Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• alleen dat triestig interrieur, en niet alleen in de R
    kwaliteit is ok maar inspiratie en looks ????? not done

Comment

• Ik vind dit best goed. OK, momenteel vind ik de GTI knapper dan de R, maar een R was nooit echt een zeer opvallende verschijning. Eerder een soort veredelde GTI met meer vermogen en 4WD. Wil je een zeer extraverte kar, dan koop je imo beter een Leon Cupra R die je desnoods ook voorziet van "tjoening"-addenda.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Prachtige verschijning.

Ik vind het wel nog steeds spijtig dat die sublieme VR6 niet meer in de neus huist.

Comment

• Zalig vette VW !
          Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik vind die commentaar altijd zo terugkomen van niet super sportief, saai, ... maar dat is nu eenmaal het handelsmerk van VW, ze gaan liever voor een alledaagse tijdloze look dat voor vele mensengeneraties OK is dan voor iets "speciaals en anders" zoals andere merken. Daarom ligt de verkoop van een VW ook steeds hoger dan andere gelijkaardige merken. Ze gaan voor kwaliteit en verkoop en niet voor de looks. Wat niet wil zeggen dat de Golf niet mooi is, dat is ondertussen al wel bewezen. Hij is idd alleen minder spectaculair kwa uitzicht, maar voor mij is dat juist zeer belangrijk, ik hou niet van kermisbakken

Dus ipv commentaar te geven op de looks zou je beter dan de andere merken die je zelf mooi vind aanprijzen. Want de meerderheid weet denk ik wel dat Golfkes minder spectaculair zijn :p

Maargoed iedereen mag natuurlijk zijn of haar mening geven alleen is het spijtig dat regelmatig hetzelfde opnieuw en opnieuw word gezegd.

Tot slot mijn mening:
            Golf 6 Trendline: gewoontjes
            Golf 6 Highline: Zeer mooi
            Golf 6: GTI en GTD: Zeer Mooi
            Golf 6 R: Mooi

Comment

• Ne Golf-rijder zal altijd als "superargument" boven halen dat zijn auto afgewerkt is met hoogwaardige materialen!

Comment

• s

Sorry maar ik ben het er nog niet helemaal met eens.
                Ik vind het best ok dat ze de wagen iets of wat gewoner houden,maar ik vind dat er wel iets fout zit als de meerderheid van de mensen de gti sportiever vind dan de R...

Ik vind dat het juist andersom zou moeten zijn!!
                De golf V gti was ook mooi,maar de golf V r32 zag er echt een beest uit.En dat gevoel heb ik nu niet.

Dat vind ik persoonlijk wel spijtig ja.
                Maar ik wacht gewoon nog wat af tot ik hem in het echt zie..wie weet moet ik dan mijn mening wel herzien

Comment

• Zet deze is in het felblauw en je hebt wel een beest denk ik.

Comment

• Het beest huist binnenin de R-versies. Namelijk de 2.0 met 270 trappelende paardjes. Doe dat in combinatie met een DSG en je zal wat meemaken. Natuurlijk is er sportiever en sneller maar dan zal dat ook wel iets moeten zijn met meer power of een lichtgewicht zoals op circuit. Een golf was nog nooit de schreeuwerige uitdager maar had wel steeds de wapens voor een subliem gevecht.
                    De VR6 was mss leuker met zijn gegrom maar niet veel sneller dan de vorige GTI. En dat voor 500cc meer en 50PK. De huidige GTI is op de km een seconde sneller dan de oude en de R doet er nog eens seconde af. LekkeRRRRR!!
                    2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                    2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                    2014 Opel Astra OPC
                    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Testbericht van de VW Golf VI R op Autobild.de (druk op foto)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KOEKENBAK Bekijk Berichten
                        Sorry maar ik ben het er nog niet helemaal met eens.
                        Ik vind het best ok dat ze de wagen iets of wat gewoner houden,maar ik vind dat er wel iets fout zit als de meerderheid van de mensen de gti sportiever vind dan de R...

Ik vind dat het juist andersom zou moeten zijn!!
                        De golf V gti was ook mooi,maar de golf V r32 zag er echt een beest uit.En dat gevoel heb ik nu niet.

