Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Inderdaad bobo... mooi dat Mercedes 't bij één mistlicht houdt, da's imo helemaal niet raar !
    Twee mistlichten achteraan -> de remlichten komen nog wat meer op de achtergrond... met alle gevolgen van dien (verlate remreactie van achterliggers en zo). Een Audi A6 heeft er links en rechts eentje, bijvoorbeeld. Ik snap 't nut daar dus niet van... verre achterliggers zien één mistlicht ook wel doorheen de mistbank, en dichte achterliggers merken brandende remlichten net iets vlugger op bij een wagen met één brandend mistlicht als bij een wagen met twee.
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• 123456

Comment

• Op mijn leveringsbon staat 10 Februari 2010.(vandaag dus)
        Eens benieuwd hoelang het gaat duren voor ik mijn wagen heb

Comment

• Daarnet telefoon gehad,onze E350cdi is binnengekomen,mogen 'm vrijdag gaan afhalen.
          Seffens toch maar eens gaan zien of het de juiste is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
            Daarnet telefoon gehad,onze E350cdi is binnengekomen,mogen 'm vrijdag gaan afhalen.
            Seffens toch maar eens gaan zien of het de juiste is
            Rij sinds vorig weekend met mijn 350cdi break, zalig !
            Veel plezier ermee.

Comment

• Prachtig!

Comment

• Ik hou van dat stuur

Comment

• Zalig! Veel plezier ermee!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• echt wel mooi

Comment

• Zeer knap. Heb jij een gratis upgrade gekregen naar een 350 CDI?
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Prachtigen bak, ik begin em wel meer en meer te apprecieren... kvind hem mooier dan nieuwe 5- serie maar heb de vijf wel nog niet in het echt gezien... maar geef mij toch maar een E avantgarde in het zwart liefst

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                          Zeer knap. Heb jij een gratis upgrade gekregen naar een 350 CDI?
                          Ja,is het voorstel van mercedes wat ik aanvaard heb.
                          Ben eens benieuwd hoe 'm rijdt want heb geen testrit gemaakt met een 350

Comment

• Echt een knappe machine!!
                            Hopelijk heb ik de mijne ook snel! Eind maart/begin april...
                            Dan ben ik eindelijk van de 200 CDI verlost!
                            Can't wait!!!!!!!!!!!!

Comment

Ja,is het voorstel van mercedes wat ik aanvaard heb.
                              Ben eens benieuwd hoe 'm rijdt want heb geen testrit gemaakt met een 350
                              Wees gerust, het rijden ermee is echt zalig!
                              Vandaag zo'n 600 tal km gereden met mijn 350cdi break: 1 woord "genieten"
                              Ligt als een blok op de weg (Avantgarde met AMG pack) en rijd zeer soepel (stationair hoor je de motor nauwelijks draaien) + fenomenaal koppel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                Wees gerust, het rijden ermee is echt zalig!
                                Vandaag zo'n 600 tal km gereden met mijn 350cdi break: 1 woord "genieten"
                                Ligt als een blok op de weg (Avantgarde met AMG pack) en rijd zeer soepel (stationair hoor je de motor nauwelijks draaien) + fenomenaal koppel.
                                Hoe "rodeer" je?
                                Of is dat niet meer nodig?

Comment

• Ik rijd de eerste 500km wat rustiger. Daarna begin ik te rijden zoals ik altijd rijd. Sowieso altijd eerst de motor goed warm rijden vooraleer je begint te planken.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Hoe "rodeer" je?
                                    Of is dat niet meer nodig?
                                    Inderdaad best niet forceren als hij koud is.
                                    Intussen ongeveer een 1000 km gereden en begin nu toch wat door te rijden als hij warm is.

Comment

• Heb een gesprekje gehad met de mekanieker van de garage die de nummerplaten kwam monteren en die zei van toch een paar duizend km op het gemak te rijden,goed warm rijden en niet boven de 3000 toeren komen gedurende een 3000 tal km en 'm liefst laten werken op lage toeren,dus heel snel opschakelen...........
                                      Is niet gemakkelijk om van het gaspedaal af te blijven heb ik al gemerkt

Comment

• [
                                        Is niet gemakkelijk om van het gaspedaal af te blijven heb ik al gemerkt [/quote]

Inderdaad niet gemakkelijk, dat zal je wel merken.

Comment

Working...
                                        X