Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenMijn volgende A5 is zeker een quattro... dat weet ik nu na 4 maanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZal ik dan je huidige overnemen?
Staat nu in de garage voor:
- herstelling van de achterste bumper
- S-line diffusor op te steken
- iphone houder in te plaatsen (na 3 maand)
- Side assist software probleem op te lossen
- motor uitlezen voor latere ABT tuning.
maar ik moet dringend eens wat foto's maken en posten.
ps: coaimhin: wat geef je
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenik denk niet dat mijn vrouw dat graag gaat hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenik denk niet dat mijn vrouw dat graag gaat hebben...
Bij mijn dealer zeggen ze dat dit niet gaat... Een s-line diffusor steken op een niet s-line exterieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenJe verstand?,dat is weer minder werk zodat ik meer aandacht kan
besteden aan de doseringvan het gaspedaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk BerichtenSame here
Comment
-
diffusor
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenDie diffusor, doet de garage daar niet moeilijk over?
Bij mijn dealer zeggen ze dat dit niet gaat... Een s-line diffusor steken op een niet s-line exterieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenWat je niet hebt kan je ook niet uitschakelen,dat is weer minder werk zodat ik meer aandacht kan
besteden aan de doseringvan het gaspedaal.
!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenDie diffusor, doet de garage daar niet moeilijk over?
normaal dit wk heb ik hem terug en ga eens voor en na - fotos posten
Comment
-
vandaag de PPC ontvangen
de bedoeling is dat men deze aansluit op de OBDII zodat de huidige sofware opgeslagen wordt in de PPC, vervolgens heb ik de PPC aangesloten aan mijn PC en de huidige software doorgestuurd naar BSR Sweden. Binnen enkele dagen krijg ik mijn aangepaste software die ik op mijn auto kan zetten..........ben zeer benieuwd
wordt vervolgd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenvandaag de PPC ontvangen
de bedoeling is dat men deze aansluit op de OBDII zodat de huidige sofware opgeslagen wordt in de PPC, vervolgens heb ik de PPC aangesloten aan mijn PC en de huidige software doorgestuurd naar BSR Sweden. Binnen enkele dagen krijg ik mijn aangepaste software die ik op mijn auto kan zetten..........ben zeer benieuwd
wordt vervolgd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenPost eens wat foto's van uwe bak, t'ziet er echt een droomkar uit!!
Bij deze ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtentwas wel onder voorbehoud maar vandaag confirmatie gehad dat dit géén probleem was.
normaal dit wk heb ik hem terug en ga eens voor en na - fotos posten
Wat is de kostprijs?
Comment
Comment