Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMja, dat is 500cc verschil.
Nuja, bij de 250/350 is het zelfs 800cc
Maar goed, die heeft dan wel een turbootje extra.
Wat wel opmerkelijk is, de BMW 5 met 3l 6 inline die ook zuinig is en niet dreunt en knettert, is zelfs iets goedkoper dan de 250cdiLast edited by tradie; 01/12/2009, 20:52.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichtenedit. 250 bracht me van de wijs.
Wat wel opmerkelijk is, de BMW 5 met 3l 6 inline die ook zuinig is en niet dreunt en knettert, is zelfs iets goedkoper dan de 250cdiOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenWat vond jij van de acceleratie?
was er een merkbaar verschil tov een 250?
Enkel gereden met de 200, 220 en 350
Wel merkbaar verschil tussen 200 en 220 door de dubbele turbo.
350 is nog heel andere koek, maar nu eens gan testen want de 250 bednadert volgens mij de 350, althans op papier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk BerichtenIk moet nog testrijden met de 250CDI
350 is nog heel andere koek, maar nu eens gan testen want de 250 bednadert volgens mij de 350, althans op papier
Is zoals mijn vader, wou perse een 220, en kruipt over de weg, ik snap het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMja, 2.143
2.2 is meer dan mijn smart duurder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenZaterdag kunnen we de onze halen
En welke opties?
Comment
-
Is er véél verschil (niet op papier) tussen een 220 CDI en een 250 CDI? Ik weet dat ze beiden een dubbele turbo hebben. Is een 250 CDI de meerprijs waard tov een 220? De 250 kan natuurlijk pronken met 500 Nm wat zeer aantrekkelijk is, maar wat zegt de praktijk? Koop ik me nog een paar opties bij of ga ik toch voor de 250 CDI?
Denk aan een 220/250 CDI met AMG en pano. Ofwel berline, ofwel coupe (250 CDI dan, hoewel tegen dan zal de 220 ook wel bestaan).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk BerichtenIk moet nog testrijden met de 250CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenIs de knoop al doorgehakt ?
De 350 heeft een prima automaat en een zeer krachtige motor. Maar is een dure keuze ondanks de tussenkomst van Mercedes. Op papier moet de 250CDI niet veel onderdoen, vandaar ga ik nu nog eens test rijden met een 250CDI.
Volgens de één is er een groot verschil, volgens een ander nauwelijks.
Ik weet het echt niet....
Wie helpt me over de streep. De voordelen en nadelen zijn al enkele keren aan bod gekomen. Het blijft moeilijk kiezen.
En toch moet ik er binnen de week uit zijn....
Help mij kiezen aub...
Comment
-
Ben vandaag mijn wintervelgen terug gaan wisselen tegen de zomervelgen van mijn "oude" 220 cdi en even met de mekanieker gebabbeld en volgens hem is de 350 de beste motorisatie voor de auto omdat die motor al jaren bestaat en volledig op punt staat. Motorische zijn er weinig of geen problemen zei 'm..
De 220 en de 250 zijn nieuwe motors en volgens hem zijn de problemen nog steeds niet opgelost............
De 200 cdi is volgens hem ook zeer goed enkel iets te weinig pk's voor de carrosserie.
Ben meer en meer overtuigd dat ik de juiste keuze gemaakt heb om voor de 350 te kiezen.
Is dan ook meer een keuze van het hart dan van het verstand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenBen vandaag mijn wintervelgen terug gaan wisselen tegen de zomervelgen van mijn "oude" 220 cdi en even met de mekanieker gebabbeld en volgens hem is de 350 de beste motorisatie voor de auto omdat die motor al jaren bestaat en volledig op punt staat. Motorische zijn er weinig of geen problemen zei 'm..
De 220 en de 250 zijn nieuwe motors en volgens hem zijn de problemen nog steeds niet opgelost............
De 200 cdi is volgens hem ook zeer goed enkel iets te weinig pk's voor de carrosserie.
Ben meer en meer overtuigd dat ik de juiste keuze gemaakt heb om voor de 350 te kiezen.
Is dan ook meer een keuze van het hart dan van het verstand
Vroeger zei U toch dat U toch liever een 250cdi had gehad ipv een 350cdi.
Welnu ik moet en mag nu kiezen tussen die 2.
Ik denk nu wel dat mercedes 200% zeker zal zijn van hun zaak vooraleer ze de nieuwe injectoren zullen gebruiken. Daar heb ik niet onmiddellijk schrik voor.
Ik denk dat de motor van de 220/250 voor de rest op punt staat.
Een 200cdi is inderdaad wat licht, het duurt wat lang voor die turbo aanslaat.
Comment
-
Ik heb een 220 en een 250 testgereden en het verschil tussen die 2 vind ik miniem.
Dat is het prijsverschil tussen de 2 niet waard.
Een 350 heb ik niet test gereden.
En mercedes zal wel 200% zeker zijn voor ze nieuwe injectoren monteren maar het probleem volgens de mekanieker is dat ze nog niet weten waar de fout zich bevindt ook al vertellen de verkopers dat een oplossing nabij is........
Dus als je een 250 bestelt zou het wel eens lang kunnen duren voor je er eentje hebt want ze leveren geen nieuwe meer zolang als ze geen 100% zekere oplossing hebben gevonden voor het probleem.
En hoeveel wachtende,wereldwijd, zijn er nog voor u die al een 250 in bestelling hebben staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenIk heb een 220 en een 250 testgereden en het verschil tussen die 2 vind ik miniem.
Dat is het prijsverschil tussen de 2 niet waard.
Een 350 heb ik niet test gereden.
En mercedes zal wel 200% zeker zijn voor ze nieuwe injectoren monteren maar het probleem volgens de mekanieker is dat ze nog niet weten waar de fout zich bevindt ook al vertellen de verkopers dat een oplossing nabij is........
Dus als je een 250 bestelt zou het wel eens lang kunnen duren voor je er eentje hebt want ze leveren geen nieuwe meer zolang als ze geen 100% zekere oplossing hebben gevonden voor het probleem.
En hoeveel wachtende,wereldwijd, zijn er nog voor u die al een 250 in bestelling hebben staan
En een test wil niet zeggen dat het zeker is of deze voldoen, er is dus niets zeker.
Een verkoper verkoopt he.
Comment
-
Uiteindelijk heb ik me geregistreerd na dit onderwerp al enkele weken op te volgen...
Zelf rij ik met een E 250 CDI met de gekende problemen. Vorige week heb ik ook de mogelijkheid tot inruilen gekregen. Zelf heb ik voor de 350 gekozen, deze is ondertussen reeds in bestelling. Levering voorzien mei/juni 2010. Volgens mij is de levertermijn voor een 220/250 ondertussen zelfs langer dan voor de 350.
Het probleem met de injectoren is intussen nog niet opgelost, deze levertermijn van bijna zes maanden zal dus nog langer worden voor de 220/250 moest er niet snel een oplossing zijn...
Eergisteren ben ik voor de derde maal in panne gevallen, zal blij zijn als ik mijn vervangwagen heb!
Comment
Comment