Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    De badge

Afwerkingskwaliteit, materiaalkeuze, algemene look interieur, .. ik vind het nog altijd een verschil dat in het voordeel van de A3 spreekt. Wat ook wel mag, gezien de meerprijs.
    Toch wel gek dat in verschillende testen de Golf VI boven de A3 uitkomt ...
    Natuurlijk bekijken ze daar ook wel prijs kwaliteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
      Toch wel gek dat in verschillende testen de Golf VI boven de A3 uitkomt ...
      Natuurlijk bekijken ze daar ook wel prijs kwaliteit
      Het is de prijs die de A3 de das omdoet hé Prijs / kwaliteit gezien plaats ik de Golf ook boven de A3. Maar niet naar de prijs kijkende prefereer ik de A3 nog altijd boven de Golf.

Comment

• Er zijn inderdaad nog wat sportievere auto's in de golf zijn klasse dan de golf zelf uiteindelijk maar ik bedoelde meer dat een golf toch iets meer op het jongere sportievere gekenmerkt is terwijl de audi A3 op meer klasse. Vind ook wel dat het verschil in kwaliteit miniem is en dat daardoor de A3 soms wat overpriced is.
        2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
        2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
        2014 Opel Astra OPC
        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Het is de prijs die de A3 de das omdoet hé Prijs / kwaliteit gezien plaats ik de Golf ook boven de A3. Maar niet naar de prijs kijkende prefereer ik de A3 nog altijd boven de Golf.
          Kzou graag weten welk kwaliteitsverschil gij dan zo in gedachten hebt? Bij mijn highline is het chroom van goede kwaliteit, de interieurstoffen en plastic van goede kwaliteit, enige minpunt zijn de sierlijstjes is "geborsteld nep alu" die vind ik zelf cheaper ogen. Maar heb geen idee hoe dit in de A3 is, maar voor derest zie ik totaal geen kwaliteitsverschillen eerlijk gezegd.
          In mijn ogen betaal je puur de naam Audi. op de kwaliteitsonderdelen van carosserie enzovoort kan natuurlijk zeker een verschil zitten, en ik zal bv ook niet zeggen dat de stof van audi een klasse duurder is dan Golf, maar ik denk ook dat er bv 50.000 A3's verkocht worden en dan 100.000 golfkes, dus de aankoop van stukken kan ook goedkoper omdat je met een groter aantal ineens besteld. Dus al dat is heel moeilijk in te schatten.
          Maar met het blote oog kan je volgens mij GEEN kwaliteitsverschil merken tss een A3 en een Golf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
            Kzou graag weten welk kwaliteitsverschil gij dan zo in gedachten hebt? Bij mijn highline is het chroom van goede kwaliteit, de interieurstoffen en plastic van goede kwaliteit, enige minpunt zijn de sierlijstjes is "geborsteld nep alu" die vind ik zelf cheaper ogen. Maar heb geen idee hoe dit in de A3 is, maar voor derest zie ik totaal geen kwaliteitsverschillen eerlijk gezegd.
            In mijn ogen betaal je puur de naam Audi. op de kwaliteitsonderdelen van carosserie enzovoort kan natuurlijk zeker een verschil zitten, en ik zal bv ook niet zeggen dat de stof van audi een klasse duurder is dan Golf, maar ik denk ook dat er bv 50.000 A3's verkocht worden en dan 100.000 golfkes, dus de aankoop van stukken kan ook goedkoper omdat je met een groter aantal ineens besteld. Dus al dat is heel moeilijk in te schatten.
            Maar met het blote oog kan je volgens mij GEEN kwaliteitsverschil merken tss een A3 en een Golf
            We zullen ze eens naast elkaar zetten, je zal het wel zien

Wat jij daar opsomt dat van goede kwaliteit is, vind ik persoonlijk dat ze in de A3 van betere kwaliteit zijn. Ik vind ook het interieur in het algemeen gewoon er beter uitzien / beter aanvoelen. Maar zoals ik al zei, we zullen ze eens naast elkaar zetten. Sowieso moeilijk te beoordelen, eigen kind schoon kind

Comment

• Ja inderdaad, ieder trekt bewust / onbewust toch hun eigen keuze naar voren...

Echter heb ik ze al naast elkaar gezet GTI VS A3 ... En ik kon niet echt mindere kwaliteit aantreffen in de GTI... Maar het prijsverschil, buiten de naam, moet nog ergens inzitten natuurlijk...

Comment

• Ne GTI is dan ook de betere klasse van de gewone Golf, zou ji infeite een S3 met een GTI moeten vergelijken hé.

Wat ik wel kan bevestigen is dat een GOLF Trendline er veel minder mooi uitziet en mijn highline versie binnenin. Het is zelfs een zeer groot verschil.
                Een gewone A3 tegen een gewone Golf 6 = winst voor A3
                Een gewone A3 of highline A3 tegen een Highline Golf = gelijke stand voor mijn mening.

