Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Christopher_86 is een goede keus!!!!!

we gaan RR sport in oktober bestellen..........

Comment

• Binnen enkele weken wordt mijn nieuwe Audi A5 2.7tdi 190PK met handgeschakelde bak geleverd. Ik lees dat er hier nog zijn die met een 2.7 versie rijden maar allen met de multitronic. Is er hier nog iemand die met de handgeschakelde versie rijdt???Kleur is kwartsgrijs met kastanjebruine lederen zetels en zwarte dakbekleding. MMi navigatie plus pakket,lounge pakket,B&O soundsysteem en de Y-design 18 inch velgen. Zijn er nog die het B&O soundsysteem hebben en voldoet die aan de verwachtingen??

Comment

• Ik heb het B&O soundsysteem in mijn A5 SB en ben er zeer tevreden van. Zeer goede geluidskwaliteit van de radio en nog beter van MP3's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
          Christopher_86 is een goede keus!!!!!

we gaan RR sport in oktober bestellen..........
          Precies ongeveer dezelfde smaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
            weet het nog niet zeker maar denk RR sport..
            Oei, je gaat toch geen stap achteruit zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
              Binnen enkele weken wordt mijn nieuwe Audi A5 2.7tdi 190PK met handgeschakelde bak geleverd. Ik lees dat er hier nog zijn die met een 2.7 versie rijden maar allen met de multitronic. Is er hier nog iemand die met de handgeschakelde versie rijdt???Kleur is kwartsgrijs met kastanjebruine lederen zetels en zwarte dakbekleding. MMi navigatie plus pakket,lounge pakket,B&O soundsysteem en de Y-design 18 inch velgen. Zijn er nog die het B&O soundsysteem hebben en voldoet die aan de verwachtingen??
              ook die van mij wordt binnen enkele weken geleverd!! ook 2.7(wel multitronic) de zelfde kleur, ook de B&O met de 20'' velgen ''7 dubbele spaak, en in S-line versie! laat het wel weten wnn k hem heb en hoe hij rijd en hoe de muziek klinkt!! en hier kan k vergelijken ze! heb nu de hatmann-kardon in mijn BMW coupe steken!!
              grtz,

Comment

• B&O

Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                Binnen enkele weken wordt mijn nieuwe Audi A5 2.7tdi 190PK met handgeschakelde bak geleverd. Ik lees dat er hier nog zijn die met een 2.7 versie rijden maar allen met de multitronic. Is er hier nog iemand die met de handgeschakelde versie rijdt???Kleur is kwartsgrijs met kastanjebruine lederen zetels en zwarte dakbekleding. MMi navigatie plus pakket,lounge pakket,B&O soundsysteem en de Y-design 18 inch velgen. Zijn er nog die het B&O soundsysteem hebben en voldoet die aan de verwachtingen??
                B&O voldoet voor mij ruimschoots. Klinkt "voller" dan het Bose systeem in mijn vorige Q7.
                Je moet maar eens een DVD met DTS of DD 5.1 afspelen. Fantastische weergave !
                (Spijtig dat de AMI die formaten niet ondersteunt vanop externe media)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                  Bo is heel goed. Iets minder kickbass en bass dan het logic systeem van bmw maar wel iets meer detail en iets zachter van sound. Al bij al indrukwekkend systeem. De handgeschakelde versie schakeld boterzacht. (2.0 fsi)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                    2. das normaal, zou het ook liever anders zien maar zo is het

3. vergeet het maar, zij gaan dat niet activeren. Moet je via Vagcom doen (Rosstech)
                    2. je kan de dvd al rijdende wel bedienen via de vooruit/achteruit knoppen op de middenconsole en door op bron te drukken.

Beeld is bij mij ook niet vrijgeschakeld. Vind ik te gevaarlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Oei, je gaat toch geen stap achteruit zetten
                      Onbegrijpelijke keuze... We hebben een RR V8 , fantastische auto, maar niet sportief.
                      Rij al enkele jaren met RRS van mijnbroer op skivakantie... Goeie auto, maar na een A5, pokketraag, wiebelend, tja, een andere dimensie...

Mijn vrouw is daar weg van, ik absoluut niet.
                      Bezint eer ge begint!

