Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• R-desgn staat de S60 beeldig
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• geleverd en de eerste 50 kms gereden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk Berichten
        @marcopolo

en wat zijn uw bevindingen na een tijdje te rijden met de auto? Qua baanligging enz
        hoe valt die sportvering mee, is die echt hard of valt dat mee ?
        hoeveel km rij je voordat de bak leeg is.
        En al positieve reacties gehad ?

Ik heb nu 3000 km gereden en ben echt tevreden, is echt niet te vergelijken met mijn vorige Volvo (V50).
        De sportvering is inderdaad wat hard, de draaicircel wat groot maar voor de rest niets dan positiefs.
        Ik rij een goede 900 km met een volle tank, ik zie het gemiddelde verbruik nu wel zakken tot een kleine 7 l.
        Niks dan positieve reacties...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
          De powershift zit wel op de viercilinder benzine S60's denk hé Nils?
          en ja,Geartronic is idd een mindere automaat (tov ZF of MB). Niet zozeer de lage schakelsnelheid maar het onlogische gedrag stoort me.
          Klopt! Op de 2.0T, maar deze motor verdwijnt vanaf MY12.
          nls2000

Comment

• Ik heb oorspronkelijk ook geinformeerd naar de Powershift omdat ik daarvoor had gereden met de DSG van VW/Audi
            Ik was daar heel tevreden over.

Maar op de D3 was enkel de geartronic mogelijk. Heb er ook mee proefgereden en eerste indruk was wel positief. Denk wel dat de powershift soepeler schakelt.
            Volgens de garage was het technisch niet mogelijk een powershift in een D3 in te bouwen.

Ga trouwens di 05/04 mijn S60 ophalen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marcopolo Bekijk Berichten
              Ik heb nu 3000 km gereden en ben echt tevreden, is echt niet te vergelijken met mijn vorige Volvo (V50).
              De sportvering is inderdaad wat hard, de draaicircel wat groot maar voor de rest niets dan positiefs.
              Ik rij een goede 900 km met een volle tank, ik zie het gemiddelde verbruik nu wel zakken tot een kleine 7 l.
              Niks dan positieve reacties...
              Vering is inderdaad hard maar heeeel doeltreffend

Na 500 km een gemiddeld verbruik van 6.8 L, ik las over het gebrek aan vermogen onder 2000 tpm maar ook dit valt mee.

radio is SUPER !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jootje1980 Bekijk Berichten
                Ga trouwens di 05/04 mijn S60 ophalen!
                Ik had meer geluk, vorige maandag gekocht en vrijdag op baan... stond gewoon in stock bij de dealer... Wou eerst een witte, maar toen ik Electric Gray zag... en niet moest wachten... verkocht !
                Last edited by ; 24/03/2011, 18:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk Berichten
                  Ik had meer geluk, vorige maandag gekocht en vrijdag op baan... stond gewoon in stock bij de dealer... Wou eerst een witte, maar toen ik Electric Gray zag... en niet moest wachten... verkocht !
                  Normaal moest ik nog wachten tot in mei.
                  Maar door een productieverhoging heb ik hem een maandenhalf eerder!!

Comment

• Super knap, zo'n R-design. Gewaagde kleur ook
                    Proficiat!

Comment

• Heel mooi hummel!
                      freude am fahren

Comment

• Mijne vervangpaard voor M'n Audi A4 2007 is bijna besteld.
                        Wat al zeker is dat het een S60 DRIVe wordt.
                        Het is juist nog zoeken naar de juiste combinatie.

Voor het moment is het
                        -> Black Sapphire Metalic
                        -> Sandstone Beige
                        -> Momentum
                        -> Motion Pack
                        -> Urban wood
                        -> Zonnebrilhouder
                        -> reservewiel
                        -> luchtvochtigheidssensor.