We zullen ze idd nogis naast mekaar moeten zetten, zegt dan tege DIDI dat ze ons nogis moeten uitnodigen é

Comment

Ne GTI is dan ook de betere klasse van de gewone Golf, zou ji infeite een S3 met een GTI moeten vergelijken hé.

Wat ik wel kan bevestigen is dat een GOLF Trendline er veel minder mooi uitziet en mijn highline versie binnenin. Het is zelfs een zeer groot verschil.
                  Een gewone A3 of highline A3 tegen een Highline Golf = gelijke stand voor mijn mening.

We zullen ze idd nogis naast mekaar moeten zetten, zegt dan tege DIDI dat ze ons nogis moeten uitnodigen é
                  Ja en dan ook de A3 naast een golf V Of de S3 naast de V GTI
                  2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                  2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                  2014 Opel Astra OPC
                  2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Ne GTI is dan ook de betere klasse van de gewone Golf, zou ji infeite een S3 met een GTI moeten vergelijken hé.

Neen, een GTI moet je vergelijken met een gewone A3. Het is de R die je met de S3 moet vergelijken. Een GTI is niet de betere klasse van de gewone Golf, net zo min een S3 niet de betere klasse van een A3 is. De sportievere variant kan je wel zeggen

Comment

• Maar hey, het gaat hier over de Golf R zeker

Comment

Maar hey, het gaat hier over de Golf R zeker
                        Jammer van je GPS-ontvanger op het dashboard!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                          Jammer van je GPS-ontvanger op het dashboard!
                          Ze konden die ook onder het dashboard brengen, maar dan kon de ontvanst wel eens tegenvallen. Mij stoort het alleszinds niet, nu valt het gewoon harder op omdat het bovenaan de foto tegen de rand plakt. Nadeel van de GPS achteraf te laten plaatsen. Die €1500 die je uitspaart is dan weer een voordeel

Comment

• Dit blijft een vet wagentje

Comment

Maar hey, het gaat hier over de Golf R zeker
                              Ik blijf erbij da dit niks specialer is dan mij Golf 6 interieur, integendeel ik vind mijn interieur stukken knapper, alleen het feit dat jij Leder hebt en ik niet Want dat valt zeer hard op :p

Op mijn zijdeur zijn de knopkes voor de ramen afgewerkt met chromé, bij u niet.
                              Het stuur is in een Golf 6 naar mijn mening veel mooier.
                              Toerentellers zijn mooier bij een golf 6 met hun 2 aparte glazekes enz...

En zo zijn er nog wel wat dingen hoor.

We zullen ze echt is naast elkaar moeten zetten en dan discutteren gelijk wij da goed kunnen

Comment

Ik blijf erbij da dit niks specialer is dan mij Golf 6 interieur, integendeel ik vind mijn interieur stukken knapper, alleen het feit dat jij Leder hebt en ik niet Want dat valt zeer hard op :p
                                Dit wordt te grappig

Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                Op mijn zijdeur zijn de knopkes voor de ramen afgewerkt met chromé, bij u niet.
                                Gelukkig maar

Het stuur is in een Golf 6 naar mijn mening veel mooier.
                                Veel mooier? Ik zou nu niet direct durven zeggen dat dat van een A3 mooier is, maar om te zeggen dat dat van de VI veel mooier is Alsof ze zoveel verschillen. En de stiksels doen het hem voor mij

Toerentellers zijn mooier bij een golf 6 met hun 2 aparte glazekes enz...
                                Goh, dat is niet mis nee. Maar om dat mooier of lelijker te noemen .. Anders En ik vind dan bv. de middenconsole zelf te goedkoop overkomen bij de Golf, jijzelf dan wss niet enz ..

En zo zijn er nog wel wat dingen hoor.

We zullen ze echt is naast elkaar moeten zetten en dan discutteren gelijk wij da goed kunnen
                                Je zou beter eens een foto van uw interieur posten Of mss pm'en, we hebben dat topic al genoeg verziekt Verder over discussiëren heeft geen zin, het zijn smaken en kleuren en het voornaamste is dat jij blij bent met het interieur van de Golf, en ik met dat van de A3

Comment

• Mannekes, over smaken en kleuren ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                                    Mannekes, over smaken en kleuren ...
                                    Dat zeg ik toch, waarom herhalen?

Comment

Dat zeg ik toch, waarom herhalen?
                                      Omdat je toch opnieuw de discussie aangaat. Maar goed, nu ben ik zelf dit topic aan het bevuilen, waarvoor mijn excuses. De Golf VI R verdient beter

Comment

• De Nederlandse prijs is al gekend voor de Golf VI R. Eerste exemplaren worden geleverd in november

Meer info http://www.autoblog.nl/archive/2009/...st-43-690-euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                          De Nederlandse prijs is al gekend voor de Golf VI R. Eerste exemplaren worden geleverd in november

Meer info http://www.autoblog.nl/archive/2009/...st-43-690-euro
                                          Dan gaat hij bij ons rond de 34.000 € kosten

Comment

Working...
                                          X