R-desgn staat de S60 beeldig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo S60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk Berichten@marcopolo
en wat zijn uw bevindingen na een tijdje te rijden met de auto? Qua baanligging enz
hoe valt die sportvering mee, is die echt hard of valt dat mee ?
hoeveel km rij je voordat de bak leeg is.
En al positieve reacties gehad ?
Ik heb nu 3000 km gereden en ben echt tevreden, is echt niet te vergelijken met mijn vorige Volvo (V50).
De sportvering is inderdaad wat hard, de draaicircel wat groot maar voor de rest niets dan positiefs.
Ik rij een goede 900 km met een volle tank, ik zie het gemiddelde verbruik nu wel zakken tot een kleine 7 l.
Niks dan positieve reacties...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenDe powershift zit wel op de viercilinder benzine S60's denk hé Nils?
en ja,Geartronic is idd een mindere automaat (tov ZF of MB). Niet zozeer de lage schakelsnelheid maar het onlogische gedrag stoort me.nls2000
Comment
-
Ik heb oorspronkelijk ook geinformeerd naar de Powershift omdat ik daarvoor had gereden met de DSG van VW/Audi
Ik was daar heel tevreden over.
Maar op de D3 was enkel de geartronic mogelijk. Heb er ook mee proefgereden en eerste indruk was wel positief. Denk wel dat de powershift soepeler schakelt.
Volgens de garage was het technisch niet mogelijk een powershift in een D3 in te bouwen.
Ga trouwens di 05/04 mijn S60 ophalen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marcopolo Bekijk BerichtenIk heb nu 3000 km gereden en ben echt tevreden, is echt niet te vergelijken met mijn vorige Volvo (V50).
De sportvering is inderdaad wat hard, de draaicircel wat groot maar voor de rest niets dan positiefs.
Ik rij een goede 900 km met een volle tank, ik zie het gemiddelde verbruik nu wel zakken tot een kleine 7 l.
Niks dan positieve reacties...
Na 500 km een gemiddeld verbruik van 6.8 L, ik las over het gebrek aan vermogen onder 2000 tpm maar ook dit valt mee.
radio is SUPER !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jootje1980 Bekijk BerichtenGa trouwens di 05/04 mijn S60 ophalen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk BerichtenIk had meer geluk, vorige maandag gekocht en vrijdag op baan... stond gewoon in stock bij de dealer... Wou eerst een witte, maar toen ik Electric Gray zag... en niet moest wachten... verkocht !
Maar door een productieverhoging heb ik hem een maandenhalf eerder!!
Comment
-
mijne s60 r design is ook geleverd bij de dealer, volgende week zou ik m hebben.
Hier enkele foto's:
Comment
-
Mijne vervangpaard voor M'n Audi A4 2007 is bijna besteld.
Wat al zeker is dat het een S60 DRIVe wordt.
Het is juist nog zoeken naar de juiste combinatie.
Voor het moment is het
-> Black Sapphire Metalic
-> Sandstone Beige
-> Momentum
-> Motion Pack
-> Urban wood
-> Zonnebrilhouder
-> reservewiel
-> luchtvochtigheidssensor.
Afhankelijk indien we ergens anders kunnen bestellen op het werk zou het alsnog
-> Sandstone Beige
-> Summum
-> Motion Pack
-> ... (te zien indien er nog ruimte is voor een kleine optie ofzo. Indien niet wringen voor reservewiel)
Wat ik wel niet echt geslaagd vin is het weglaten van de motorkentekens. Had liever dat ook S60 verdween en dat beide kanten leeg bleven. Nu heb je een symmetrieverlies en zou je eigenlijk de motoraanduiding moeten laten staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk BerichtenMijne vervangpaard voor M'n Audi A4 2007 is bijna besteld.
Wat al zeker is dat het een S60 DRIVe wordt.
Het is juist nog zoeken naar de juiste combinatie.
Voor het moment is het
-> Sandstone Beige
-> Momentum
-> Motion Pack
-> Urban wood
-> Zonnebrilhouder
-> reservewiel
-> luchtvochtigheidssensor.
Afhankelijk indien we ergens anders kunnen bestellen op het werk zou het alsnog
-> Sandstone Beige
-> Summum
-> Motion Pack
-> ... (te zien indien er nog ruimte is voor een kleine optie ofzo. Indien niet wringen voor reservewiel)
Wat ik wel niet echt geslaagd vin is het weglaten van de motorkentekens. Had liever dat ook S60 verdween en dat beide kanten leeg bleven. Nu heb je een symmetrieverlies en zou je eigenlijk de motoraanduiding moeten laten staan.
Als je met Summum net boven je leasebudget zit, kan het helpen terug te keren naar 16 inch Oden velgen: geen verschil in aankoopprijs, maar bij mij scheelde het enkele honderden euro in onderhoud van banden. Hangt ervan af of je de 17 inch wil opgeven voor leder en bi-Xenon met adaptieve bochtverlichting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim013 Bekijk BerichtenAls je met Summum net boven je leasebudget zit, kan het helpen terug te keren naar 16 inch Oden velgen: geen verschil in aankoopprijs, maar bij mij scheelde het enkele honderden euro in onderhoud van banden. Hangt ervan af of je de 17 inch wil opgeven voor leder en bi-Xenon met adaptieve bochtverlichting.
Echt de moeite niet.
Moet nog de offerte afwachten van de andere Leasing Company indien ze alsnog een euro of 10 goedkoper zijn.
Anders kan ik nog altijd eventueel op de bestaande offerte leder toevoegen ipv summum all the way.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk Berichten't hangt echt af. Bij ALD scheelt het maandelijks 70 cent tussen 16" en 17".
Echt de moeite niet.
Moet nog de offerte afwachten van de andere Leasing Company indien ze alsnog een euro of 10 goedkoper zijn.
Anders kan ik nog altijd eventueel op de bestaande offerte leder toevoegen ipv summum all the way.
Comment
-
S60 R-Design D3
In bijlage ook enkele foto's van m'n S60
D3
R Design
Motion Pack
sorry voor de slechte kwalitiet (gsm)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk BerichtenIn bijlage ook enkele foto's van m'n S60
D3
R Design
Motion Pack
sorry voor de slechte kwalitiet (gsm)
Comment
Comment