Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Neen

Ik mis nog panoramisch dak, quattro en s-tronic. En een 2.0 TFSI.
    hahaha

Comment

• Hmm, de looks zijn echt

Toch ik zou zoveel geld niet geven aan een opgeblazen 2.0...
      Voor 8000 euro meer heb je een passat R36 (2cilinders meer, 300pk, je gezin + hond zit binnen 6sec aan 100)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rousch 402R Bekijk Berichten
        Hmm, de looks zijn echt

Toch ik zou zoveel geld niet geven aan een opgeblazen 2.0...
        Voor 8000 euro meer heb je een passat R36 (2cilinders meer, 300pk, je gezin + hond zit binnen 6sec aan 100)
        zo kunt ge blijven verder gaan voor 8000 meer een audi s5
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
          zo kunt ge blijven verder gaan voor 8000 meer een audi s5
          dan kan je hond niet mee en ik denk dat het net iets meer zal zijn dan 54.000 euro voor een S5...

In duitsland vind je die bakken met minder dan 10k km voor 35.000 euro.. ik zou het wel weten

Comment

dan kan je hond niet mee en ik denk dat het net iets meer zal zijn dan 54.000 euro voor een S5...

In duitsland vind je die bakken met minder dan 10k km voor 35.000 euro.. ik zou het wel weten
            Uwe hond kan wel mee als hem klein is en ja de prijs begint pas vanaf 55 000
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• De meerprijs is toch aanzienlijk tov de GTI ... Alle dat is mijn mening voor de prijs heb je ook al heel ander materiaal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                De meerprijs is toch aanzienlijk tov de GTI ... Alle dat is mijn mening voor de prijs heb je ook al heel ander materiaal...
                Voor die prijs krijg je wel xenon, 18", 4motion, etc dus lijkt mij een correcte prijs?

@caoimhin: waar vind jij die kuipzetels terug op de Belgische site?

btw: als ik echt ALLES aanstip kom ik amper aan 49400e...
                Last edited by ; 05/12/2009, 19:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                  Ik zie totaal geen kwaliteitsverschik tussen mijn huidige A3 1.9 TDI en de Golf 6 Tdi waar ik enkele dagen mee mocht rond rijden , eerder integendeel. De Golf reed veel comfortabeler en geruislozer over een stuk Parijs/Roubaix kasseiweg in de buurt. De Audi rammelde bijna uit elkaar terwijl de Golf relatief comfortabel bleef. Mijns inziens is mijn Audi de meerprijs tegenover de veel betere Golf zeker niet waard.

Anders kun je altijd nog in een bestelauto gaan rijden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                    Voor die prijs krijg je wel xenon, 18", 4motion, etc dus lijkt mij een correcte prijs?

@caoimhin: waar vind jij die kuipzetels terug op de Belgische site?

btw: als ik echt ALLES aanstip kom ik amper aan 49400e...
                    Ik heb op de Duitse geconfigureerd.

Comment

• Way overpriced, dan ga ik liever voor de Leon cupraR, zelfde motor!
                      Dat het interieur minder is neem ik er graag bij, voor mij is rijplezier belangrijker dan al die luxe prullen en stofkes en plastiekjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                        Ruilen, die handel.

Toen ik in het begin van dit topic zei dat deze wagen enerzijds een gti, voor sommigen dan toch, overbodig zou maken waren er een aantal bij die dat bweglachten.
                        Bij deze ;-)
                        Moest ik kiezen tussen beiden dan zou ik geen seconde twijfelen en de R nemen. Voor de meerprijs heb je exclusiviteit, 270 pk, 4motion en nog wat lekkere opties extra derbij zoals xenons etc... en nog gezwegenover het rijplezier van een bijna 300 pk sterk "golfje" zonder al teveel extra gewicht.
                        Ok je taxen en verzekering gaan wat hoger uitkomen, maar je moet er ook iets voor overhebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk Berichten
                          Toen ik in het begin van dit topic zei dat deze wagen enerzijds een gti, voor sommigen dan toch, overbodig zou maken waren er een aantal bij die dat bweglachten.
                          Bij deze ;-)
                          Moest ik kiezen tussen beiden dan zou ik geen seconde twijfelen en de R nemen. Voor de meerprijs heb je exclusiviteit, 270 pk, 4motion en nog wat lekkere opties extra derbij zoals xenons etc... en nog gezwegenover het rijplezier van een bijna 300 pk sterk "golfje" zonder al teveel extra gewicht.
                          Ok je taxen en verzekering gaan wat hoger uitkomen, maar je moet er ook iets voor overhebben.
                          een gewone gti is toch al exclusief wel spijtig dat ge in de R geen carookes op uw zetels kunt krijgen
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

kan ik best geloven
                            Last edited by ; 10/01/2010, 01:09.

