Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijft een knappe verschijning (V60 nog mooier) en zou zeer goed rijden, dat lees ik toch. Ik vraag me alleen af wanneer ze de 1.6 turbo benzines gaan lanceren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
      Blijft een knappe verschijning (V60 nog mooier) en zou zeer goed rijden, dat lees ik toch. Ik vraag me alleen af wanneer ze de 1.6 turbo benzines gaan lanceren.
      Ik vraag mij of wanneer de 5 cilinder benzine komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Ben gaan kijken, er stond een witte D3 met 17". Hij "klopt" beter irl dan op de meeste foto's vind ik, maar hij komt erg compact over, hij lijkt kleiner dan de vorige. Poep is heel kort en de snuit wat speelgoedachtig, maar zeker niet lelijk. Het interieur viel me dan wel weer wat tegen, ik vond het niets nieuw, veel delen kende ik uit de S80 II waar ik regelmatig mee rij (tellers, bc, bediening), en voor de rest hebben ze hem precies geprobeerd speelser te maken, maar ik vond dat weinig geslaagd en een beetje saai zelfs, het ziet er ook niet zo stevig en bullitproof (het is wel stevig en goed afgewerkt, daar niet van) uit tov m'n eigen V70 (2004). Maar al bij al knappe auto!
        Bij Vermant gaan kijken?
        nls2000

Comment

• Er staat er één bij Vande Walle in Tielt en hij is verdomd knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
            Bij Vermant gaan kijken?
            Inderdaad

Comment

• Vandaag de S60 D3 gaan testen bij Lacom in Haasrode.

Is nog beter meegevallen dan de XC60 Ben serieus onder de indruk van Volvo. Interieur is enorm knap, vooral met de alu inleg Was wel full option.
              De wagen rijdt ook heel goed, was weer icm de automaat. Wegligging is heel goed, stuurt zeer direct en is sportief afgeveerd.

Moest mijn huidige wagen aan vervanging toe zijn, zou de S60 een serieus grote kans maken.

Comment

• Hoe bevalt het nieuw infotainmentsysteem mee?? Want die debiele uitschuivende navi van de modellen tot nu toe vond ik niks waard.
                Is dit positief veranderd? En lay-out en zaken zijn premiumwaardig geworden?
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                  Hoe bevalt het nieuw infotainmentsysteem mee?? Want die debiele uitschuivende navi van de modellen tot nu toe vond ik niks waard.
                  Is dit positief veranderd? En lay-out en zaken zijn premiumwaardig geworden?
                  Infortainment werkt zeer goed, op niveau van Audi, geen problemen mee gehad. Groot verschil met die (super lelijke) uitschuifbare, inderdaad.
                  Ook die achteruitrijcamera is heerlijk (maar dat heeft iedereen tegenwoordig). Op de achterbank ook een zee van ruimte, ik schat het dubbele van onze huidige Saab 9-3 break.

Wij hebben erna nog even de V50 gereden, maar dat zou ik dus absoluut nooit willen. Zowel motorisch als qua interieur en styling heft Volvo zich naar een serieus hoger niveau.

En ik was absoluut niet Volvo minded!
                  Last edited by ; 31/07/2010, 22:15.

Comment

• Ik heb de eerste gezien, op de parking van Vermant Mechelen, een witte. Ik moet zeggen dat de wagen me toch verbaasde, ik vond hem op foto wel mooi maar een beetje minimalistisch overkomen, dat is in de praktijk toch anders.

Geslaagde wagen... ik denk dat ik er eens één wil rijden, niet om te kopen, ik heb al 2 Volvo's, maar puur uit interesse.

Comment

• heb die daarstraks ook zien staan, toch ne keer stoppen om eens van dichter te bekijken, ik weet nog ni wat ik er van moet denken... spijtig dat gene gouden is

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Inderdaad
                          Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                          Ik heb de eerste gezien, op de parking van Vermant Mechelen, een witte. Ik moet zeggen dat de wagen me toch verbaasde, ik vond hem op foto wel mooi maar een beetje minimalistisch overkomen, dat is in de praktijk toch anders.

Geslaagde wagen... ik denk dat ik er eens één wil rijden, niet om te kopen, ik heb al 2 Volvo's, maar puur uit interesse.
                          Spring gerust even binnen hè mannen
                          nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                            Spring gerust even binnen hè mannen
                            Heb ik gedaan, ze hebben hem zelf speciaal open gedaan

Comment

• Ne jonge gast? Dan was ik het. Anders zal het een collega geweest zijn.

Kan me niet onmiddellijk iemand van uw leeftijd inbeelden, dus denk niet dat ik het was.
                              nls2000

Comment

• Nee ik zou u wel herkend hebben, het was een oudere kerel

Comment

• Mooie configuratie!
                                  freude am fahren

Comment

• Is dat Ember black, het zwart met de bruine tint in?? Mijn zus heeft deze kleur ook op de hare gekozen. Maar dan met het bruin lederen interieur. Als ik niet verkeerd kijk, heeft deze beige leder? Waar staat deze?
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• hoe is die automaat?

vroeger waren die nogal traag, is er beterschap?

Comment

• Iemand weet van een (mislukt)promo filmpje waar de nieuwe S60 schijnt hevig crasht?

Comment

Working...
                                          X