Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
    Wat is het verschil tussen deze zetelknoppen feitelijk? De 1-2-3 in de bovenste foto is duidelijk voor de memory functie, echter ik dacht dat de 'stoelvormige' knoppen daarnaast voor de multicontourzetels waren. Echter op de foto er onder staan knoppen die daar geschikter voor lijken. Of zijn die van de bovenste foto gewoon voor volledig elektrische zetels (de standaard 2-wegs elektrische op de C hebben die nl. niet)?
    Je krijgt beide knoppen hoor. Op de deur is voor de algemene stoelverstelling en het geheugen, en die naast de stoel zijn voor massage/koeling/multicontour/...
    eventueel dat de verwarming daar ook zit, geen idee.

Comment

• eventjes die foto wat groter....

zetelverwarming zit nog op de middenconsole, de rest is daar in te stellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Hoe meer ik 'm zie, hoe knapper ik 'm vind!

Interieur ziet er top uit!
        Moet zeggen, ik ook wel. 't Is alleszins een design dat niet snel zal vervelen. Op dat gebied was Mercedes een beetje de verkeerde weg ingeslaan, zeker t.o.v. BMW. Maar misschien slaan ze nu weer te veel naar de andere kant door?

De flanken vind 'k bv. wel mooi, met die vouw onder de klinken die de C-klasse ook heeft. Vooral op een break werkt die lijn erg goed. Donkere kleuren en het Avantgarde pakket doen hem ook goed (dat laatste alleen al om te vermijden dat je met die 4 mistlampen opgezadeld zit - what where they thinking??).

Dit bedoel ik dus:

http://www.jesmb.de/news/news/pics/w212/212%20(.jpg (hotlinken werkt niet)

Denk nog steeds dat ik de break zeker zal kunnen smaken. Was bij de vorige feitelijk niet anders: berline beetje saai/pompeus, break eerder knap/elegant.
        Last edited by ; 10/01/2009, 16:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ah ...

... Sonata.

'k Ben blij dat ik niet de enige ben die aan die Hyundai moest denken.
          Great minds think alike. Ahum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
            wel behoorlijk klote met het Belgische BIV systeem en de huidige economische crisis. Wij willen 6-cillinder blijven rijden, maar weten niet of het met de sterk gewijzigde car policy nog gaat lukken met die hogere BIV.
            Dan kan je evengoed klagen over de lange optielijst bij Mercedes.

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Kan je geloven dat ik de achterkant van de Sonata knapper vind dan die van de E.
            Niet moeilijk, jij mag 2 keer raden op welk automerk Hyundai zich liet inspireren voor de Sonata.
            Last edited by ; 10/01/2009, 19:09. Reden: foutje?

Comment

• Ik vond hem metaal al knap... Maar hoor meer foto's ik zie... hoe enthousiaster ik raak!!!
              Zelfs de Classic heeft al een mooi uitgerust interieur met die twee inlegmaterialen... Dat is toch lange tijd heel wat minder geweest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ik vind het schermpje van het navigatie zo klein. Als je dat vergelijkt met de nieuwe Idrive van BMW, dan blijft Mercedes ver achter...
                Hoezo klein?????

Dat lijkt mij toch niet klein en zeker niet kleiner dan BMW waar slechts 75% van het scherm voor de kaartaanduiding gebruikt wordt.

Comment

• [QUOTE=EricV;3176769]

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Kan je geloven dat ik de achterkant van de Sonata knapper vind dan die van de E. [/quote
                  Niet moeilijk, jij mag 2 keer raden op welk automerk Hyundai zich liet inspireren voor de Sonata.
                  Allemaal goed en wel, maar de Sonata kwam er voor de E-klasse. Dus wie heeft zich laten inspireren?

Comment

• De nieuwe E-klasse samen met de GLK vind ik eigenlijk maar niets

De CLS daarentegen vind ik super , maar die wordt binnenkort ook volledig vernieuwd.
                    Hopelijk gaan ze niet dezelfde toer op.
                    Want die dubbele mistlampen, dat vind ik echt erover. Trekt op niets!

Ben toch nog benieuwd om de nieuwe E-klasse IRL tezien, mss herzie ik dan mn mening.

Grtz.
                    Nick

Comment

• sorry maar...

Lelijkste nieuwe Duitse auto van de laatste 5 jaar! (of misschien wel meer!) En dat maakt het extra pijnlijk want de huidige E vind ik nog altijd knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                        De CLS daarentegen vind ik super , maar die wordt binnenkort ook volledig vernieuwd.
                        De CLS is heel klassiek en rond in vergelijking met de rest van het gamma (dat er zit aan te komen), ik vrees voor jou dat het niet goedkomt.
                        Last edited by Gere; 10/01/2009, 20:20.
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          sorry maar...

Lelijkste nieuwe Duitse auto van de laatste 5 jaar! (of misschien wel meer!) En dat maakt het extra pijnlijk want de huidige E vind ik nog altijd knap!
                          Waarvan de pre-facelift nog knapper is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                            Moet zeggen, ik ook wel. 't Is alleszins een design dat niet snel zal vervelen. Op dat gebied was Mercedes een beetje de verkeerde weg ingeslaan, zeker t.o.v. BMW. Maar misschien slaan ze nu weer te veel naar de andere kant door?
                            Heb dat ook altijd gevonden. Bij de komst van de nieuwe C-klasse, de facelift van de SL, de CL werd het duidelijk dat ze van hun conservatieve design afwilden.
                            Sommigen waren niet meteen overtuigd van de C, ik wel onmiddelijk maar nu ligt het toch een beetje anders.

Vraag mij af wat men van de W124 vond toen die op de markt kwam.
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Wat ik me wel afvraag, tervoren werd er op jesmb altijd over een E280 CDI gesproken, zou die dan uiteindelijk geschrapt zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                sorry maar...

Wacht mss even tot je'm irl ziet.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                  so? Ik vrees dat het niet veel zal veranderen. Je hebt inderdaad wel een punt, maar deze kar is gewoon oerslecht van design. Een héél klassieke lijn gecombineerd met enkele moderne details die ze hier en daar op het koetswerk wat hebben rondgestrooid. Bah, 't trekt op niks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                    Sorry Thijs, maar da's een typische reactie voor iemand die eigenlijk niet onder ogen wil zien dat het design nu eenmaal niet geslaagd is.

Moest je nu zeggen 'wacht tot je de break ziet' zou ik zeggen 'ja'.... maar voor de rest, m'n mening gaat niet veel veranderen na deze irl gezien te hebben. De algemene dak- en raamlijn is minder vloeiend dan die van z'n voorganger, hoekiger en wat hoger. Bijgevolg zowel minder sportief als minder elegant. De gordellijn en de kofferlijn lopen niet mooi door. Die twee ronde mistlampen zijn totaal niet homogeen met de rest van de hoekige snuit. Die kleine velgen van de elegance komen ontzettend klein over in die grote, massieve wielkasten en dat wordt nog versterkt door het feit dat ze donker van kleur zijn. Etc....

Comment

• et voila....mercedes heeft de échte officiële foto's zelf vrijgegeven.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X