Afhankelijk indien we ergens anders kunnen bestellen op het werk zou het alsnog
                        -> Sandstone Beige
                        -> Summum
                        -> Motion Pack
                        -> ... (te zien indien er nog ruimte is voor een kleine optie ofzo. Indien niet wringen voor reservewiel)

Wat ik wel niet echt geslaagd vin is het weglaten van de motorkentekens. Had liever dat ook S60 verdween en dat beide kanten leeg bleven. Nu heb je een symmetrieverlies en zou je eigenlijk de motoraanduiding moeten laten staan.

Comment

• Kan je toch gewoon aan de dealer vragen om even S60 ook te verwijderen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk Berichten
                            Mijne vervangpaard voor M'n Audi A4 2007 is bijna besteld.
                            Wat al zeker is dat het een S60 DRIVe wordt.
                            Het is juist nog zoeken naar de juiste combinatie.

Voor het moment is het
                            -> Sandstone Beige
                            -> Momentum
                            -> Motion Pack
                            -> Urban wood
                            -> Zonnebrilhouder
                            -> reservewiel
                            -> luchtvochtigheidssensor.

Afhankelijk indien we ergens anders kunnen bestellen op het werk zou het alsnog
                            -> Sandstone Beige
                            -> Summum
                            -> Motion Pack
                            -> ... (te zien indien er nog ruimte is voor een kleine optie ofzo. Indien niet wringen voor reservewiel)

Wat ik wel niet echt geslaagd vin is het weglaten van de motorkentekens. Had liever dat ook S60 verdween en dat beide kanten leeg bleven. Nu heb je een symmetrieverlies en zou je eigenlijk de motoraanduiding moeten laten staan.
                            Dag Fenix,

Als je met Summum net boven je leasebudget zit, kan het helpen terug te keren naar 16 inch Oden velgen: geen verschil in aankoopprijs, maar bij mij scheelde het enkele honderden euro in onderhoud van banden. Hangt ervan af of je de 17 inch wil opgeven voor leder en bi-Xenon met adaptieve bochtverlichting.

Comment

• prachtige wagen zo in het zwart; marco polo !! veel succes ermee !
                              NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                              S40 2.0D 136pk 2004
                              S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wim013 Bekijk Berichten
                                Als je met Summum net boven je leasebudget zit, kan het helpen terug te keren naar 16 inch Oden velgen: geen verschil in aankoopprijs, maar bij mij scheelde het enkele honderden euro in onderhoud van banden. Hangt ervan af of je de 17 inch wil opgeven voor leder en bi-Xenon met adaptieve bochtverlichting.
                                't hangt echt af. Bij ALD scheelt het maandelijks 70 cent tussen 16" en 17".
                                Echt de moeite niet.
                                Moet nog de offerte afwachten van de andere Leasing Company indien ze alsnog een euro of 10 goedkoper zijn.
                                Anders kan ik nog altijd eventueel op de bestaande offerte leder toevoegen ipv summum all the way.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk Berichten
                                  't hangt echt af. Bij ALD scheelt het maandelijks 70 cent tussen 16" en 17".
                                  Echt de moeite niet.
                                  Moet nog de offerte afwachten van de andere Leasing Company indien ze alsnog een euro of 10 goedkoper zijn.
                                  Anders kan ik nog altijd eventueel op de bestaande offerte leder toevoegen ipv summum all the way.
                                  Maar 16 is wat klein op een S60...
                                  Last edited by ; 30/03/2011, 19:26.

Comment

• S60 R-Design D3

In bijlage ook enkele foto's van m'n S60

D3
                                    R Design
                                    Motion Pack

sorry voor de slechte kwalitiet (gsm)
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk Berichten
                                      In bijlage ook enkele foto's van m'n S60

D3
                                      R Design
                                      Motion Pack

sorry voor de slechte kwalitiet (gsm)
                                      Knap

Comment

• Echt prachtig DD.
                                        freude am fahren

Comment

Working...
                                        X