Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
    Ik heb begin december 2009 een E 250CDI besteld voor levering mei 2010. Toen ik in maart hoorde dat er een 7 trapsautomaat uitkwam vanaf levering september 2010, heb ik mijn levering kunnen uitstellen tot dat de 7 trapsautomaat zou beschikbaar zijn. Ik heb onlangs nog even nagevraagd, maar de levering van de 7 trapsautomaat (+ eco start/stop systeem) op de 250CDI is uitgesteld tot november-december dit jaar.
    Voor de andere 4-cylindermotoren zou deze 7-trapsautomaat beschikbaar zijn begin volgend jaar.
    Vanaf levering september is het wel al modeljaar 2011, met bvb de veranderingen van de led's bij de avant garde (bvb geen boomerang model meer, maar rechte led's; 3 jaar gratis update voor command gps, enz...)
    Heb je eigenlijk die aanloopwagen gehuurd bij MB?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
      Heb je eigenlijk die aanloopwagen gehuurd bij MB?
      Ik heb de aanloopwagen gratis ter beschikking gekregen van december tot mei (tot de 250 CDI kon geleverd worden, met 5-traps). Vanaf mei tot de levering van de E250CDI met 7 trapsautomaat, moet ik maandelijks huurgeld betalen. Een correcte deal dus.

Comment

Ik heb de aanloopwagen gratis ter beschikking gekregen van december tot mei (tot de 250 CDI kon geleverd worden, met 5-traps). Vanaf mei tot de levering van de E250CDI met 7 trapsautomaat, moet ik maandelijks huurgeld betalen. Een correcte deal dus.

Maar er komen ondertussen weer enkele maanden bij.

Comment

Ik heb begin december 2009 een E 250CDI besteld voor levering mei 2010. Toen ik in maart hoorde dat er een 7 trapsautomaat uitkwam vanaf levering september 2010, heb ik mijn levering kunnen uitstellen tot dat de 7 trapsautomaat zou beschikbaar zijn. Ik heb onlangs nog even nagevraagd, maar de levering van de 7 trapsautomaat (+ eco start/stop systeem) op de 250CDI is uitgesteld tot november-december dit jaar.
          Voor de andere 4-cylindermotoren zou deze 7-trapsautomaat beschikbaar zijn begin volgend jaar.
          Vanaf levering september is het wel al modeljaar 2011, met bvb de veranderingen van de led's bij de avant garde (bvb geen boomerang model meer, maar rechte led's; 3 jaar gratis update voor command gps, enz...)
          Die rechte LED's worden nu al uitgeleverd hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Die rechte LED's worden nu al uitgeleverd hoor
            Heb er vandaag al 1 gezien denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
              Heb er vandaag al 1 gezien denk ik.

Klopt! Modeljaar 2011 met de nieuwe led's wordt al uitgeleverd vanaf juni 2010.
              Het zijn aanpassingen op gebied van telematica (comand APS) die pas doorgevoerd worden vanaf september : verbeterde CD- en radiotekstweergave, optimale routebegeleiding gebaseerd op brandstofverbruik, 3D-beelden navigatie( zoals bij S-klasse), aanpassing linguatronic, 3 jaar gratis update.

Comment

• Tja, met Mercedes moet men blijkbaar veel geduld hebben. Mijn geduld werd al heel sterk op de proef gesteld, dus deze extra maanden zullen er ook nog wel bij kunnen zeker?
                Ondertussen gebeuren er nog heel wat aanpassingen die positief zijn!
                Maar toch vind ik het vreemd dat men voortdurend sleutelt aan de wagen. Het houdt maar niet op met de veranderingen voor een wagen van een goed jaar oud. Ergens vind ik dit niet meer normaal voor dergelijke recente wagen, dat men er maar blijft aan sleutelen.
                Op den duur moet men concluderen dat de wagen niet op punt stond toen hij gelanceerd werd....
                Maar ja, deze wagen moest zeker gelanceerd worden voor de nieuwe BMW 5?

Comment

Tja, met Mercedes moet men blijkbaar veel geduld hebben. Mijn geduld werd al heel sterk op de proef gesteld, dus deze extra maanden zullen er ook nog wel bij kunnen zeker?
                  Ondertussen gebeuren er nog heel wat aanpassingen die positief zijn!
                  Maar toch vind ik het vreemd dat men voortdurend sleutelt aan de wagen. Het houdt maar niet op met de veranderingen voor een wagen van een goed jaar oud. Ergens vind ik dit niet meer normaal voor dergelijke recente wagen, dat men er maar blijft aan sleutelen.
                  Op den duur moet men concluderen dat de wagen niet op punt stond toen hij gelanceerd werd....
                  Maar ja, deze wagen moest zeker gelanceerd worden voor de nieuwe BMW 5?
                  Aanpassing naar rechte Leds bv is eerder een optische wijziging maar jammer dat ze deze al zo vroeg uitvoeren. Dus deze aanpassing heeft dan wel niets te maken met het al dan niet op punt staan van het model. Rechte leds zijn wel veel mooier maar blijkbaar met AMG pakket blijven de boomerangs.
                  De andere wijzigingen zijn inderdaad technische verbeteringen.
                  Ook de upgrade van de 350 cdi motor komt eraan.
                  Had beter nog even gewacht dan had ik én betere motor én mooiere leds.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                    Aanpassing naar rechte Leds bv is eerder een optische wijziging maar jammer dat ze deze al zo vroeg uitvoeren. Dus deze aanpassing heeft dan wel niets te maken met het al dan niet op punt staan van het model. Rechte leds zijn wel veel mooier maar blijkbaar met AMG pakket blijven de boomerangs.
                    De andere wijzigingen zijn inderdaad technische verbeteringen.
                    Ook de upgrade van de 350 cdi motor komt eraan.
                    Had beter nog even gewacht dan had ik én betere motor én mooiere leds.
                    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de rechte goedkoper zijn dan de leds die in de boemerang gebruikt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                      Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de rechte goedkoper zijn dan de leds die in de boemerang gebruikt worden.

Ik denk dat het verschil in kostprijs niet zoveel uitmaakt. Op de S-klasse zijn ze ook recht. Denk je dat ze het doen om op zo'n wagen te besparen?
                      Het is gewoon een keuze die gemaakt wordt en ik vermoed dat men de AMG uitvoering hiermee wil onderscheiden van de rest. Maar of dat nu kostprijsmatig is, betwijfel ik sterk.
                      En het verschil in kostprijs zal nu ook weer niet zo geweldig groot zijn....
                      Ik vond deze beslissing ook spijtig in het begin. Maar ik heb er al een paar gezien en ik vind dat het best meevalt.

Comment

Ik denk dat het verschil in kostprijs niet zoveel uitmaakt. Op de S-klasse zijn ze ook recht. Denk je dat ze het doen om op zo'n wagen te besparen?
                        Het is gewoon een keuze die gemaakt wordt en ik vermoed dat men de AMG uitvoering hiermee wil onderscheiden van de rest. Maar of dat nu kostprijsmatig is, betwijfel ik sterk.
                        En het verschil in kostprijs zal nu ook weer niet zo geweldig groot zijn....
                        Ik vond deze beslissing ook spijtig in het begin. Maar ik heb er al een paar gezien en ik vind dat het best meevalt.
                        Geloof me, ze doen alles om te besparen.

Comment

• Gebruiken ze die rechte leds trouwens niet gewoon op verschillende modellen? Zal wel de kosten lager maken dan. Of zijn ze zo verschillend op de C, E en S (en R)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
                            Gebruiken ze die rechte leds trouwens niet gewoon op verschillende modellen? Zal wel de kosten lager maken dan. Of zijn ze zo verschillend op de C, E en S (en R)?

De led's van de C, E en S klasse zijn inderdaad allemaal recht!

Comment

• Een goede raad van een E-klasserijder.
                              BLIJF ER MET UW HANDEN AF !!!
                              De wagens deugen voor niets.
                              Er is gewoon niets goed aan.
                              (En ik ben nochtans altijd een mercedesliefhebber geweest !!!)

Comment

• Is de nieuwe ook zo erg ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                  Een goede raad van een E-klasserijder.
                                  Een stoute uitspraak.
                                  Kan je ze niet wat onderbouwen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                    Een goede raad van een E-klasserijder.

ja, graag wat uitleg, wij hebben hier 3 nieuwe e-coupes lopen: 2 x e350cdi en 1 x e250cdi automaten.

voorlopig geen enkel probleem, allemaal prachtkarren. ( we hebben ze nu 7-8 maand)
                                    groetjes

Comment

• das ook gelijk een binnekomer

pics please ?

Comment

• vind het erg jammer dat realgenius al 2 keer op een rij is teleurgesteld door de nieuwe e

Comment

• Het recenste wat ze gedaan hebben is 6 nieuwe injectors gestoken.
                                          Wagen bolt nu iets beter maar nog niet hoe het zijn moet.
                                          Is op 5 maanden tijd al 6 maal binnen geweest (laatste maal 3 weken!!!!)
                                          Afwerkingskwaliteit deugd ook al niet.
                                          Slechte lak,materialen binnen zijn van slechte kwaliteit,zetelbekleding komt los (!!!!),heb ik daarnet bij het poetsen pas opgemerkt.
                                          Wagen heeft wel al +-7500 km(zevenduizendvijfhonderd) dus dat zal wel normaal zijn bij mercedes denk ik.
                                          Heb al vele tweedehandse mercedessen gehad,dit is mijn eerste nieuwe en schrijf dit maar op "NOOIT komt er nog een mercedes in huis."
                                          Het zijn daar een hoop eersteklasprutsers !!!
                                          En ik bedoel hierbij NIET mijn garage,de service is hier uitstekend.
                                          Ik ga hier niet meer teveel woorden aan vuil maken want mercedes zelf leest ook mee heb ik al gemerkt en ik moet over een paar jaar ook nog van die "ketel" afgeraken

Comment

Working...
                                          X