Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 458 Italia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt wel he? Ik heb het opgeschreven en ze mogen het zo op mijn doodsprentje zetten.

Kaiser Chief was niet iemand die door veel mensen geliefd was maar het was ook niet iemand die door veel mensen werd gehaat. Je kon hem nog het beste vergelijken met die clip van Britney Spears. Je weet wel, die waar ze in dat doorkijkbloesje op die hoge berg staat waar duidelijk een koude wind stond. Iedereen vond het een middelmatig nummer maar ze bleven wel kijken voor die scene.

of is dat te persoonlijk?

Comment

• Comment

• Comment

• Ik vind dit een ongelofelijk mooie wagen. Ik vind er geen passende woorden voor...

Comment

• Rami Special Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
              Rami Special Edition

Weer éne die blijven botsen is.

PS: Hij heeft een klein probleem aan zijn voorste velg precies

Comment

• De auto zegt me niet zo veel, maar de spec's van die motor wel, da's echt ferm. 9000 rpm, 3,4 sec naar honderd, dat zijn de spec's van mijn Suzuki 650. Unbelievable voor een auto.

Sensatie alvast verzekerd.

Comment

• wel compressie van 1:12, wat echt veel is voor een straatauto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                    wel compressie van 1:12, wat echt veel is voor een straatauto
                    Heeft de pre-facelift GT3 ook

Comment

• Zeer knappe Ferrari en zalige specs.

Het enige wat mij wat stoort is z'n té lage gordellijn... Enige minpuntje...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• Volgens mij wordt de Spider nog vetter.

Comment

• RangeLove, ik zou maar rap een pre-order bonneke gaan tekenen jong

Comment

• 458

amai menne frak.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                Volgens mij wordt de Spider nog vetter.

Die foto doet mij plots weer héél neig aan de F430 Spider denken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  RangeLove, ik zou maar rap een pre-order bonneke gaan tekenen jong
                                  Ja, een betere investering kan ik me niet voorstellen.

Comment

• Een kennis heeft een pre-order gezet. Eerste leveringen begin 2011...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                      Die foto doet mij plots weer héél neig aan de F430 Spider denken...
                                      Omdat ook alle onderdelen van de 430 komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet !!

Comment

• ?

Allez, Rami, dees is ne perfecte voorzet.

Comment

Working...
                                          X