Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Grijs met rood leder

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Dat begint er al op te trekken!

'k Zou em zo nemen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Dat begint er al op te trekken!

'k Zou em zo nemen denk ik.
        Zeer knap idd, al zit er ietsje teveel rood in naar mijn zin. Enkel de zetels en hier en daar nog een lapje rood leder, is voor mij genoeg.
        De nieuwe Z4 oogt echt edeler, chiquer dan de vorige. Groter ook. En duurder.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• proficiat aan bmw. Zeer geslaagd deze opvolger. zowel open als gesloten komt hij nergens lomp over. agressieve styling zoals weleer.
          wimoptiek.be op

Comment

• lichtblauw

Comment

• Int begin vond ik er weinig aan, maar ondertussen...

Zo'n knappe wagen! Stom wel dat zo die ook zo'n belachelijk naam geven ipv gewoon Z4 3.0si.

Ik hoop hem snel eens in het echt te zien rijden!

Comment

• Close encounters of the First kind: live at the streets

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• die oranje pinkers in de spiegels zijn echt lelijk, voor de rest geen bemerkingen
                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                      die oranje pinkers in de spiegels zijn echt lelijk, voor de rest geen bemerkingen
                      Volgens mij is dat wel nog een streepje camouflage.. op de foto's van 't autosalon van Detroit zijn die namelijk niet te zien!

'k Vind dat de Z4 wel beter uitkomt in een donkere kleur!
                      freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        . Misschien een gekke vraag, maar zouden ze daar ook een diesel in gaan lepelen?
                        Dat zal wel een gekke vraag zijn. In tijden dat diesels in vraag gesteld worden voor dat soort klienteel dat niet zoveel kilometers bolt. Dit zal wel zo zijn in het segment dat deze wagens koopt. Een tweede wagen in veel gevallen.

Pol.
                        BMW M2 Coupé
                        Audi S5
                        Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk Berichten
                          Dat zal wel een gekke vraag zijn. In tijden dat diesels in vraag gesteld worden voor dat soort klienteel dat niet zoveel kilometers bolt. Dit zal wel zo zijn in het segment dat deze wagens koopt. Een tweede wagen in veel gevallen.

Pol.
                          Of 3e

Comment

• Prijzen Z4

Goed nieuws voor jullie belgen, kwam dit tegen op internet (lijkt mij vrij betrouwbaar)
                            De Belgische prijzen van de nieuwe Z4.

De nieuwe BMW Z4 staat in mei bij de dealers. In België kost hij 36.400 euro (Z4 sDrive 23i), 42.700 euro (Z4 sDrive 30i) of 47.800 euro (Z4 sDrive 35i). De meest markante nieuwigheid is wellicht de omschakeling van een stoffen kap naar een neerklapbare hardtop.

Link: http://www.autoscoops.eu/nieuws/2009...hermen-brussel

Comment

• 42k voor de 3.0i valt nog mee.. ik had hem duurder verwacht.
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk Berichten
                                Er zou wel een M-Coupé van deze Z komen.
                                Bron? Zou top zijn!

Voor mij de heetste car van het moment! Echt bloedmooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten

Comment

• Nieuwste BMW Z-4 staat inderdaad op het autosalon in Brussel in een "afgesloten ruimte" ... (Avant-première vrijdagavond op uitnodiging). Heb wagen inderdaad gezien, erin gezeten en verkopers hebben wagen laten zien open en gesloten ...
                                    's Avonds bij vertrek als EERSTE een originele nederlandstalige brochure bekomen van persverantwoordelijke BMW ! (waarvoor mijn dank ... is weer goed voor mijn collectie ...)
                                    Folders zijn alleen verkrijgbaar via persdienst op autosalon ... !
                                    SUPER !

Comment

Grijs met rood leder

WTF

Comment

• Beetle for sale?

Comment

Beetle for sale?

Zou de zitpositie in de nieuwe Z4 beter zijn dan in het vorige model?
                                          Ik bedoel dan iets lager?

Hebde erin gezeten?

Comment

Working...
                                          X