Comment

• RR sport is voor de vrouw en kids
                        ik blijf in mijn A5 rijden)))))))))

Comment

• heb een A5 met Audi Drive Select.Weet iemand of je deze nog kan verlagen door andere veren te plaatsen , zou 2 a 3 cm willen verlagen.Welk merk of bij welke dealer kan ik terecht

Comment

• led-achterlichten

hallo Nick kun je me vertellen waar je de led-achterlichten besteld hebt.
                            Is dat bij D'Ieteren in Vilvoorde of Drogenbos,of ergens anders. Alvast bedankt

Comment

• audi A5 3.0TDI roderen

Waarschijnlijk al eens voorgekomen op een of ander topic maar vind het helaas niet, so don't shoot me guys if I ask the same question

Heb sinds een paar dagen mijn nieuwe A5 en ben SUPER tevreden erover!
                              Het betreft dus een 3.0TDI met s-tronic. Wat ik heel graag zou willen weten van gelijkaardige eigenaars en hoe die wagen het best in te rijden?
                              bv. eerste 1000km van zoveel tot zoveel toeren.
                              vanaf 1000km tot 2000km...
                              Enfin ge weet wel hé

Hopelijk kan er mij hiermee helpen.

Bedankt op voorhand hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                vandaag mijn diffusor opgehaald: gespoten ziet er goed uit
                                wa's de bedoeling?2x2?
                                Is da ne originele of namaak?

Comment

• velgen ? banden ?

Hallo,

ik heb 4 velgen gekocht voor mijn audi A5, voor 8,5 en achter 9,5 ET35

nu mijn vraag is, Welke banden zouden hier best op komen ?

Voor 245/35 20
                                  Achter 275/30 20

of

voor 245/30 20
                                  achter 275/30 20

of

voor 245/30 20
                                  achter 285/25 20

Wat is ongeveer het beste ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blan8370 Bekijk Berichten
                                    Waarschijnlijk al eens voorgekomen op een of ander topic maar vind het helaas niet, so don't shoot me guys if I ask the same question

Heb sinds een paar dagen mijn nieuwe A5 en ben SUPER tevreden erover!
                                    Het betreft dus een 3.0TDI met s-tronic. Wat ik heel graag zou willen weten van gelijkaardige eigenaars en hoe die wagen het best in te rijden?
                                    bv. eerste 1000km van zoveel tot zoveel toeren.
                                    vanaf 1000km tot 2000km...
                                    Enfin ge weet wel hé

Hopelijk kan er mij hiermee helpen.

Bedankt op voorhand hé
                                    Gewoon mee rijden en niet echt naar omzien
                                    Wel er op letten dat ge niet continue aan volle belasting rijdt.
                                    Dus niet ff een Oostende - Brussel -Oostende ritje doen aan 250 km/u

De mijne heb ik na ongeveer 100 km eens vol opengetrokken en er verder niet naar omgezien. Gechipped op 1500 km naar 310 pk en ondertussen al 50.000+ km zorgenvrij
                                    So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Chip naar 310 pk? Wat met garantie?

Groot verschil nee? Ik ben eigenlijk beetje ontgoocheld in de 3.0tdi. Versta me niet verkeerd, hij is wel snel maar ik had beter verwacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door synca Bekijk Berichten
                                        heb een A5 met Audi Drive Select.Weet iemand of je deze nog kan verlagen door andere veren te plaatsen , zou 2 a 3 cm willen verlagen.Welk merk of bij welke dealer kan ik terecht
                                        Heb ook het drive-select en de mijne is ong. 2,5 cm verlaagd met veren van KW.
                                        Enkel zorgen voor veren van een deftig merk en er rekening mee houden dat elke stand wat harder wordt.
                                        Wegligging is er nog op vooruit gegaan en die was ervoor al niet slecht.
                                        Ben dus nog meer tevreden van dit systeem en alhoewel deze optie niet goedkoop is,zou ik er opnieuw voor kiezen.
                                        Niet vergeten opnieuw te laten uitlijnen,toch niet onbelangrijk voor goede werking van de sensoren.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Iemand enig idee welke autolakproducent de juiste kleur in zijn gamma heeft van de Y-velgen.
                                          Naar het schijnt niet makkelijk om te deze kleur te laten mengen wegens een bepaald pigment,plus
                                          nog eens een aparte spuitmethode en vierlaags.
                                          Had blijkbaar beter die paar krassen op mijn velgen zo gelaten.

Comment

Working...
                                          X