Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een zware 4.0 V8 die je jaarlijks 1780 eur aan tax kost ..
Doe mij dan maar de 3.2 V6 van de CSL en haal nog 300kg uit de auto ...
Ja, mij ook, maar die S54-motor (geen V6, maar 'n 6-in-lijn ) is niet meer aan te passen aan de strengere emissienormen, en wordt daarom niet meer geproduceerd.
Misschien een gekke vraag, maar zouden ze daar ook een diesel in gaan lepelen?
I'm pretty sure they will. Er zit een diesel in de '6 ook (incl. cabrio), er ligt een diesel in de TT, Mercedes-Benz toonde al een SLK studie met dieselmotor, ... 't zit er aan te komen, volgens mij.
Ja, mij ook, maar die S54-motor (geen V6, maar 'n 6-in-lijn ) is niet meer aan te passen aan de strengere emissienormen, en wordt daarom niet meer geproduceerd.
Ik denk dat ze ook de investering niet meer wilden doen in een 'oude' motor (hij is van ergens rond de eeuwwisseling zeker?). Ach ja, de eerste M3 was een viercilinder en daar kankert ook niemand meer over.
American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment