Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat man!
    Ziet er lekker uit.

Comment

• Schitterend mooie kleurencombinatie, man! Congrats.

De velgen zijn helemaal m'n ding niet (vind ze te "dicht", en een beetje te klassiek ook), maar voor de rest een magnifieke kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        De velgen zijn helemaal m'n ding niet (vind ze te "dicht", en een beetje te klassiek ook), maar voor de rest een magnifieke kar.
        Tsja... Ik ben dan ook eerder een fan van klassiekers, maar ik wou toch een iets modernere wagen voor dagelijks gebruik.
        Ik heb zitten twijfelen tussen de 19" ster velgen en deze, maar deze 18" deden me denken aan mijn E30 Cabrio die ik enkele jaren geleden had. Ik vond de 19" ook iets te leeg...

Smaken verschillen, he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door l:x Bekijk Berichten
          Tsja... Ik ben dan ook eerder een fan van klassiekers, maar ik wou toch een iets modernere wagen voor dagelijks gebruik.
          Ik heb zitten twijfelen tussen de 19" ster velgen en deze, maar deze 18" deden me denken aan mijn E30 Cabrio die ik enkele jaren geleden had. Ik vond de 19" ook iets te leeg...

Smaken verschillen, he
          En de vraag van de dag.

Wat vind je nu van dat rood?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            En de vraag van de dag.

Wat vind je nu van dat rood?
            Het rood (in het echt, niet op de foto's) is écht nice! Het is eigenlijk een "baksteenrood" en staat echt goed met het "donker"grijs.

I'm a happy man :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door l:x Bekijk Berichten
              Het rood (in het echt, niet op de foto's) is écht nice! Het is eigenlijk een "baksteenrood" en staat echt goed met het "donker"grijs.

I'm a happy man :p
              Goed!

Comment

• Schitterende kleurencombinatie!
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Prachtige Z4!

Dat interieur hebben ze zo goed gedaan, ben er al van dag 1 verliefd op

Nog een filmpje gevonden

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• TomT schrijf eens wat ervaringen over de Z4
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• De goed-nieuws-show blijft duren: de verkoper wist me net te zeggen dat de papieren opgehaald mogen worden. Nu de verzekeraar bellen om de platen aan te vragen en we zijn vertrokken!

Vrijdag is de "aflevering"...

Comment

• proficiat met de levering, en goed dat je geluisterd hebt om de kleurencombo te wijzigen.
                        ik zou zelf achter men platen gaan. want elke dag langer wachten is er ééntje teveel.

oja zijn er nog mensen die als ze op imagedingens foto's klikken enkel een leeg scherm krijgen? ik krijg altijd zo een scherm met links wat codes en rechts een wit kot.
                        wimoptiek.be op

Comment

• vandaag eentje in't echt gezien. zéér mooie wagen, maar spijtig genoeg was het in een enorm mottige kleur... pêche zou ik durven zeggen, echt niet mooi voor die wagen
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten

vet kot

Comment

• Met de nieuwe Performance velgen

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• Damn, knappe Z4's op deze pagina!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                      Damn, knappe Z4's op deze pagina!
                                      Juist jammer van die witte kleur

die zwarte vind ik wel knap gedaan, ben niet voor aftermarketspul maar dit is wel übervet

Comment

• Kunt ge bij BMW Individual heel uw kar niet in shadowline laten zetten?

Comment

• Die matzwarte Z4 is de eerste waarvan ik de kont kan appreciëren. Lijnen komen beter uit
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X