Dat vind ik persoonlijk wel spijtig ja.
                        Maar ik wacht gewoon nog wat af tot ik hem in het echt zie..wie weet moet ik dan mijn mening wel herzien
                        Goh, ik vind hem er sportiever uitzien dan een GTI. Hoe groot is die "meerderheid" van u? Heb je daar cijfers over.

Comment

• Inderdaad dat is een puur persoonlijke mening
                          Ik zie ze beide wel graag hoor...

Comment

• Ik vind dingen van de GTI mooier dan de R en omgekeerd, daarom zou het ook voor mij moeilijk zijn om te kiezen.
                            Maar ivm het feit dat Golflovers zeggen dat de kwaliteit beter is dan andere merken, het is gewoon een feit dat het zo is. Daar kiest VW dan ook voor, maar daarom zijn ze ook duurder hé. Er zijn misschien wel enkele uitzonderingen op de regel maar algemeen gezien is het toch wel zo hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                              Ik vind dingen van de GTI mooier dan de R en omgekeerd, daarom zou het ook voor mij moeilijk zijn om te kiezen.
                              Maar ivm het feit dat Golflovers zeggen dat de kwaliteit beter is dan andere merken, het is gewoon een feit dat het zo is. Daar kiest VW dan ook voor, maar daarom zijn ze ook duurder hé. Er zijn misschien wel enkele uitzonderingen op de regel maar algemeen gezien is het toch wel zo hoor.
                              Moeilijk om te kiezen? Power geeft toch altijd de doorslag (als het budget het toelaat)? ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Moeilijk om te kiezen? Power geeft toch altijd de doorslag (als het budget het toelaat)? ^^
                                Inderdaad power zou bij mij ook altijd de voorkeur krijgen ................ maar het moet wel redelijk blijven qua verhoging in het budget een kleine 6000euro aankoopprijs meer + 2500 euro extra tov de GTI lijkt me 'voor mezelf' toch net iets teveel...

Maar er zullen zeker mensen zijn die er anders over denken

Comment

• Voor mij zou het ook wat teveel zijn, maar als het budget het toelaat why not. Al is het interessanter om op een goede tweedehands te wachten ^^

Zo wacht ik nog altijd op een S5

Comment

• Power is idd belangrijk, vandaar dat ik ook heb laten chiptunen van 110pk naar 183pk :p Maar voor idd een meerprijs van minstens +- 8000€ wil ik meer dan alleen power.
                                    En ik vind de R-versie momenteel niet zoveel meerwaarde hebben tov de GTI buiten de power.
                                    Moest ik dan geld hebben zou ik niet voor de R gaan maar voor een ander type wagen.
                                    En hothatch voor meer dan 35000€ moet voor mij 100% AF zijn anders is het zijn centjes niet echt waardig vind ik.
                                    Binnen een 5 a 10 jaar als ik ne nieuwe ga kopen zal ik zien wat er op de markt is en hopelijk dan wel een iets betere als de R-versie momenteel En dan overweeg ik ook wel een "bommetje" te kopen :p

Comment

• de charme van de VR6'en/R32 is al altijd het 'wolf-in-schaapsvacht'-gehalte geweest.
                                      Waarom zou dit plots anders moeten zijn voor de R?
                                      Het was al altijd dé wagen voor succesvolle jongeren die tov het grote publiek 'maar met een golfke' willen rijden.(alsook als 2e wagen voor zakenmannen die naar hun bedrijf willen rijden zonder de ogen van hun personeel uit te steken). De GTI mag daarentegen wat flashy'er zijn.
                                      Last edited by ; 22/12/2009, 16:21.

Comment

• is wel een dikke bak zo twee uitlaten er op mooi grijze kleur ja mooi bakkie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                          de charme van de VR6'en/R32 is al altijd het 'wolf-in-schaapsvacht'-gehalte geweest.
                                          groot gelijk ! ik heb nog zeer goede herinneringen aan mijn ex-VR6 (1993/1996)
                                          ik had de emblemen verwijderd, zodat enkel de velgen de wagen konden verraden (toen waren de Golfkes gemakkelijk te stelen)
                                          vier jaren puur genot, mijn Saab 900 Turbo 16 kon er niet aan tippen ondanks een gelijk vermogen

Comment

Working...
                                          X