Comment

• Inderdaad maar je moet standaard al kijken op een basisprijs van 8000 euro meer, waar je dan nog eens 2500euro biv normaal moet bijtellen. Maar deze laat ik er al uit, omwille van de uitgebreidere basisuitrusting... Is toch een aanzienlijk hoger bedrag dat je moet neertellen... Nu je moet er ook liefhebber voor zijn natuurlijk

Comment

Bij deze ;-)
                                Bwah. Een GTI zou ik persoonlijk zeker overwegen. Een R iets minder.
                                Wil je dan toch een wagen met dat vermogen en kijk je iets minder naar de bijkomende kosten, dan ben je mss beter af met een Focus RS. OK, die heeft een zeker sjonnie-gehalte (vind ik persoonlijk toch een nadeel), maar zo'n wagen koop je nu eenmaal niet voor zijn looks.

Edit:
                                Ik bedenk me net weer dat de R 4Motion heeft. In theorie een voordeel op de Focus, maar de RS zou wel zéér goed zijn voor een wagen met FWD. Iemand toevallig al een vergelijkende test tss die twee gelezen?
                                Last edited by Beta; 06/12/2009, 22:32.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                  Way overpriced, dan ga ik liever voor de Leon cupraR, zelfde motor!
                                  Dat het interieur minder is neem ik er graag bij, voor mij is rijplezier belangrijker dan al die luxe prullen en stofkes en plastiekjes
                                  De leon cupra heeft best een mooi interieur (kuipstoelen standaard) dus voor het interieur moet je het niet laten!

Maar als je zegt dat het alleen maar om rijplezier draait dan neem je toch best de golf R (4 motion, 5.7sec => 100km/u) waarbij ik niet kan geloven dat dit een identieke motor is. Slechts 5 pk meer, 4 motion wat normaal voor zwakkere prestatie's zorgt en dan nog 0.4sec sneller of de Leon Cupra R of de Scirocco R (met dezelfde motor).

Wat wel een feit is, de basisprijs van een Leon Cupra R is amper 28500e waar je echt veel voor je geld krijgt .
                                  Last edited by ; 07/12/2009, 00:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Bwah. Een GTI zou ik persoonlijk zeker overwegen. Een R iets minder.
                                    Wil je dan toch een wagen met dat vermogen en kijk je iets minder naar de bijkomende kosten, dan ben je mss beter af met een Focus RS. OK, die heeft een zeker sjonnie-gehalte (vind ik persoonlijk toch een nadeel), maar zo'n wagen koop je nu eenmaal niet voor zijn looks.

Edit:
                                    Ik bedenk me net weer dat de R 4Motion heeft. In theorie een voordeel op de Focus, maar de RS zou wel zéér goed zijn voor een wagen met FWD. Iemand toevallig al een vergelijkende test tss die twee gelezen?
                                    niet voor zen looks? Vooral voor zen looks om eerlijk te zijn. Ik alleszins toch.
                                    Zou nooit een auto kopen die ik lelijk vind... en de focus rs vind ik echt schreewerig en lelijk..Zal wel goed rijden, dat wel, maar dat doet de R zeer zeker ook.
                                    De Golf verbergt nog een beetje zijn kracht en vermogen. Ingetogen kracht...daar gaan we voor

Comment

niet voor zen looks? Vooral voor zen looks om eerlijk te zijn. Ik alleszins toch.
                                      Zou nooit een auto kopen die ik lelijk vind... en de focus rs vind ik echt schreewerig en lelijk..Zal wel goed rijden, dat wel, maar dat doet de R zeer zeker ook.
                                      De Golf verbergt nog een beetje zijn kracht en vermogen. Ingetogen kracht...daar gaan we voor
                                      De focus RS doet trouwens 5.9sec => 100km/u, we wachten de tests af maar volgens mij gaat de Golf R (5.7 sec) toch sneller zijn op circuit met de 4 motion.

Comment

• De Golf R heeft zijn voordeel op de 0-100 sprint tijdens de eerste meters door zijn 4 motion systeem, ook al is dit extra gewicht.

Ga je al rijdend testen gaat de focus RS normaal goed meekunnen of ...

daarmee dat dit ook dezelfde motor is, als je gaat VGL tussen de Golf R en de Scirocco R in de praktijk, denk ik dat je gaat verschieten bij de hernemingen waar de Scirocco R zijn voordeel gaat halen uit zijn lagere gewicht...

Comment

• De scirocco r rijdt wel niet geweldig als ik top gear magazine mag geloven tis nogal eene saai auto dus wie koopt dan eigenlijk zoiets ?
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X