Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De velgen zijn helemaal m'n ding niet (vind ze te "dicht", en een beetje te klassiek ook), maar voor de rest een magnifieke kar.
Tsja... Ik ben dan ook eerder een fan van klassiekers, maar ik wou toch een iets modernere wagen voor dagelijks gebruik.
Ik heb zitten twijfelen tussen de 19" ster velgen en deze, maar deze 18" deden me denken aan mijn E30 Cabrio die ik enkele jaren geleden had. Ik vond de 19" ook iets te leeg...
Tsja... Ik ben dan ook eerder een fan van klassiekers, maar ik wou toch een iets modernere wagen voor dagelijks gebruik.
Ik heb zitten twijfelen tussen de 19" ster velgen en deze, maar deze 18" deden me denken aan mijn E30 Cabrio die ik enkele jaren geleden had. Ik vond de 19" ook iets te leeg...
De goed-nieuws-show blijft duren: de verkoper wist me net te zeggen dat de papieren opgehaald mogen worden. Nu de verzekeraar bellen om de platen aan te vragen en we zijn vertrokken!
proficiat met de levering, en goed dat je geluisterd hebt om de kleurencombo te wijzigen.
ik zou zelf achter men platen gaan. want elke dag langer wachten is er ééntje teveel.
oja zijn er nog mensen die als ze op imagedingens foto's klikken enkel een leeg scherm krijgen? ik krijg altijd zo een scherm met links wat codes en rechts een wit kot.
vandaag eentje in't echt gezien. zéér mooie wagen, maar spijtig genoeg was het in een enorm mottige kleur... pêche zou ik durven zeggen, echt niet mooi voor die wagen
Comment