Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maakt de som van alle eigenschappen de nieuwe S60 tot een volwaardig alternatief voor de Duitse premiumconcurrentie? Dat zou best wel eens kunnen. Het dynamische niveau van de BMW 3-serie bereikt de Volvo weliswaar niet, maar naast bijvoorbeeld de Audi A4 kan de lichtvoetige Zweed zich goed staande houden. Alleen de weke besturing (T6) en de matig steunende met leer beklede voorstoelen gooien roet in het eten. Helaas zijn sportzetels ook tegen meerprijs niet leverbaar, maar gelukkig is stoffen bekleding wel mogelijk.
    .

.

De S60 compenseert deze minpunten door een zeer goed automatisch noodremsysteem dat in de praktijk foutloos functioneert. Dat maakt de nieuwe Volvo tot een aanwinst voor zijn klasse. Met zijn innovatieve veiligheidstechniek stuurt de S60 de Duitse concurrentie terug naar de tekentafel. En dat is misschien in het 83-jarige bestaan van Volvo nooit eerder voorgekomen.
    .

Bron: www.autointernationaal.nl
    freude am fahren

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten

Zijn dat foto's van de Volvo-fabriek ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
          Zijn dat foto's van de Volvo-fabriek ?
          Inderdaad.

Comment

Inderdaad.
            Is dat eigenlijk wel toegelaten om daar foto's te nemen?

Anyway voor mij zo'n zwarte T6 aub
            '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
            '08 S60 2.4D
            http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
            http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
              Is dat eigenlijk wel toegelaten om daar foto's te nemen?
              Was een bijeenkomst van (internet)autojournalisten en was dus toegestaan.

Comment

• Volvo S60 introductiefeest Francorchamps

Op 5 juni had Volvocars Belgium rond de BTCS race (12 u van Spa-Francorchamps) haar S60-introductie georganiseerd voor genodigde klanten en dealers door middel van een schitterend dagvullend feest.

Volvo heeft met de kersverse BTCS-S60 in de laatste 3 minuten de race nipt verloren, maar Volvo was geslaagd in haar opzet.

Er stond een zwarte met de mooie Beechwood-binnenbekleding en de bekende Vibrant Copper metallic.

Last edited by joodoo; 07/06/2010, 23:24.

Comment

• 54 foto's
                  Last edited by joodoo; 11/06/2010, 23:45.

Comment

• De voorkant vind ik prachtig. Aan de achterkant moet ik nog even wennen. Iemand een idee wanneer de eerste wagens zullen te zien zijn op de openbare weg? Is het al mogelijk om een testrit te doen met de S60?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrPropre Bekijk Berichten
                      De voorkant vind ik prachtig. Aan de achterkant moet ik nog even wennen. Iemand een idee wanneer de eerste wagens zullen te zien zijn op de openbare weg?
                      September

Oorspronkelijk geplaatst door MrPropre Bekijk Berichten
                      Is het al mogelijk om een testrit te doen met de S60?
                      Nu nog niet, nog even wachten.

Comment

• niet alleen in typenaam maar in dit aanzicht net een kruiging tussen een S40 en een S80 hé
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten

niet alleen in typenaam maar in dit aanzicht net een kruiging tussen een S40 en een S80 hé
                          Ik hoop dat ze vooral wat gedaan hebben aan de beenruimte achterin. De vorige S60 vind ik op dat gebied wat ondermaats.

Comment

• Bij Volvo Cars in Gent mocht de minister-president de eerste Volvo S60 van de band rijden.
                            De minister-president reed dinsdag de nieuwe Volvo S60 van de band. Met het ’flamingo-red’ voertuig maakte Peeters een testritje op de parking van de fabriek. "Toen de crisis hard toesloeg in de automobielsector beslisten we om borg te staan voor de investeringslening", bracht hij in herinnering. "Daarnaast kon de fabriek gebruik maken van overbruggingspremies voor werknemers en kwamen we met 2 miljoen euro over de brug voor het opleidingsplan."
                            Het voertuig is zeer belangrijk voor de toekomst van de Gentse autofabriek. "We hebben enkele moeilijke jaren achter de rug, maar Gent heeft uitstekend werk geleverd," aldus Hellsten, in het management van Volvo Cars verantwoordelijk voor productie. Hij prees de kostenefficiëntie, productiekwaliteit en stiptheid van de fabriek.
                            Met het Dynamic Stability and Traction Control System, ’s werelds meest geavanceerde systeem voor de regeling van de remmen, is het nieuwe model het veiligste van alle Volvo’s", zei Hellsten. De nieuwe Volvo moet concurreren met de topreeksen van andere merken.
                            Tegen de zomervakantie worden 900 nieuwe S60's per week gebouwd, nadien tot 1.600 per week. De nieuwe reeks zorgt voor 200 extra jobs, waarvan 150 tijdelijke werknemers die een vast contract kregen.
                            De Standaard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrPropre Bekijk Berichten
                              Ik hoop dat ze vooral wat gedaan hebben aan de beenruimte achterin. De vorige S60 vind ik op dat gebied wat ondermaats.
                              Kijk eens naar dit filmpje.

Comment

Ligt het aan mij of zie ik hier de zijkant van een Insignia?

Comment

• Het ligt aan jou, vermoed ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                                    Ligt het aan mij of zie ik hier de zijkant van een Insignia?
                                    nog voor ik je commend las, dacht ik hetzelfde.....

Comment

• Echt een knappe wagen maar wat ik me afvraag, zou het bij Volvo ook gratis zijn om monogrammen weg te laten achteraan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                        Het ligt aan jou, vermoed ik.
                                        nog voor ik je commend las, dacht ik hetzelfde.....

Comment

• Met dezelfde schrijffout enal!

Comment

Working...
                                          X