Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aan de optielijst moet precies nog 't een en 't ander aangepast worden, xenons staan er tussen en volgens mij zijn die standaard, net zoals bij de scirocco R!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      We zullen ze eens naast elkaar zetten, je zal het wel zien

Wat jij daar opsomt dat van goede kwaliteit is, vind ik persoonlijk dat ze in de A3 van betere kwaliteit zijn. Ik vind ook het interieur in het algemeen gewoon er beter uitzien / beter aanvoelen. Maar zoals ik al zei, we zullen ze eens naast elkaar zetten. Sowieso moeilijk te beoordelen, eigen kind schoon kind
      Ik zie totaal geen kwaliteitsverschik tussen mijn huidige A3 1.9 TDI en de Golf 6 Tdi waar ik enkele dagen mee mocht rond rijden , eerder integendeel. De Golf reed veel comfortabeler en geruislozer over een stuk Parijs/Roubaix kasseiweg in de buurt. De Audi rammelde bijna uit elkaar terwijl de Golf relatief comfortabel bleef. Mijns inziens is mijn Audi de meerprijs tegenover de veel betere Golf zeker niet waard.

Comment

• Goed voor jou ferdinand, mijn ervaringen spreken dat tegen. Ik rijd dan ook wel niet met tractors

Comment

Goed voor jou ferdinand, mijn ervaringen spreken dat tegen. Ik rijd dan ook wel niet met tractors
          hahaha

Comment

• hij heeft toch gelijk? de audi A3 is harder afgeveerd dan de golf (ik heb wel enkel getest met A3 3deurs en golf 5). sommige vinden dat sportieve leuker, terwijl andere meer voor comfort zijn;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
              hij heeft toch gelijk? de audi A3 is harder afgeveerd dan de golf (ik heb wel enkel getest met A3 3deurs en golf 5). sommige vinden dat sportieve leuker, terwijl andere meer voor comfort zijn;-)
              Op dat vlak kan hij gelijk hebben, maar van dat uit elkaar rammelen? Mss dat zijn knikkers nog in een opbergvak lagen

Comment

Op dat vlak kan hij gelijk hebben, maar van dat uit elkaar rammelen? Mss dat zijn knikkers nog in een opbergvak lagen

ik denk dat hij dat bedoelde eigenlijk, en dat hij niet doelde op een slecht gemonteerd dashboard of zo.

soit, bij deze toch een oproep aan de moderatoren om via IP-check eens te gaan kijken van wie het ferdinand-alias eigenlijk is. ik ben eens benieuwd, want ik vind het bijzonder grappig hoe hij het halve forum op stang kan jagen

Comment

• prijslijsten zijn precies ook aangepast, xenon staat er niet meer tussen

Comment

• Brrr, ik kom nu al op € 49.400

Comment

• Knap ding die R

Comment

Brrr, ik kom nu al op € 49.400
                        Daarvoor moet je bijna alles aanvinken wat mogelijk is

Comment

• ik vind de prijs goed meevallen... is niet zoveel meer dan men gti... =/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                            ik vind de prijs goed meevallen... is niet zoveel meer dan men gti... =/
                            Ruilen, die handel.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Ruilen, die handel.

wast maar waar

Comment

ik vind de prijs goed meevallen... is niet zoveel meer dan men gti... =/
                                €7000 meer (basisprijs) en €2500 biv extra!

Ik persoonlijk, zou het er zeker voor over hebben , al vinden veel mensen een Golf van meer dan €40.000 echt erover.
                                Last edited by ; 05/12/2009, 14:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                                  Daarvoor moet je bijna alles aanvinken wat mogelijk is
                                  Kuipzeteltjes, GPS, deftige sound, schuifdak, .. en je zit er al bijna aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                    €7000 meer (basisprijs) en €2500 biv extra!

Ik persoonlijk, zou het er zeker voor over hebben , al vinden veel mensen een Golf van meer dan €40.000 echt erover.
                                    de gti vinden sommigen ook al te duur voor een golf

Comment

de gti vinden sommigen ook al te duur voor een golf
                                      Als ik de prijs van mijn A3 zeg verklaren er mij ook veel voor zot. En ik zeg dan de prijs waar de salonvoorwaarden en personeelskorting al af is

Comment

Als ik de prijs van mijn A3 zeg verklaren er mij ook veel voor zot. En ik zeg dan de prijs waar de salonvoorwaarden en personeelskorting al af is
                                        haha
                                        zeker alles gepakt wa mogelijk was zeker

Comment

haha
                                          zeker alles gepakt wa mogelijk was zeker
                                          Neen

Ik mis nog panoramisch dak, quattro en s-tronic. En een 2.0 TFSI.

Comment

Working...
                                          X