Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Die matte lak zou 'k nooit moeten hebben, maar DAMN die zetelbekleding is grandioos.
    lol.... nu je 't zegt, dat is matte lak.
    Was me niet eens opgevallen, zo verblind door de schoonheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Die velgen passen daar niet onder.
      Kan jij dat zien op die foto dat ze ergens tegenschuren???
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Facelift Z4 ?

Enig idee of een facelift op korte termijn voorzien wordt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
          Enig idee of een facelift op korte termijn voorzien wordt ?
          Nu al ? dat modelleke is nog maar tegoei een jaar oud !
          2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
          2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            die sDrive daartussen slaat werkelijk nergens op
            Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Echt é! Laat die X- en S-drive daar toch gewoon van tussen...
            Is wettelijk opgelegd geweest o.v. het feit dat een (bijvoorbeeld) X5 35d niet echt een 3.5 liter motor was; maar wel die indruk gaf. Doordat er nu letters voorstaan mag het wel terug ...
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wettelijk?

Bij mercedes klopt er toch ook niks van die cijfers?
              C350 is een 3 liter
              C250 is een 1.8
              C63 is een 6.2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Wettelijk?

Bij mercedes klopt er toch ook niks van die cijfers?
                C350 is een 3 liter
                C250 is een 1.8
                C63 is een 6.2
                Staat toch overal een letter voor. 535d is ook geen 3.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Die matte lak zou 'k nooit moeten hebben, maar DAMN die zetelbekleding is grandioos.
                  't Heeft hier iets van weg:

Seat Ibiza Bocanegra.

Comment

• Mjah, laat ons zeggen dat, áls er al een trendsetter is op het vlak van diamond pattern lederstikking, het zeker geen Seat zal zijn. Vroeger zag je dat vrij vaak, en zeker bij de duurdere (sport)wagens. Bentley biedt dat ook nog altijd aan. Benz stopt 't standaard in z'n 65AMG-modellen. Enzovoort.

Op die Seat vind ik de uitvoering geenszins geslaagd.

Comment

• Hey iedereen,

zou graag een nieuwe Z 4 bestellen en ben via internet gebotst op één van volgende advertenties:

http://nl.autoscout24.be/Details.asp...649319&asrc=fa.

Zij verwijzen verder naar deze site ... en als ik het goed begrijp krijg je toch een minimale korting van 15 % !

Bei APL können Sie deutsche Neuwagen günstig kaufen mit Top Rabatt. Kostenlose Neuwagenvermittlung zum besten Preis.

Iemand een idee wat dit is en hoe die mannen werken. Mijn Duits is namelijk niet zo goed.
                      Bovendien wat met importtaksen ...

Iemand hulp ...

THX

Comment

Hey iedereen,

zou graag een nieuwe Z 4 bestellen en ben via internet gebotst op één van volgende advertenties:

http://nl.autoscout24.be/Details.asp...649319&asrc=fa.

Zij verwijzen verder naar deze site ... en als ik het goed begrijp krijg je toch een minimale korting van 15 % !

Bei APL können Sie deutsche Neuwagen günstig kaufen mit Top Rabatt. Kostenlose Neuwagenvermittlung zum besten Preis.

Iemand een idee wat dit is en hoe die mannen werken. Mijn Duits is namelijk niet zo goed.
                        Bovendien wat met importtaksen ...

Iemand hulp ...

THX
                        je moet vragen naar de nettopreis, en dan betaal je de BTW in België.

Comment

• Z4 configuratie

Eindelijk ... het is zover !! Na lang wikken en wegen koop ik mijn normalerwijze deze week een Z4. Voorwaarden bij dealer lijken me goed en BMW doet er bovendien nog zo'n 1000 euro af.

Alle suggesties zijn welkom, maar zou gaan voor volgende configuratie.

23i handgeschakeld

Havana kleur

Comfortline pakket (PDC, verwarmde zetels, ...)

Voor interieur aan het twijfelen tussen het design pure white pakket en zwart leder met geborsteld aluminium inleg.

