Aan de optielijst moet precies nog 't een en 't ander aangepast worden, xenons staan er tussen en volgens mij zijn die standaard, net zoals bij de scirocco R!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWe zullen ze eens naast elkaar zetten, je zal het wel zien
Wat jij daar opsomt dat van goede kwaliteit is, vind ik persoonlijk dat ze in de A3 van betere kwaliteit zijn. Ik vind ook het interieur in het algemeen gewoon er beter uitzien / beter aanvoelen. Maar zoals ik al zei, we zullen ze eens naast elkaar zetten. Sowieso moeilijk te beoordelen, eigen kind schoon kind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGoed voor jou ferdinand, mijn ervaringen spreken dat tegen. Ik rijd dan ook wel niet met tractors
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichtenhij heeft toch gelijk? de audi A3 is harder afgeveerd dan de golf (ik heb wel enkel getest met A3 3deurs en golf 5). sommige vinden dat sportieve leuker, terwijl andere meer voor comfort zijn;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOp dat vlak kan hij gelijk hebben, maar van dat uit elkaar rammelen? Mss dat zijn knikkers nog in een opbergvak lagen
ik denk dat hij dat bedoelde eigenlijk, en dat hij niet doelde op een slecht gemonteerd dashboard of zo.
soit, bij deze toch een oproep aan de moderatoren om via IP-check eens te gaan kijken van wie het ferdinand-alias eigenlijk is. ik ben eens benieuwd, want ik vind het bijzonder grappig hoe hij het halve forum op stang kan jagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBrrr, ik kom nu al op € 49.400
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenik vind de prijs goed meevallen... is niet zoveel meer dan men gti... =/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenik vind de prijs goed meevallen... is niet zoveel meer dan men gti... =/
Ik persoonlijk, zou het er zeker voor over hebben, al vinden veel mensen een Golf van meer dan €40.000 echt erover.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk BerichtenDaarvoor moet je bijna alles aanvinken wat mogelijk is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten€7000 meer (basisprijs) en €2500 biv extra!
Ik persoonlijk, zou het er zeker voor over hebben, al vinden veel mensen een Golf van meer dan €40.000 echt erover.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtende gti vinden sommigen ook al te duur voor een golf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAls ik de prijs van mijn A3 zeg verklaren er mij ook veel voor zot. En ik zeg dan de prijs waar de salonvoorwaarden en personeelskorting al af is
zeker alles gepakt wa mogelijk was zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenhaha
zeker alles gepakt wa mogelijk was zeker
Ik mis nog panoramisch dak, quattro en s-tronic. En een 2.0 TFSI.
Comment
Comment