Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is niet combineerbaar.......

Comment

• Dit is het flamenco rood:

Toch wel erg rood. Ik had graag bruin gehad, maar dat is niet mogelijk volgens mij?
      Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
      http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
        Dit is het flamenco rood:

Toch wel erg rood. Ik had graag bruin gehad, maar dat is niet mogelijk volgens mij?
        Prachtige stoelen, mooi design.

Alles is mogelijk bij Mercedes. Dan kies je een designo bruin interieur...

Comment

die zetels doen me aan astronauten denken
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Zie hoe hoog die deurstijlen komen... kleinere mensen moeten straks nog een kussen onder hun gat steken om over de rand te kunnen kijken.

Comment

Puik interieur hoor...! Ik zou niet twijfelen... Nogmaals proficiat met uw aankoop, hé makker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                Zie hoe hoog die deurstijlen komen... kleinere mensen moeten straks nog een kussen onder hun gat steken om over de rand te kunnen kijken.
                Er lijkt me een ferme snuif photoshop aan te pas gekomen zijn, maar inderdaad, ik zag onlangs een niet al te lange kennis passeren in de E coupé en haar hoofd kwam net boven de gordellijn uit. Vreemd zicht... het leek wel een blonde pruik die voorbijflitste aan het stuur van een E coupé...

Comment

• Gewoon stoelen op de hoogste stand zetten en zal al flink stuk schelen!! Maar idd op de foto lijkt die gordellijn wel erg hoog!!

greetz

Comment

• niettemin wel een prachtig interieur hoor, I like it!!

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                      niettemin wel een prachtig interieur hoor, I like it!!

greetz
                      ik vind dat ook niet mis, maar ik zou dat nooit bestellen : na drie drie maanden is men op zoiets moegekeken
                      op zwart zou ik Natural Beige nemen, met alu inserts (geen hout want dan maakt het "pépé")

Comment

• Ik zou net wel zwart inleghout nemen. Zeker op de coupé want de deur heeft zowieso al in het midden een alu afwerking. Zwart hout is helemaal niet pépé hoor! Voor de rest zou ik ook voor natuur beige gaan.

Comment

• Dat zwart hout is idd prachtig veel mooier als alu.

Comment

• Alu heb je overal. Iedere wagen en merk biedt dat aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                              Alu heb je overal. Iedere wagen en merk biedt dat aan.
                              Waarom heb jij nooit een topic aangemaakt van je E?
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                Waarom heb jij nooit een topic aangemaakt van je E?
                                Hoe bedoel je?

Comment

Hoe bedoel je?
                                  Ik zou graag eens meer info over jouw E hebben...en wat foto's. Wij hebben ook een E facelift en vind het altijd leuk om dat soort aanverwante topics door te spitten.
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Dan moet ik die eerst wassen. Het is een 2009 W211, Avantgarde, zwart op zwart, met zwart houtinleg, leer, Comand, automaat en een paar prullen. Ik ben nu eigenlijk al aan het kijken welke de volgende wordt: E Berline W212 of E Coupe.

Comment

Dan moet ik die eerst wassen. Het is een 2009 W211, Avantgarde, zwart op zwart, met zwart houtinleg, leer, Comand, automaat en een paar prullen. Ik ben nu eigenlijk al aan het kijken welke de volgende wordt: E Berline W212 of E Coupe.
                                      Toch geen berline joh, die zijn spuuglelijk :-)
                                      Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                                      http://www.aanbod.be

Comment

• Op foto ja. In het echt in de goeie uitvoering: neen.

Een zwarte of witte AMG met volledig zwart interieur (incl. dakhemel) met pakweg een pano dak en een lekker zwart leren of natuurbeige interieur is toch wel te doen. Maar een niet AMG berline is inderdaad wat magertjes bij momenten. Hangt allemaal van de hoek af.

De berline is een E platform. De Coupe een C platform. Dat maakt een grond verschil. Mijn huidige E is gewoon zalig. Ik rij daar vaak 1000+km mee op een enkele dag, eventjes meeting op en af in het buitenland en 's avonds nog terugrijden. Allemaal geen probleem met het E comfort.

Beetje schrik dat een coupe als een C zal rijden qua geluidsisolatie en ophanging.

Een E (en een S) zijn echt ongelovelijke kilometer vreters. Je stapt fitter uit die wagens dan je erin stapt! Ook na 8uur van ononderbroken rijden.

Comment

Beetje schrik dat een coupe als een C zal rijden qua geluidsisolatie en ophanging.
                                          een E-coupé heeft uiteraard enkel de naam van een E, voor de rest is dat gewoon een C
                                          marketing-mannen van Mercedes zijn geen uilen

Comment

Working...
                                          X