Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag mijn S60 besteld!
Het gaat over de S60 D3 met Gear Tronic in Flamenco Red en zwart lederen zetels.
Als opties gekozen voor het Summun, Motion en advanced safety pack aangevuld met verwarmbare voorzetels, park assist achter+voor en park assist camera.
Levering voor mei!!
Kan al niet wachten!!!
Amai! Precies echt ALLES aangevinkt hé?! Dat zal een zéér mooie wagen worden!
Voor mijn ouders is de kogel ook door de kerk als opvolger voor de Rover 75. Na lang twijfel en gaan horen voor meerdere modellen (Audi A3 SB, Audi A4, BMW 318d, Volvo V50) is het dan uiteindelijk toch de Volvo S60 geworden in volgende config:
DRIVe Start/Stop
Summum
Motion Pack
Savile Grey Metalic
Weglaten motorembleem (op aanraden dealer)
Select Leder, Off Black
Shimmer Graphite aluminium inleg
Standaard stuurwiel
Standaard versnellingspook
Afneembare trekhaak (wordt achteraf gemonteerd)
Levering: midden mei.
Mijn vader is vooral content dat hij een deftige niet al te opvallende auto heeft gevonden voor een niet te overdreven budget.
Ik heb even een vraagje
ben van plan om volvo s60 met R design te bestellen, maar een aantal opties zijn me onduidelijk op de website zoals de standaarduitrusting van het R pakket.
Als je je eigen volvo samenstelt op de site en je klikt het R pakket aan, en je kijkt dan naar de standaarduitrusting, dan zie je dat daar bijna niks aangevinkt staat, zelfs het kinetic pakket heeft precies veel meer opties (vb cruise control enz). Is dit een fout op de site, of is dit effectief zo?
als ik nu het r pakket met motion + convenience pak, xenon lichten, boodschappentashouder, verwarmde voorzetels, achteruitrijcamera zou nemen, heb ik dan bijna evenveel opties als het summum pakket buiten de electrisch verstelbare zetels ? (is het ook mogelijk om die kinderstoeletjes op de achterzetel te krijgen in het r-pakket, want die optie zie ik ook niet apart)
En ik zie hier sommige mensen met het summum pakket, en daar ligt dan nog precies een kit onder, waar kan je die aanduiden op de site? want die vind ik ook niet terug.
Zou het me misschien beterkoop uitkomen om summum pakket te kiezen met die kit eronder dan al die opties extra bij te leggen op het R pakket
Ik heb even een vraagje
ben van plan om volvo s60 met R design te bestellen, maar een aantal opties zijn me onduidelijk op de website zoals de standaarduitrusting van het R pakket.
Als je je eigen volvo samenstelt op de site en je klikt het R pakket aan, en je kijkt dan naar de standaarduitrusting, dan zie je dat daar bijna niks aangevinkt staat, zelfs het kinetic pakket heeft precies veel meer opties (vb cruise control enz). Is dit een fout op de site, of is dit effectief zo?
als ik nu het r pakket met motion + convenience pak, xenon lichten, boodschappentashouder, verwarmde voorzetels, achteruitrijcamera zou nemen, heb ik dan bijna evenveel opties als het summum pakket buiten de electrisch verstelbare zetels ? (is het ook mogelijk om die kinderstoeletjes op de achterzetel te krijgen in het r-pakket, want die optie zie ik ook niet apart)
En ik zie hier sommige mensen met het summum pakket, en daar ligt dan nog precies een kit onder, waar kan je die aanduiden op de site? want die vind ik ook niet terug.
Zou het me misschien beterkoop uitkomen om summum pakket te kiezen met die kit eronder dan al die opties extra bij te leggen op het R pakket
ik zie op de site bij het summumpakket, bij de exterieuropties, niet de mogelijkheid om die voorbumper en zijbumper aan te passen. Zie ik erover, of staat het gewoon niet op de site ?
ik zie op de site bij het summumpakket, bij de exterieuropties, niet de mogelijkheid om die voorbumper en zijbumper aan te passen. Zie ik erover, of staat het gewoon niet op de site ?
Niet alles staat op de gewone site.
Even aan de dealer vragen dus.
Voor mijn ouders is de kogel ook door de kerk als opvolger voor de Rover 75. Na lang twijfel en gaan horen voor meerdere modellen (Audi A3 SB, Audi A4, BMW 318d, Volvo V50) is het dan uiteindelijk toch de Volvo S60 geworden in volgende config:
DRIVe Start/Stop
Summum
Motion Pack
Savile Grey Metalic
Weglaten motorembleem (op aanraden dealer)
Select Leder, Off Black
Shimmer Graphite aluminium inleg
Standaard stuurwiel
Standaard versnellingspook
Afneembare trekhaak (wordt achteraf gemonteerd)
Levering: midden mei.
Mijn vader is vooral content dat hij een deftige niet al te opvallende auto heeft gevonden voor een niet te overdreven budget.
Blijf je tenminste in dezelde klasse rijdt ook erg leuk,goede keuze
Ik heb het uit 'goede' bron, de wereldwijde verkoop van de S60 zou lelijk tegenvallen. Amper de helft van wat Volvo zelf had gehoopt. Dat is geen goed nieuwe voor de fabriek in Gent. De XC60 blijft gelukkig wel goed lopen...
* Motion pack + Convenience pack (RTI Road & traffic Information navigatiesysteem, electrisch inklapbare buitenspiegels + verlichting, regensensor, park assist, high performance Multimedia met DVD speler en 7" scherm)
Ik heb het uit 'goede' bron, de wereldwijde verkoop van de S60 zou lelijk tegenvallen. Amper de helft van wat Volvo zelf had gehoopt. Dat is geen goed nieuwe voor de fabriek in Gent. De XC60 blijft gelukkig wel goed lopen...
In dit persbericht van Volvo Cars Belgium staat in de laatste paragraaf te lezen: De verkoopsdoelstelling voor de nieuwe Volvo S60 is 90.000 auto’s voor een volledig jaar. En in dit persbericht van Volvo Cars Corporation is in de tabel Car production by model and plant 2010, no. of cars te zien dat er vorig jaar pakweg 27.500 S60 werden gebouwd. Er van uitgaande dat die allemaal klant-verkocht waren en wetende dat de productie gestart werd ergens rond julli/augustus dan zou dat inderdaad betekenen dat de verkoop onder de doelstelling zou blijven.
Blijf je tenminste in dezelde klasse rijdt ook erg leuk,goede keuze
De S60 was niet gepland. Maar na de offerte van de V50 is er dan ook één opgesteld voor de S60 en V60 gelijkaardig uitgerust als de V50. Het kleine prijsverschil en rekening houdend dat de V50 fin-de-carrière is, was het nogal snel beslist.
Downsizing dus maar op 1 vlak gelukt: motor. Moeder niet tevreden want die had liever de SB zien komen.
toch goed gekozen. Want de V50 voel je echt aan onderstel en interieur dat het geen Rover 75 is terwijl de S60 je ook laat voelen "in het vlees" te zitten.
Merci, ik ben aangenaam verrast door de positieve reacties.
Mijn vorige wagen (Volvo V50 2.0 d Momentum, trouwens een goede wagen) valt in het niets in vergelijking met deze.
@ marcopolo
zou je nog een paar fotos willen maken?
ik zou willen zien als je geen electrische zetels hebt, heb je dan nog altijd die draaiknop opzij van je zetel ? :p misschien stom, maar ik wil het ens zien
welke motor zit er trouwens in ?
kleur zwart is wel zeer nice op deze auto btw
Comment