Saaie mensen zoals ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI R
Collapse
X
-
kijk ik heb nu zelf een audi TTS..Is dus eigenlijk de motor van de GOLF R en heb dus ook quattro.... Nu sommige vinden dit saai maar ik ben zo blij met deze wagen. Door de quattro heb je altijd grip en breekt de wagen niet gemakkelijk uit. Dus je kan alle power benutten. Dan veel klagen dat het een opgeblazen 2l is....Nu hij is niet zomaar opgeblazen, er is meer als de turbo vervangen en hij geeft nu een zeer koed koppel over veel toeren en haalt bijna 300 pk. Nu ook die 2L heeft enorme voordelen voor uw centjes. Het niet omdat je zo een wagen koopt dat je niet meer moet kijken naar geld. Mijn wagen verbruikt bij rustig gebruik 8.5l! Je hebt dus niet het gevoel met deze motor dat je voor uw auto of de staat werkt. En het geluid is niet zo diep als motors met een hoger cilinderinhoud maar met de plofkes en de rest kan dit toch bijzonder sportief genoemd worden.
En geloof mij tot 160 is deze wagen zeer snel in combinatie met S tronic!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenDe scirocco r rijdt wel niet geweldig als ik top gear magazine mag geloven tis nogal eene saai auto dus wie koopt dan eigenlijk zoiets ?2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Donkere dagen voor kerst: led-licht voor Golf
9 december 2009 | Tekst: Stéphan Vermeulen
De Volkswagen Golf R krijgt standaard led-verlichting achter, en koplampen met nieuwe bi-xenonverlichting. Op de Golf GTI en GTD kun je dit als optie bestellen.
Volkswagen is de aftermarkethandel voor door nu voor de snelste Golfs VI led-verlichting achter te presenteren. Voor 395 euro kun je nu de GTI en de GTD laten voorzien van achterlichtunits met 48 led’s. Op de Golf R (en de Scirocco R) is deze verlichting standaard. Verder komen er nieuwe bi-xenonkoplampen met actieve bochtrijverlichting. Deze koplampen sturen dus mee. Verder houden de lampen zelf rekening met de omgeving, de lichtsterkte wordt aangepast aan rijden in de stad, over het platteland of op de snelweg. Bij stadsverkeer tot 35 km/h wordt de linker wegmarkering sterker belicht.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenDe Golf R heeft zijn voordeel op de 0-100 sprint tijdens de eerste meters door zijn 4 motion systeem, ook al is dit extra gewicht.
Ga je al rijdend testen gaat de focus RS normaal goed meekunnen of ...
daarmee dat dit ook dezelfde motor is, als je gaat VGL tussen de Golf R en de Scirocco R in de praktijk, denk ik dat je gaat verschieten bij de hernemingen waar de Scirocco R zijn voordeel gaat halen uit zijn lagere gewicht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk BerichtenAls je appels met appels gaat vergelijken en peren met peren bedoel daarmee alke auto in zijn segment zou ik de scirocco niet saai noemen. En rijden doet dat spel heeld zeker met de DSG. Maar smaken verschillen nu eenmaal. De een wil snel en sereen de ander wil schreeuwerig en explosief. Vergeet ook niet dat een autotest altijd bevooroordeeld word door de smaak van de journalist en je hebt altijd voor en tegenstanders.maar ik begrijp wel dat je een scirocco altijd voortrekt als je zelf met eene rijdt.
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk BerichtenDe leon cupra heeft best een mooi interieur (kuipstoelen standaard) dus voor het interieur moet je het niet laten!
Wat wel een feit is, de basisprijs van een Leon Cupra R is amper 28500e waar je echt veel voor je geld krijgt.
De zetels zijn het enige positieve aan zo'n Cupra, al de rest is 1 boel plastiek.
Basisprijs is inderdaad wel fantastisch voor hetgeen je krijgt. In feite is dit de mechaniek van een Audi S3 voor een fractie van de prijs ervan...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenEen focus rs is volgens mij toch wel een concurrent voor de scirocco rmaar ik begrijp wel dat je een scirocco altijd voortrekt als je zelf met eene rijdt.
2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk BerichtenUit de test die Jocar in het Scirocco topic heeft gepost blijkt dat je volledig gelijk hebt!ook is de lagere luchtweerstand en betere stroomlijn van de scirocco natuurlijk ook een voordeel
zijn beide super leuke wagens met een serieus vermogen!!!
Hmmm de GTI chippen en hij draait ook rond dat vermogen, heeeeeel verleidelijk!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenZedde nu nog ni langsgeweest bij Didier :p !!!
zouden die achterlichten passen op ne gewone Golf 6 highline ook? ze lijken mij wel leuk en meevallen kwa prijs :phehe
Ik heb er geen idee van als die achterlichten passen op ne 6 Highline, maar ik weet wel inbouw achteraf moet je met speciale adaptors gaan werken...
En de prijs die ze opgeven is de meerprijs van de lichten bij bestelling, losse verkoop heb ik eigenlijk nog geen idee van...
Comment
-
*
Na het zien van de foto's van de test vind ik de golf VI r eigenlijk een echte tegenvaller.
Ik ga nog wat afwachten en hopelijk kan ik eens eentje in het echt bewonderen,maar nu op de het eerste zicht vind ik zelf dat de gti er mooier en sportiever uitziet.
Had de gti nu ook maar 4 wielaandrijving en wat meer pk's
Je kan natuurlijk ook altijd de gti voorbumper,zijlijsten plaatsen op de r,dat zou pas een wolf in een schapenvachtje zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenDe zetels zijn het enige positieve aan zo'n Cupra, al de rest is 1 boel plastiek.
Basisprijs is inderdaad wel fantastisch voor hetgeen je krijgt. In feite is dit de mechaniek van een Audi S3 voor een fractie van de prijs ervan...
Dus, voor mij de cupra R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenKnap! Opnieuw jammer van die LED'sDat ze dat eens deftig integreren idpv dat gewoon op de voorbumper te plakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenIdd, rest is mischien een boel plastiek, maar bij een golf is dat ook plastiek, alleen de kwaliteit van de plastiek in de glof zal wat zwaarder uitgevoerd zijn ofzo....
Dus, voor mij de cupra R
Ik heb in beide gezeten en de golf voelde toch heel anders aan vanbinnen! Zachtere materialen en een hogere afwerking...
Comment
Comment