welke automaat gaat de 250 CDI eigenlijk hebben de 5 bak of de 7 bak?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Man man zie die afwerking van het interieur. Dat is gewoon superieur voo deze klasse. Dit is gewoon S-klasse niveau. Ook vind ik het knap dat het Mercedes altijd lukt om knappe vijfspaaks velgen voor de Avantgarde te ontwerpen. Op de W210 vond ik de 16 duims Avantgarde velgen mooi, op de W211 prefl en fl ook
. Alles wat na de B stijl komt vind ik lelijk aan deze wagen..maar irl zal het allemaal wel meevallen...
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichtenwelke automaat gaat de 250 CDI eigenlijk hebben de 5 bak of de 7 bak?
5 gaat verdwijnen, enkel de 65 heeft de 5 nog omdat de 7 het nog steeds moeilijk heeft met dat koppel
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
Het AMG-pakket vind ik bijzonder geslaagd. Het geeft de wagen een subtiel sportievere look. Echt mooi...
Ik hoop wel dat ze nog een maat groter van velgen hebben in de optielijst van AMG.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenCDI of CGI?
maar 't zal op 1 of andere manier wel gaan. Huidige E heeft ook zichtbare uitlaten met sportpakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJa, enkel bij de benzines...
Comment
-
Bij de W211 had eerst alleen het sportpakket (ook met diesel) zichtbare uitlaten. Vanaf modeljaar 2008 hadden alle v6 motoren (benzine en diesel) zichtbare uitlaten. Ik denk dat bij de W212 ook alleen de v6'en deze hebben, en dus niet de 250 CDI.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Mijn schoonmoeder heeft een E320 CDI van 2003 met AMG-pakket zonder zichtbare uitlaten.
Ik heb het effe opgezocht en de 6-cilinders hebben zichtbare uitlaten gekregen in combinatie met het sportpakket en het AMG-pakket na de facelift.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn schoonmoeder heeft een E320 CDI van 2003 met AMG-pakket zonder zichtbare uitlaten.
Ik heb het effe opgezocht en de 6-cilinders hebben zichtbare uitlaten gekregen in combinatie met het sportpakket en het AMG-pakket na de facelift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJe 5 wordt dus vervangen door een E ?
Comment
Comment