Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En uiteindelijk zou ik zoiets niet kopen, liever een mooie auto met goede prestaties (maar minder dan die van de ferrari) dan een lelijke met zeer goede specs.
Als F430 eigenaar kan ik zeggen dat in ieder geval de specs een heel stuk vooruit zijn gegaan (op papier).. En qua design.. ik twijvel.. maar hetzelfde gevoel had ik ook bij de 599 en die vind ik nu echt prachtig! Zeker na een paar keer gezien en erin gereden te hebben.. Maar even de 26e naar de IAA gaan om hem is in real life te bekijken en misschien wel kort daarna bestellen.. Ben benieuwd
Als F430 eigenaar kan ik zeggen dat in ieder geval de specs een heel stuk vooruit zijn gegaan (op papier).. En qua design.. ik twijvel.. maar hetzelfde gevoel had ik ook bij de 599 en die vind ik nu echt prachtig! Zeker na een paar keer gezien en erin gereden te hebben.. Maar even de 26e naar de IAA gaan om hem is in real life te bekijken en misschien wel kort daarna bestellen.. Ben benieuwd
Ender, stel je je wagen even voor bij 'Mijn auto' ? welkom
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Velgen zijn idd vrij geslaagd!
Maar ze hadden die renderings nooit de wereld mogen insturen. Iedereen dacht dat Ferrari eindelijk nog eens met een mooi model ging uitpakken (sinds de 355!). En wat gebeurt er dan? De real life pics komen uit en desillusies alom. Het is duidelijk dat ze DRINGEND een nieuwe designer nodig hebben bij Ferrari.
Het interieur daarentegen is wel zeer geslaagd imho. En de specs (op papier) zien er veelbelovend uit. Maar als ie eruit ziet als een soort Citroën op steroïds dan verwateren die positieve punten hierboven.
Comment