Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
    Ja,ze beginnen ze vlot te leveren momenteel heb ik de indruk
    Maar ik heb wel nog geen witte met een panoramisch dak en een amg-pakket zien rijden
    Wacht tot ik die exacte configuratie bestel .

P.S. Heeft iemand foto's van de beige Avantgarde interieuren? En dan bedoel niet de pers foto's maar wat duidelijkere foto's zodat je precies ziet welk element in welk kleur is (zoals hoedenplank vanachter). Ik wil wit met beige combineren.

P.P.S. Ik wou dat er metaalkleur wit was, zoals op de coupé. Te exclusief voor een "gewone" berline vrees ik.

Comment

• Wij hebben die configuratie besteld
      Hopelijk is 'm er volgende week
      De C die we eerst besteld hadden was zo geleverd zoals u uw E wil,wit,panoramisch dak,amg-pakket en een heel licht interieur (wij hadden een zwart besteld)
      Auto staat al 3 maanden in de garage,onverkoopbaar.
      Trekt in mijn ogen ook op niks .
      Last edited by realgenius; 16/07/2009, 17:01.

Comment

Wij hebben die configuratie besteld
        Hopelijk is 'm er volgende week
        Welke combinatie voor het interieur? En een Avantgarde met AMG? Of een Classic met AMG?

Comment

• Een E 220 avantgarde met een zwart interieur,panodak,amg-pakket en navi.
          Inlegstukken binnen zijn in zwart hout,geen aluminium (vonden we mooier).
          Welke wil u bestellen?

Comment

Een E 220 avantgarde met een zwart interieur,panodak,amg-pakket en navi.
            Inlegstukken binnen zijn in zwart hout,geen aluminium (vonden we mooier).
            Welke wil u bestellen?
            Avantgarde, automaat, leer, beige interieur (natuur of beige, hangt er van af van hoe het er in het echt uitziet), wit, pano, navigatie en AMG. En dan hier en daar nog wat prullen bij zeker.

Als ze aan "rightsizing" doen op de E Coupé overweeg ik die misschien ook - in dezelfde config als hierboven.

Ik denk die tegen eind dit jaar te bestellen.

Comment

• Een filmpje, waarin een E te zien is met Amg pakket en de 4 mistlampjes.
              2010 Mercedes-Benz E550 Sport vs. 2009 BMW 550i Sport vs. 2010 Jaguar XF Premium The 2009 BMW 550i is widely regarded as the benchmark among sporting luxury ...

Comment

• Ik vind de andere lichten toch mooier dan de ronde.
                Maarja,ieder zijn smaak hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                  Avantgarde, automaat, leer, beige interieur (natuur of beige, hangt er van af van hoe het er in het echt uitziet), wit, pano, navigatie en AMG. En dan hier en daar nog wat prullen bij zeker.

Als ze aan "rightsizing" doen op de E Coupé overweeg ik die misschien ook - in dezelfde config als hierboven.

Ik denk die tegen eind dit jaar te bestellen.
                  En eerst was je anti nieuwe E?
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Typisch he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                      Een filmpje, waarin een E te zien is met Amg pakket en de 4 mistlampjes.
                      http://www.youtube.com/watch?v=zGleo...eature=channel
                      Vet filmpje zeg! Die XF is toch zo knap schuin van achter bezien
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                        En eerst was je anti nieuwe E?
                        Ja, maar hij heeft altijd gezegd dat hij waarschijnlijk toch wel een W212 ging bestellen.

Comment

• In Stuttgart tientallen E-breaks gezien. Eerste da ik zag vond ik ni zo mooi, maar later begon het te beteren, is eigelijk ne heel sportieve mooie break. Is gewoon moeilijk in te schatten omda de achterlichten nog beplakt waren.

Ook naast ne E cabrio gereden, die was nog heel wa meer gecamoufleerd, maar die leek me toch ni zo super; terwijl ik wel enorm fan ben van de E coupe.

Comment

• Daarstraks een kakikleurige elegance gezien
                            Welke kleur dat juist was weet ik niet maar trok echt op niks,zoveel geld geven voor een auto met zo'n kleur

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• E-klasse lelijk
                                • A6 saai
                                • BMW 5 (nieuwe=afwachten) maar zal geen knapperd zijn
                                • saab 9-5 lelijk
                                • Lexus GS 'knap' maar al ouder
                                • ...
                                schiet niet veel over in dit segment

Zelfs een honda accord en de mazda 6 zijn 10 000x mooier.

Comment

• gisteren de eerste gezien met een taxibordje op
                                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

yeeey! feest. Zo gaan we ze dus quasi altijd in het straatbeeld zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                      gisteren de eerste gezien met een taxibordje op
                                      In Italië en Frankrijk zie je ze al redelijk wat rondrijden. In Firenze ook al als taxi, maar daar rijden ook veel BMW 520d's rond als taxi...
                                      Wat ik hier op verlof nog niet heb gezien is een nieuwe BMW 7...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ook lijken de standaard wielen zo klein...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Impressies zeker?

In ieder geval: slecht vind ik dit toch niet. Groot, statig en zelfs elegant/mooi.

Comment

Working...
                                          X