Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 458 Italia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Inderdaad.

Dat is zoals een computer kopen. Je kan blijven wachten
    Absoluut. Je besteld de 458 en tegen dat je hem mag gaan ophalen is er een snellere Gallardo op de markt. En visa versa.

Ik heb de snelste van allemaal gehad (Rt12) en in alle eerlijkheid ... daar doe ik het niet meer voor. In de jaren 90 kon je nog op zoek gaan naar ander snel spul om wat te gaan draggen. Nu is dat gewoon niet meer haalbaar. Het is meegenomen dat je de snelste bent maar in dit segment zijn er eigenlijk maar 2 zaken die boven alles uitsteken: design en rijplezier.

Rijplezier bieden ze quasi allemaal (buiten een paar extremen) en design dat is persoonlijk.
    Last edited by ; 28/07/2009, 14:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
      knap, echt knap, hier ben ik fan van!!!!!!
      deze in "scud-versie" moet echt bangelijk worden
      RL: deze keer wachten op de sporty versie hé!!!!!! DCT is ook meer iets voor uw vrouwke
      (allé, toch al één argument)
      Awel, ik zou deze keer ook is durven wachten op de hardcore-versie.
      Als je ziet wat de specs van deze "normale" versie al zijn, wat voor een raket zal de opvolger van de Scuderia dan wel niet zijn!

Comment

Ik vind 'm eerlijk gezegd ronduit lelijk Interieur is ook veel te playstation-achtig. Prestaties zijn wel mindblowing

Ik wil nog altijd een F430.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Absoluut. Je besteld de 458 en tegen dat je hem mag gaan ophalen is er een snellere Gallardo op de markt. En visa versa.
          Ge zijt eigenlijk wel onder de indruk he?
          Zoveel taalfouten zijn we van u niet gewoon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
            Awel, ik zou deze keer ook is durven wachten op de hardcore-versie.
            Als je ziet wat de specs van deze "normale" versie al zijn, wat voor een raket zal de opvolger van de Scuderia dan wel niet zijn!
            Vind je partner dat wel leuk, zo'n hardcore sportwagen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Ge zijt eigenlijk wel onder de indruk he?
              Zoveel taalfouten zijn we van u niet gewoon
              WTF!

Ik ben compleed van de kaard!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                Vind je partner dat wel leuk, zo'n hardcore sportwagen?
                Neen, ze houdt niet van hardcore in 't algemeen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Zot mooi in profiel
                  22222

Bloedmooie kar. Enkel het interieur vind ik niet geslaagd, net als bij de California (edit: ook het exterieur daarvan).

Comment

Beste zin uit die topic!

Comment

Heb beetje werk verricht ivm deze 458,

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En misschien bezoekje op mijn blog : http://cedesign1.blogspot.com/

Comment

Comment

heeft da spel nu al een eigen chassis ? of is t weer een 360 chassis met een nieuwe mule op ?

het design kan ik nog smaken, mocht nog iets extremer ma kom, voor ferrari is dit wel al gedurfd !

Comment

Altijd al een Ferrari-fan geweest. Maar de laatste tijd zou ik toch een Lamborghini overwegen ... Maar dit is absoluut fantastisch. Dacht ook dat het scoops waren, maar foto's staan ook op de (crashende) ferrari website. Knappe lijn. Jammer dat ze aan een icoon als de F40 komen met die uitlaten, maar het is hun vergeven. Sublieme wagen, zeker die specs ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                              heeft da spel nu al een eigen chassis ? of is t weer een 360 chassis met een nieuwe mule op ?

het design kan ik nog smaken, mocht nog iets extremer ma kom, voor ferrari is dit wel al gedurfd !
                              Ja, ze zijn begonnen van een wit blad.
                              Na de 348/355 en 360/430 reeksen is de nieuwe reeks altijd iets helemaal nieuw.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

Comment

Man man man

ik mag echt niet teveel naar de ferrari site gaan kijken,

mijn hart gaat altijd harder slaan van een Lambo 560-4 maar deze bak is gewoon subliem,

als het toch zo lang duurt eer ze hem leveren, toch eens informeren wat het ding kost

ik ken ondertussen alles van lang wachten.

@ Rami .. you are used to buy supercars, hoeveel deposit vragen die mannen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                    Man man man

ik mag echt niet teveel naar de ferrari site gaan kijken,

mijn hart gaat altijd harder slaan van een Lambo 560-4 maar deze bak is gewoon subliem,

als het toch zo lang duurt eer ze hem leveren, toch eens informeren wat het ding kost

ik ken ondertussen alles van lang wachten.

@ Rami .. you are used to buy supercars, hoeveel deposit vragen die mannen?
                                    Eerste keer 25k, daarna niks meer.

Comment

Stel dat je deze wilt als 1ste, dan moet je deze toch al vorig jaar hebben besteld?

Dus als je nu naar de dealer stapt heb je hem over +2 jaar ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        Stel dat je deze wilt als 1ste, dan moet je deze toch al vorig jaar hebben besteld?

Dus als je nu naar de dealer stapt heb je hem over +2 jaar ?
                                        Ideale investering dus. Tegen dan is de economische crisis al wat geminderd, hebben de hoge pieten al wat dikkere bonussen, dus een paar maand voor hij gaat gebouwd worden kan je je slot verkopen met dikke winst.

Doet het Timo! You know it makes sense!

Comment

Working...
                                        X