Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind 'm wat "Z8 meets SL" gehalte hebben

Comment

• Maar het interieur is het knapst

zeker die handrem/pintjes-aftrekker

Comment

• Ik vind hem fe-no-me-naal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
          Ik vind hem fe-no-me-naal
          schrap die TTS maar uit je onderschrift

Comment

• Dit is zelfs een BMW die ik zou willen zonder te zeggen " Maar......"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              schrap die TTS maar uit je onderschrift
              Echt hé!

Comment

• Wat een ketel! Heerlijk!

Echt geen coupe? Ik denk van wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Wat een ketel! Heerlijk!

Echt geen coupe? Ik denk van wel...
                  Wat is het nut van een coupé naast een roadster met stalen klapdak?

Comment

• Misschien maken ze er wel weer een shooting break van, zoals bij de Z3? Zou zalig zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Misschien maken ze er wel weer een shooting break van, zoals bij de Z3? Zou zalig zijn...
                      ist geen shooting brake?

Comment

• Iemand enig idee welke motoren er in de toekomst nog zullen ingepropt worden?

Comment

ist geen shooting brake?
                          Waar is de tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                            Iemand enig idee welke motoren er in de toekomst nog zullen ingepropt worden?
                            Misschien een diesel (om met de TT te concurreren) maar da's nog koffiedik kijken

Comment

Waar is de tijd.
                              Ja sorry, ge moet uwen bal ni voor de goal leggen en de keeper van het plein sturen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                Echt hé!
                                Ik vind dat je ééntje moet bestellen, die sixtieskar van jou verkopen en mij een testritje met de 2zitter geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                  Een zware 4.0 V8 die je jaarlijks 1780 eur aan tax kost ..
                                  Doe mij dan maar de 3.2 V6 van de CSL en haal nog 300kg uit de auto ...
                                  Ja, mij ook, maar die S54-motor (geen V6, maar 'n 6-in-lijn ) is niet meer aan te passen aan de strengere emissienormen, en wordt daarom niet meer geproduceerd.

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Misschien een gekke vraag, maar zouden ze daar ook een diesel in gaan lepelen?
                                  I'm pretty sure they will. Er zit een diesel in de '6 ook (incl. cabrio), er ligt een diesel in de TT, Mercedes-Benz toonde al een SLK studie met dieselmotor, ... 't zit er aan te komen, volgens mij.

Comment

Ja, mij ook, maar die S54-motor (geen V6, maar 'n 6-in-lijn ) is niet meer aan te passen aan de strengere emissienormen, en wordt daarom niet meer geproduceerd.
                                    Ik denk dat ze ook de investering niet meer wilden doen in een 'oude' motor (hij is van ergens rond de eeuwwisseling zeker?). Ach ja, de eerste M3 was een viercilinder en daar kankert ook niemand meer over.
                                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Filmpjes

[www.youtube.com]

[www.youtube.com]

[www.youtube.com]

[www.youtube.com]
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                        hij is van ergens rond de eeuwwisseling zeker
                                        Dat klinkt zoooooooo oud hé

Comment

Dat klinkt zoooooooo oud hé
                                          Eigenlijk wel. Maar hij ligt al wel in een E36.
                                          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Working...
                                          X