigen V70 (2004). Maar al bij al knappe auto!nls2000
Comment
-
-
Vandaag de S60 D3 gaan testen bij Lacom in Haasrode.
Is nog beter meegevallen dan de XC60Ben serieus onder de indruk van Volvo. Interieur is enorm knap, vooral met de alu inleg
Was wel full option.
De wagen rijdt ook heel goed, was weer icm de automaat. Wegligging is heel goed, stuurt zeer direct en is sportief afgeveerd.
Moest mijn huidige wagen aan vervanging toe zijn, zou de S60 een serieus grote kans maken.
Comment
-
Hoe bevalt het nieuw infotainmentsysteem mee?? Want die debiele uitschuivende navi van de modellen tot nu toe vond ik niks waard.
Is dit positief veranderd? En lay-out en zaken zijn premiumwaardig geworden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenHoe bevalt het nieuw infotainmentsysteem mee?? Want die debiele uitschuivende navi van de modellen tot nu toe vond ik niks waard.
Is dit positief veranderd? En lay-out en zaken zijn premiumwaardig geworden?
Ook die achteruitrijcamera is heerlijk (maar dat heeft iedereen tegenwoordig). Op de achterbank ook een zee van ruimte, ik schat het dubbele van onze huidige Saab 9-3 break.
Wij hebben erna nog even de V50 gereden, maar dat zou ik dus absoluut nooit willen. Zowel motorisch als qua interieur en styling heft Volvo zich naar een serieus hoger niveau.
En ik was absoluut niet Volvo minded!
Comment
-
Ik heb de eerste gezien, op de parking van Vermant Mechelen, een witte. Ik moet zeggen dat de wagen me toch verbaasde, ik vond hem op foto wel mooi maar een beetje minimalistisch overkomen, dat is in de praktijk toch anders.
Geslaagde wagen... ik denk dat ik er eens één wil rijden, niet om te kopen, ik heb al 2 Volvo's, maar puur uit interesse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenInderdaadOorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenIk heb de eerste gezien, op de parking van Vermant Mechelen, een witte. Ik moet zeggen dat de wagen me toch verbaasde, ik vond hem op foto wel mooi maar een beetje minimalistisch overkomen, dat is in de praktijk toch anders.
Geslaagde wagen... ik denk dat ik er eens één wil rijden, niet om te kopen, ik heb al 2 Volvo's, maar puur uit interesse.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenSpring gerust even binnen hè mannen
Comment
-
Is dat Ember black, het zwart met de bruine tint in?? Mijn zus heeft deze kleur ook op de hare gekozen. Maar dan met het bruin lederen interieur. Als ik niet verkeerd kijk, heeft deze beige leder? Waar staat deze?
Comment
-
Comment