Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Z4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenRond die tijd vindt het M-sportpakket ook z’n weg naar de eenvoudiger Z4’s.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk vind die bumpers en velgen echt afschuwelijk.Jij hebt het echt niet voor de laatse creaties van het M-sportpakket hé. De bumpers vind ik zeker niet lelijk. Hier is van chromé lijsten zeker geen sprake.
de velgen daarentegen lijken zeer fel op de styling 230 die ik destijds onder mijn 335i heb gehad. Ik zie ook geen 'M'-logo op deze velgen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat vind ik nog het spijtigste. Als je dan zo'n 3.5is koopt heb je 0,0 exclusiviteit. Het enige wat heb je wel hebt is onopvallendheid, maar iemand die een M koopt wil toch een beetje verschil met de 'gewonere' BMW's. Hierdoor vind ik dat deze 3.5is in de verste verte een 'echte' M is.
Maar je hebt wel een ENOOOOORME type-aanduiding op de zijkant.
Nu snap ik ook waarom die niet meer achteraan komt. Als bmw zo verder doet is binnenkort de koffer niet breed genoeg meer voor alle letters
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenOk, dus geen Z4 M wel M Sportpakket. Leuk, vermogen quasi hetzelfde, geen stap achteruit dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat vind ik nog het spijtigste. Als je dan zo'n 3.5is koopt heb je 0,0 exclusiviteit. Het enige wat heb je wel hebt is onopvallendheid, maar iemand die een M koopt wil toch een beetje verschil met de 'gewonere' BMW's. Hierdoor vind ik dat deze 3.5is in de verste verte een 'echte' M is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichtennope, niet elke m-rijder moet zo nodig spoilers rond zijn wagen hebben, gelukkig maar. Ze hangen eraan, maar zonder rijdt dat evengoed. Wel, technisch gezien, beter eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenZe hangen eraan, maar zonder rijdt dat evengoed. Wel, technisch gezien, beter eigenlijk.
Neem als voorbeeld : de M3 CSL .
Dat minuscule klein spoillertje achteraan zorgt voor (ik dacht) 25kg neerwaartse druk , wat zonder twijfel de wegligging aan hogere snelheden bevordert .2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJij hebt het echt niet voor de laatse creaties van het M-sportpakket hé. De bumpers vind ik zeker niet lelijk. Hier is van chromé lijsten zeker geen sprake.
de velgen daarentegen lijken zeer fel op de styling 230 die ik destijds onder mijn 335i heb gehad. Ik zie ook geen 'M'-logo op deze velgen.Ik zou het eens moeten zien op een zwarte, misschien dat het dan beter meevalt.
En dit keer geen chromé idd.
Die velgen zijn idd gewoon de velgen op je 335i waar nog een extra draai aan gegeven is. BMW krijgt voor deze velgen van mij echt 0 op 10, als je weet hoe prachtig sommige andere velgen van BMW soms zijn.
Comment
-
Mja, 360pk is meer dan enkel motormanagement hé. Maar inderdaad, er zijn veel verschillende versies van dezelfde motor. Volgens mij moet je gewoon via de BMW-diagnosecomputer gewoon van 306 naar 340pk kunnen gaan.
Zelfde ophanging als onder de onze, met een beter klinkende uitlaat en 340pk... Fun gegarandeerd!
Comment
-
Klinkt exact hetzelfde als een gewone 35i Z4 op 't eerste gehoor..
+ YouTube Video
Dat zijn ook allemaal papieren waardes.. stock 35i heeft nooit minder dan 310-315 pk en 450 Nm (als de motor volledig los is). Ik zou de BMW P Powerkit +20 pk ook eens op een bank willen zien net als deze Z4 om te zien hoeveel pk wérkelijk.
Comment
Comment