Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• weet er iemand wanneer de 2.0i er komt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
      weet er iemand wanneer de 2.0i er komt?
      Tot op heden geen informatie over tegengekomen/gevonden. Ik denk dus niet dat er direct plannen voor zijn...

Comment

• De 2.0 zou er in de eerste jaren niet komen hebben ze me verteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
          weet er iemand wanneer de 2.0i er komt?
          Als ik het goed voor heb was het bij de vorige Z4 ook een kleine 3 jaar wachten voor dat ze de 2.0i introduceerden (2005).
          Eerst de zwaardere modellen verkopen en als de verkoop afneemt, de verkoop een nieuwe impuls geven met lichtere motoren. 't Zal bij deze ook wel zo gebeuren.

Comment

• Hola zeg, ondanks mijn zware interesse voor wagens, wist ik totaal niet van de Z4 update! Ik verschoot dan ook serieus toen ik deze namiddag een paar auto's voor mij een knap cabriootje zag rijden, het niet kon plaatsen in mijn geheugen, en vervolgens toen de wagen ging tanken, ik ff een toertje rond de wagen ging rijden, om dan te constateren dat er "Z4" op de achterkant stond.

1 woord: SEXY!!!

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Mooie vergelijking. De oude vind ik nog altijd knap, zeker z'n kop is (schuin frontaal gezien) zeker even knap (imo knapper zelfs), en z'n lijnen zijn nog specialer dan die van de nieuwe. Maar de nieuwe oogt aanvaardbaarder, minder speciaal. Alletwee mooie wagens, hopelijk is de nieuwe een groter succes dan de vorige.

Comment

• Gisteren bij Ottevaere naar de voorstelling gaan kijken. De wagen stond er in dezelfde configuratie als degene op het Autosalon van Brussel.

Ik heb voor het eerst de sDrive23i horen draaien en het klinkt toch lekker. Ze hebben natuurlijk geen rondjes gereden in de showroom, maar het stationair gepruttel klonk me als muziek in de oren!

De verkoper wist me te zeggen dat ik volgende week een testrit mag komen maken

En als laatste... nu vindt ons madam het blauw toch een mooie kleur! Pech voor haar, want het blijft een grijze. (Ik verschoot ervan hoe licht dat Space Grau eigenlijk wel is... Er stond een 3 cabrio in die kleur...)

Een car cover en die verkorte antenne worden toch nog 2 dingen die ik me ga aanschaffen, hoor!

Comment

• Gisteren bij Van Osch in Tienen gaan kijken.
                    - geen ontvangst
                    - weinig volk maar vooral m'as-tu vu-volk
                    - nauwelijks drank
                    - niks gratis

Z4: prachtige front. Echt heerlijk sportieve look, zowel langs voor als in profiel.
                    Maar achterkant -> daar ben ik geen fan van. De achterlichten zien er nogal pudding uit

Er was meer volk geïnteresseerd in de nieuwe E-klasse die buiten stond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                      Mijn vrouw heeft in haar 335i Korallrot voor de zetels.
                      Dat vuil worden valt best mee sé.
                      De zetels zien er nog uit als nieuw.
                      Ik heb eens rondgekeken op het net en sommige wagens met korallrot interieur lijken echt wel fel (bijna oranje-rood). Ik hoop dat niet het geval is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door l:x Bekijk Berichten
                        Ik heb eens rondgekeken op het net en sommige wagens met korallrot interieur lijken echt wel fel (bijna oranje-rood). Ik hoop dat niet het geval is...
                        Interieurkleur-foto's bedriegen quasi altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Interieurkleur-foto's bedriegen quasi altijd.
                          Ik heb gezien dat er in Sint-Niklaas (dichtste bij Mechelen) een 3-serie met Korallrot interieur staat (tweedehandswagens)... Misschien morgen eens binnenspringen als "geïntereseerde" om de kleur eens in het echt te kunnen zien.

Het zou zonde zijn dat ik nu met een Z4 met speeldgoedkleuren interieur opgescheept zit.

Comment

Ik heb gezien dat er in Sint-Niklaas (dichtste bij Mechelen) een 3-serie met Korallrot interieur staat (tweedehandswagens)... Misschien morgen eens binnenspringen als "geïntereseerde" om de kleur eens in het echt te kunnen zien.

Het zou zonde zijn dat ik nu met een Z4 met speeldgoedkleuren interieur opgescheept zit.
                            Je moet anders eens naar Pol Callens zijn topic kijken.Hij heeft een 135i in Spacegrau met Korallrot interieur!
                            Edit:

Toch zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                              Je moet anders eens naar Pol Callens zijn topic kijken.Hij heeft een 135i in Spacegrau met Korallrot interieur!
                              Edit:

Toch zalig!
                              Auch... dat ziet er echt wel ROOOOD uit... Verdekke

Comment

Auch... dat ziet er echt wel ROOOOD uit... Verdekke
                                Da gaat super staan op uw kar jong

Ge moet gewoon uit uwe kop krijgen da zwart de enige deftige kleur voor een interieur is. Ik heb daar tot voor kort ook last van gehad

Comment

• Het rood van BMW is naar mijn gedacht ook iets te fel.
                                  Spijtig dat er geen bruin leder beschikbaar is.
                                  Morgen ga ik ook naar de dealer om hem te bekijken vraag me af welke kleur er zal te bekijken zijn.
                                  Op de foto's afgaande is hij voor mij het mooist in het wit, zilver, blauw en zwart natuurlijk maat iedere auto staat mooi in het zwart.
                                  In het spacegrau is hij niet zo geslaagd volgens de foto's die ik gezien heb, wat me verwonderd heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Da gaat super staan op uw kar jong
                                    Tsja... en anders kan ik nog steeds ander leder laten overtrekken :p

Ik moet zeggen dat ik nu toch wel met een bang hartje afwacht...

Comment

Nee, absoluut niet!!!
                                      Op foto verspringt Korallrot altijd naar een soort hevig rood-oranje.
                                      In realiteit is het donker rood.

Gisteren naar de voorstelling van de Z4 geweest bij BMW.
                                      Er stond daar een zwarte met interieur in Korallrot.
                                      Prachtig gewoon!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                        Nee, absoluut niet!!!
                                        Op foto verspringt Korallrot altijd naar een soort hevig rood-oranje.
                                        In realiteit is het donker rood.

Gisteren naar de voorstelling van de Z4 geweest bij BMW.
                                        Er stond daar een zwarte met interieur in Korallrot.
                                        Prachtig gewoon!
                                        Kan je mij zeggen bij welke dealer? Dan rijd ik ook eens tot daar...

BTW: Deze foto's van het salon in Detroit hadden mij doen beslissen om voor Spacegrau/Korallrot te gaan. Hier ziet het rood er niet zo KNAL uit

PS: Valt het op dat ik een beetje geobsedeerd geraakt ben door "mijn" Z4? Sorry hiervoor :p

Comment

• Ik heb net de slideshow bekeken vanop de link van l : x
                                          Die Z4 is toch fantastisch !

Enneuh l : x, ik ben ook 'n beetje geobsedeerd door deze prachtkar
                                          freude am fahren

Comment

Working...
                                          X