weet er iemand wanneer de 2.0i er komt?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Z4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichtenweet er iemand wanneer de 2.0i er komt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichtenweet er iemand wanneer de 2.0i er komt?
Eerst de zwaardere modellen verkopen en als de verkoop afneemt, de verkoop een nieuwe impuls geven met lichtere motoren. 't Zal bij deze ook wel zo gebeuren.
Comment
-
Hola zeg, ondanks mijn zware interesse voor wagens, wist ik totaal niet van de Z4 update! Ik verschoot dan ook serieus toen ik deze namiddag een paar auto's voor mij een knap cabriootje zag rijden, het niet kon plaatsen in mijn geheugen, en vervolgens toen de wagen ging tanken, ik ff een toertje rond de wagen ging rijden, om dan te constateren dat er "Z4" op de achterkant stond.
1 woord: SEXY!!!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
Comment
-
Gisteren bij Ottevaere naar de voorstelling gaan kijken. De wagen stond er in dezelfde configuratie als degene op het Autosalon van Brussel.
Ik heb voor het eerst de sDrive23i horen draaien en het klinkt toch lekker. Ze hebben natuurlijk geen rondjes gereden in de showroom, maar het stationair gepruttel klonk me als muziek in de oren!
De verkoper wist me te zeggen dat ik volgende week een testrit mag komen maken
En als laatste... nu vindt ons madam het blauw toch een mooie kleur! Pech voor haar, want het blijft een grijze. (Ik verschoot ervan hoe licht dat Space Grau eigenlijk wel is... Er stond een 3 cabrio in die kleur...)
Een car cover en die verkorte antenne worden toch nog 2 dingen die ik me ga aanschaffen, hoor!
Comment
-
Gisteren bij Van Osch in Tienen gaan kijken.
- geen ontvangst
- weinig volk maar vooral m'as-tu vu-volk
- nauwelijks drank
- niks gratis
Z4: prachtige front. Echt heerlijk sportieve look, zowel langs voor als in profiel.
Maar achterkant -> daar ben ik geen fan van. De achterlichten zien er nogal pudding uit
Er was meer volk geïnteresseerd in de nieuwe E-klasse die buiten stond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenMijn vrouw heeft in haar 335i Korallrot voor de zetels.
Dat vuil worden valt best mee sé.
De zetels zien er nog uit als nieuw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door l:x Bekijk BerichtenIk heb eens rondgekeken op het net en sommige wagens met korallrot interieur lijken echt wel fel (bijna oranje-rood). Ik hoop dat niet het geval is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenInterieurkleur-foto's bedriegen quasi altijd.
Het zou zonde zijn dat ik nu met een Z4 met speeldgoedkleuren interieur opgescheept zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door l:x Bekijk BerichtenIk heb gezien dat er in Sint-Niklaas (dichtste bij Mechelen) een 3-serie met Korallrot interieur staat (tweedehandswagens)... Misschien morgen eens binnenspringen als "geïntereseerde" om de kleur eens in het echt te kunnen zien.
Het zou zonde zijn dat ik nu met een Z4 met speeldgoedkleuren interieur opgescheept zit.
Edit:
Toch zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenJe moet anders eens naar Pol Callens zijn topic kijken.Hij heeft een 135i in Spacegrau met Korallrot interieur!
Edit:
Toch zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door l:x Bekijk BerichtenAuch... dat ziet er echt wel ROOOOD uit... Verdekke
Ge moet gewoon uit uwe kop krijgen da zwart de enige deftige kleur voor een interieur is. Ik heb daar tot voor kort ook last van gehad
Comment
-
Het rood van BMW is naar mijn gedacht ook iets te fel.
Spijtig dat er geen bruin leder beschikbaar is.
Morgen ga ik ook naar de dealer om hem te bekijken vraag me af welke kleur er zal te bekijken zijn.
Op de foto's afgaande is hij voor mij het mooist in het wit, zilver, blauw en zwart natuurlijk maat iedere auto staat mooi in het zwart.
In het spacegrau is hij niet zo geslaagd volgens de foto's die ik gezien heb, wat me verwonderd heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDa gaat super staan op uw kar jong
Ik moet zeggen dat ik nu toch wel met een bang hartje afwacht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door l:x Bekijk BerichtenIk heb eens rondgekeken op het net en sommige wagens met korallrot interieur lijken echt wel fel (bijna oranje-rood). Ik hoop dat niet het geval is...
Op foto verspringt Korallrot altijd naar een soort hevig rood-oranje.
In realiteit is het donker rood.
Gisteren naar de voorstelling van de Z4 geweest bij BMW.
Er stond daar een zwarte met interieur in Korallrot.
Prachtig gewoon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenNee, absoluut niet!!!
Op foto verspringt Korallrot altijd naar een soort hevig rood-oranje.
In realiteit is het donker rood.
Gisteren naar de voorstelling van de Z4 geweest bij BMW.
Er stond daar een zwarte met interieur in Korallrot.
Prachtig gewoon!
BTW: Deze foto's van het salon in Detroit hadden mij doen beslissen om voor Spacegrau/Korallrot te gaan. Hier ziet het rood er niet zo KNAL uit
PS: Valt het op dat ik een beetje geobsedeerd geraakt ben door "mijn" Z4? Sorry hiervoor :p
Comment
Comment