Het zwarte interieur heb ik al bij mijn huidige wagen, maar is tijdloos en onderhoudsvriendelijk. Het wit lederen interieur draagt mijn voorkeur weg maar lijkt me zo moeilijk te onderhouden . Iemand ervaring met het onderhoud van dit laatste interieur ?

Velgen: voorkeur gaat uit naar styling 296, maar wat zijn die duur . Misschien hou ik het bij de standaardvelgen en koop ik achteraf wel ergens een setje velgen ... .

Mis ik nog iets ???

THX

Comment

Eindelijk ... het is zover !! Na lang wikken en wegen koop ik mijn normalerwijze deze week een Z4. Voorwaarden bij dealer lijken me goed en BMW doet er bovendien nog zo'n 1000 euro af.

23i handgeschakeld

Havana kleur

Voor interieur aan het twijfelen tussen het design pure white pakket en zwart leder met geborsteld aluminium inleg.

Het zwarte interieur heb ik al bij mijn huidige wagen, maar is tijdloos en onderhoudsvriendelijk. Het wit lederen interieur draagt mijn voorkeur weg maar lijkt me zo moeilijk te onderhouden . Iemand ervaring met het onderhoud van dit laatste interieur ?

Velgen: voorkeur gaat uit naar styling 296, maar wat zijn die duur . Misschien hou ik het bij de standaardvelgen en koop ik achteraf wel ergens een setje velgen ... .

Mis ik nog iets ???

THX
                            Is Havanna niet altijd in combinatie met Design Pure White?

Mijn ervaringen na 1 jaar op regelmatige basis met de Z4 gereden te hebben:

- Ga voor Navi Professional! Zoveel meer dan enkel een Navigatiesysteem. Harde schijf voor muziek, boordcomputer, bediening van CD, weergave van onderhoudsintervallen, allerlei functies die je kan activeren naar wens (vb: 3x knipperen bij veranderen van vak, hoelang moet de verlichting blijven branden als je thuiskomt, moet de auto z'n deuren automatisch sluiten na vertrek,...). De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid! Kortom: alle voertuiginformatie die je maar kan bedenken wordt snel en duidelijk weergegeven. Het is echt een gigantisch slimme computer.
                            - Als je houdt van sportief rijden ga je zeer tevreden zijn van de optionele M-ophanging. Redelijk comfortabel in normale stand, in sport en sport+ wordt het een genot om mee te rijden. (sowieso is sport en sport+ een verademing, zelfs zonder M-ophanging, want je stuur wordt directer, gasrespons is directer,... De auto rijdt eigelijk zoveel beter in het algemeen.)
                            - Interieur: ik ben zeer blij dat ik op het schitterend afgewerkte interieur in Elfenbeinweiss kan kijken. Het dashboard dat deels in het wit zit geeft een nog 'opener' gevoel, echt een aanrader. De keren dat ik in een zwart interieur zat gaf dat toch een andere sfeer, en ik heb het liefst de sfeer die gecreëerd wordt door het witte interieur. Onderhoud valt redelijk mee. Hier staan er nu na 1 jaar 20.000km op en als je er tweewekelijks tot maandelijks 15min onderhoud in steekt kan je terug verder. Niet twijfelen, ga maar voor design pure white (wat dus standaard was bij Havanna dacht ik?)!

Comment

23i handgeschakeld

Havana kleur

Mis ik nog iets ???

THX

Mis ik nog iets...
                              Kan u zelf niet beslissen wat belangrijk voor u is en wat niet? Je hebt toch de optielijst, dealer voor info, proefrit, Bornem. Het ligt voor de hand dat een bleek interieur meer onderhoud vraagt, en zéker bij een cabrio.

Mis ik nog iets...
                              Uw voorkeur gaat uit naar styling 296, maar ze zijn te duur; dus u mist de nodige fondsen om uw droom helemaal waar te maken.

Mis ik nog iets...
                              Een motor die de Z4 helemaaltot z'n recht doet komen, de 35i dus...

Mis ik nog iets...
                              Een heleboel opties die in uw config niet staan, maar die voor u misschien helemaal niet belangrijk zijn. Als u nu van de forumleden een heleboel hebbedingetjes opgesomd krijgt die u nog eens 10K euro lichter maakt, gaat u dat dan ook doen? Als u dat niet doet, dan is de vraag overbodig geweest..

