Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog wat video's van de BMW Z4 sDrive35is...

Last edited by ; 13/12/2009, 11:23.

Comment

• Ik vind die bumpers en velgen echt afschuwelijk.

Dat M-stuurtje en de specs daarentegen. Het valt wel op dat BMW hiermee mikt op de TT RS (exact evenveel pk)...

Ik hoop nog steeds op een echte M-versie met de V8 van de M3...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Rond die tijd vindt het M-sportpakket ook z’n weg naar de eenvoudiger Z4’s.
        Dat vind ik nog het spijtigste. Als je dan zo'n 3.5is koopt heb je 0,0 exclusiviteit. Het enige wat heb je wel hebt is onopvallendheid, maar iemand die een M koopt wil toch een beetje verschil met de 'gewonere' BMW's. Hierdoor vind ik dat deze 3.5is in de verste verte een 'echte' M is.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Ik vind die bumpers en velgen echt afschuwelijk.
          Jij hebt het echt niet voor de laatse creaties van het M-sportpakket hé. De bumpers vind ik zeker niet lelijk. Hier is van chromé lijsten zeker geen sprake.
          de velgen daarentegen lijken zeer fel op de styling 230 die ik destijds onder mijn 335i heb gehad. Ik zie ook geen 'M'-logo op deze velgen.
          OO 00 OO

Comment

• Nice kar

Wel tamelijk lelijke achterbumper en waarom in godsnaam die hondslelijke alu-spiegels??

Comment

• Audi achterna, binnenkort nog led-balken ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Dat vind ik nog het spijtigste. Als je dan zo'n 3.5is koopt heb je 0,0 exclusiviteit. Het enige wat heb je wel hebt is onopvallendheid, maar iemand die een M koopt wil toch een beetje verschil met de 'gewonere' BMW's. Hierdoor vind ik dat deze 3.5is in de verste verte een 'echte' M is.

Maar je hebt wel een ENOOOOORME type-aanduiding op de zijkant.
                Nu snap ik ook waarom die niet meer achteraan komt. Als bmw zo verder doet is binnenkort de koffer niet breed genoeg meer voor alle letters

Comment

• Da's bij de gewone Z4's ook zo hoor. Gelukkig bestaat er de optie voor €0,00: weglaten typebenaming!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    Ok, dus geen Z4 M wel M Sportpakket. Leuk, vermogen quasi hetzelfde, geen stap achteruit dus.
                    Een stap zijwaarts. Nm's, verbruik en pk's zijn op conto van de twee turbo's, wijl de Z4M nog atmosferisch doorjankt en lichter is.

Comment

Nope, niet elke M-rijder moet zo nodig spoilers rond zijn wagen hebben, gelukkig maar. Ze hangen eraan, maar zonder rijdt dat evengoed. Wel, technisch gezien, beter eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                        nope, niet elke m-rijder moet zo nodig spoilers rond zijn wagen hebben, gelukkig maar. Ze hangen eraan, maar zonder rijdt dat evengoed. Wel, technisch gezien, beter eigenlijk.
                        beter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                          Ze hangen eraan, maar zonder rijdt dat evengoed. Wel, technisch gezien, beter eigenlijk.
                          Daar ben ik het toch niet geheel akkoord mee
                          Neem als voorbeeld : de M3 CSL .
                          Dat minuscule klein spoillertje achteraan zorgt voor (ik dacht) 25kg neerwaartse druk , wat zonder twijfel de wegligging aan hogere snelheden bevordert .
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Jij hebt het echt niet voor de laatse creaties van het M-sportpakket hé. De bumpers vind ik zeker niet lelijk. Hier is van chromé lijsten zeker geen sprake.
                            de velgen daarentegen lijken zeer fel op de styling 230 die ik destijds onder mijn 335i heb gehad. Ik zie ook geen 'M'-logo op deze velgen.
                            Mja, ik vind het gewoon geen meerwaarde tov de standaard bumpers. Ik zou het eens moeten zien op een zwarte, misschien dat het dan beter meevalt. En dit keer geen chromé idd.

Die velgen zijn idd gewoon de velgen op je 335i waar nog een extra draai aan gegeven is. BMW krijgt voor deze velgen van mij echt 0 op 10, als je weet hoe prachtig sommige andere velgen van BMW soms zijn.

Comment

• Zalig, beetje een semi-M dus.. tellertjes zijn ook anders zo te zien.

340 pk, sportuitlaat (stock 35i Z4 klinkt al zalig goed), M-kit, etc

Ik ben fan!

Hoeveel 35i varianten bestaan er nu al? 306 pk, 326 pk, 340 pk en 360 pk (Alpina)

Comment

• Mja, 360pk is meer dan enkel motormanagement hé. Maar inderdaad, er zijn veel verschillende versies van dezelfde motor. Volgens mij moet je gewoon via de BMW-diagnosecomputer gewoon van 306 naar 340pk kunnen gaan.

Zelfde ophanging als onder de onze, met een beter klinkende uitlaat en 340pk... Fun gegarandeerd!

Comment

• Klinkt exact hetzelfde als een gewone 35i Z4 op 't eerste gehoor..

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat zijn ook allemaal papieren waardes.. stock 35i heeft nooit minder dan 310-315 pk en 450 Nm (als de motor volledig los is). Ik zou de BMW P Powerkit +20 pk ook eens op een bank willen zien net als deze Z4 om te zien hoeveel pk wérkelijk.

Comment

• Nog wat foto's van het optionele M-sportpakket. Hier op een 3.0i.

OO 00 OO

Comment

• Niet zo mooi, dit is enkel een optisch pakket?

Comment

• Ik blijf echt op men honger zitten

Comment

• Minder mooie velgen, maar wel met het M-logo.

OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X