Mis ik nog iets?

Comment

• RedFive, een beetje minder fars mag wel anders.
                                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

23i handgeschakeld

Havana kleur

Mis ik nog iets ???

THX
                                  Als je eens een 23i in Havanna en pure white wil zien, dan kan je terecht bij Juma in Mechelen, daar staat er eentje in de showroom (misschien krijg je bij die wagen nog betere voorwaarden).
                                  Voor de rest, ik zou eerder geld geven aan een goede navi/hifi dan aan die (inderdaad dure) velgen.

Succes er mee ! En laat ons weten wat het geworden is!
                                  2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                                  2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                    RedFive, een beetje minder fars mag wel anders.
                                    Zie locatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                                      Mis ik nog iets...
                                      Kan u zelf niet beslissen wat belangrijk voor u is en wat niet? Je hebt toch de optielijst, dealer voor info, proefrit, Bornem. Het ligt voor de hand dat een bleek interieur meer onderhoud vraagt, en zéker bij een cabrio.

Mis ik nog iets...
                                      Uw voorkeur gaat uit naar styling 296, maar ze zijn te duur; dus u mist de nodige fondsen om uw droom helemaal waar te maken.

Mis ik nog iets...
                                      Een motor die de Z4 helemaal tot z'n recht doet komen, de 35i dus...

Mis ik nog iets...
                                      Een heleboel opties die in uw config niet staan, maar die voor u misschien helemaal niet belangrijk zijn. Als u nu van de forumleden een heleboel hebbedingetjes opgesomd krijgt die u nog eens 10K euro lichter maakt, gaat u dat dan ook doen? Als u dat niet doet, dan is de vraag overbodig geweest..

Mis ik nog iets?
                                      Ja man ... het is ver gekomen !
                                      Je medemens zijn mening vragen is blijkbaar voldoende om op zijn plaats gezet te worden.
                                      Maar eerlijk is eerlijk ... literair gezien is dit een prachtige repliek !
                                      Maar het is niet omdat je iets kan betalen dat je daarom onnozel moet doen en ook alles moet uitgeven. Vandaar mijn vraag ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Is Havanna niet altijd in combinatie met Design Pure White?

Mijn ervaringen na 1 jaar op regelmatige basis met de Z4 gereden te hebben:

- Ga voor Navi Professional! Zoveel meer dan enkel een Navigatiesysteem. Harde schijf voor muziek, boordcomputer, bediening van CD, weergave van onderhoudsintervallen, allerlei functies die je kan activeren naar wens (vb: 3x knipperen bij veranderen van vak, hoelang moet de verlichting blijven branden als je thuiskomt, moet de auto z'n deuren automatisch sluiten na vertrek,...). De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid! Kortom: alle voertuiginformatie die je maar kan bedenken wordt snel en duidelijk weergegeven. Het is echt een gigantisch slimme computer.
                                        - Als je houdt van sportief rijden ga je zeer tevreden zijn van de optionele M-ophanging. Redelijk comfortabel in normale stand, in sport en sport+ wordt het een genot om mee te rijden. (sowieso is sport en sport+ een verademing, zelfs zonder M-ophanging, want je stuur wordt directer, gasrespons is directer,... De auto rijdt eigelijk zoveel beter in het algemeen.)
                                        - Interieur: ik ben zeer blij dat ik op het schitterend afgewerkte interieur in Elfenbeinweiss kan kijken. Het dashboard dat deels in het wit zit geeft een nog 'opener' gevoel, echt een aanrader. De keren dat ik in een zwart interieur zat gaf dat toch een andere sfeer, en ik heb het liefst de sfeer die gecreëerd wordt door het witte interieur. Onderhoud valt redelijk mee. Hier staan er nu na 1 jaar 20.000km op en als je er tweewekelijks tot maandelijks 15min onderhoud in steekt kan je terug verder. Niet twijfelen, ga maar voor design pure white (wat dus standaard was bij Havanna dacht ik?)!

Staat uwe Z4 ergens in "mijn auto" ?

Comment

• nee, is geen topic van

Comment

Working...
                                          X